Anciol Skrevet 19. juni 2017 #1 Del Skrevet 19. juni 2017 Hunden min måtte avlives for 2 år siden pga kreft da var den 15 1/2 , savner den stadig tar meg i å se bak meg når jeg er på kjøkkenet , fordi den stod alltid bak meg og tigget:) og min kjære katt på 11 år fant jeg død i kurven sin rett før vinterferien. Folk sier jeg må komme over dyrene men jeg klarer det ikke var for glad i dyrene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hadley Skrevet 19. juni 2017 #2 Del Skrevet 19. juni 2017 Hunden din var jo ganske gammel, men han/hun fikk et godt liv sammen med deg. Du må tenke på det slik. Hunden hadde et godt liv og var glad i deg også! Men kreft er noe faenskap, og bryr seg ikke om hvem eller hva du er. Må ha vært et sjokk å finne katten død hvis den ikke var syk på noen måte? Men likevel, den hadde det i alle fall fint med deg så lenge den levde? Tenk på hvor mange andre katter det er der ute som ikke er så heldige. Jeg hadde en syk katt. Hun hadde en sjelden autoimmun sykdom med et komplisert navn som er umulig å huske. Hun brukte medisiner noen år og hadde det greit. Men så plutselig ble hun dårlig og medisinen virket ikke lengre. Hun var blodfattig og klødde bort pelsen sin. Tok mange blodprøver og brukte nesten 20 000 på dyrlege, men en dag fant jeg henne død på gulvet. Det var selvsagt utrolig vondt for meg, men samtidig var jeg veldig lettet. Hun hadde det ikke vondt lengre. Slapp å lide mens eieren kjempet en desperat kamp. Tiden før hun døde var MYE verre enn etter. Jeg var i konstant stress og angst. Til slutt var det over. Mine tanker er bare at hun var en lykkelig katt hos meg, som var glad i meg, og jeg gjorde alt jeg kunne for å redde henne. Men det gikk ikke. Og jeg må bare huske hvor fint vi hadde det sammen. Ikke lett, men det er slik du også må tenke. Bare husk og vær glad i kjæledyrene dine, selv om de ikke er her lengre. Og hvis det er mulig så kanskje tenk på en ny hund eller katt? Det er ikke en erstatning, alle dyr har sin egen personlighet. Men det går ann å være glad i flere dyr! Jeg har fått en ny katt, og jeg er veldig glad i henne også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 20. juni 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 20. juni 2017 Skal ha valp om et par år tenker jeg, når foreldrene mine setter valper på sin hund( som er barnebarn av den jeg hadde) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå