Gå til innhold

Har du opplevd å være sanndrømt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hatt mange rare opplevelser siste månedene der jeg har drømt om ting som har skjedd dagen eller to dager etterpå. Det er ikke typ deja vu der jeg opplever situasjonen og tenker "det drømte jeg", men at jeg vet hva som vil skje før det skjer fordi jeg drømte det. Ene situasjonen var eksamen der jeg ikke hadde noen forutsetninger for å vite hva jeg fikk på eksamen, men drømte natta før hva det ville handle om. Det var veldig konkrete ting og jeg fortalte til min venninne før eksamen hva det ville handle om og så var det akkurat det som kom på eksamen. 

Jeg har aldri opplevd noen annen form for synskhet tidligere. Er egentlig en person som er skeptisk til det fordi jeg ikke tror ting er forutbestemt. Synes det er litt skummelt. 

Noen som har opplevd lignende? 

Anonymkode: 177a0...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det handler mer om tankeoverføring enn om skjebne. Oppgavene var utformet og du 'tunet' inn på det. Jeg opplever slikt innimellom. 

Anonymkode: ed6c4...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja heletiden alt fra graviditeter til at terroren i London.. og ting om eget liv .. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg.

Jeg drømte at en ekstype av meg skulle skille seg. To dager etterpå la han huset ut for salg på facebook.

Jeg drømte en lang og inngående drøm om en fyr jeg bare hadde møtt to ganger. Jeg hadde snakket med han til sammen i kanskje en time. Jeg møtte han igjen to måneder etter drømmen, og fortalte han om hva jeg hadde drømt. Jeg fortalte om hans spesiell måte å oppleve verden på, hvordan oppveksten hans hadde vært etc. Han sa "stopp, du skremmer meg, det er akkurat sånn". Jeg drømte også at vi ikke kom til å være sammen (dessverre), og det stemte også.

Jeg hadde lånt en henger av naboen og var treg med å levere den tilbake. Jeg drømte at de stod i hagen min og skulle hente hengeren. Det skjedde dagen etter.

Jeg drømte om en venninne at hun var som en uro som snudde seg etter vinden, og også at hun egentlig var en heks men sminket seg så man ikke kunne se det. Senere røk jeg grundig uklar med henne og mannen. De sendte meg noen meldinger som jeg ikke har sett maken til hverken før eller siden. Senere ringte hun meg og skyldte på mannen, at han hadde sendt meldingene og hun ikke hadde noe med det å gjøre.

Anonymkode: 883a7...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte at min tidligere samboer pulte en prostituert... drømmen var så ekte at jeg ble direkte skremt. Drømmen gikk blandt anna ut på at jeg også satt på venterommet imens han pulte henne... Normalt sett når jeg drømmer så drømmer jeg helt tulne ting som jeg vet ikke kan vær ekte... nesten som en disney film. Men jeg hadde hvertfall disse veldig livaktige drømmene at han pulte en prostituert å det drømte jeg om 2 ganger + en annen gang der jeg drømte at han var utro...

Jeg var da nettop blitt gravid når jeg begynte å drømme det der men så kom dagen... 4 måneder på vei... jeg sjekket loggen hans å da hadde han jammen mei søkt opp prostituerte. Det forholdet tok slutt å jeg er singel å 6,5 måned på vei :)

Anonymkode: 24294...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er både sanndrømt og ser mennesker som går igjen. Så det tror jeg helt på, jeg har sett ting som kommer til å skje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei takk og pris er jeg ikke sanndrømt. Da hadde jeg strøket på alle eksamene som jeg hadde nå i Mai:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Ja, jeg har sanndrømt. Jeg kan fortelle om en episode. Jeg våknet opp etter en kaotisk drøm en morgen og lurte på hvilken kjole jeg skulle ha på meg i begravelsen til bestemoren min. Spurte til og med eksmannen min. Han skjønte ingenting. Noen dager etterpå ringte mamma og jeg visste hvorfor. Da jeg tok telefonen sa jeg: Du ringer meg for å si at bestemor er død. Hun ble litt satt ut... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen spå meg av dere da?:)

Anonymkode: 50396...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Byjenta! skrev:

Jeg er både sanndrømt og ser mennesker som går igjen. Så det tror jeg helt på, jeg har sett ting som kommer til å skje. 

Kan du fortelle noe som kommer til å skje da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare to-tre ganger, som jeg kan huske. Drømte at vi kom til å krasje på vei til bestemor og bestefar. Det skjedde. 

Hadde også en drøm om at katten min døde. Like før hun ble påkjørt og døde. Jeg lå på sofaen og bråvåknet av drømmen. 
Jeg var syk, så fikk ikke lov til å gå ut. Pappa dro ut i stedet og han fant henne død midt i veien. Tok han flere timer å fortelle meg deg. Det var like etter ulykken, så pappa trodde vell at jeg var synsk eller noe :fnise:

Har fått høre at jeg drømte om broren min også. Som 4 åring så våknet jeg av en drøm. Jeg gråt ustoppelig fordi mamma hadde en guttebaby i magen, og ikke jente. Jeg ville ha ei lillesøster. Dagen etter fant mamma ut at hun var gravid. Jeg gikk å sa det om å om igjen etter drømmen. Gråt og var lei meg. Så til slutt så tok hun en test, og den var positiv. Flere uker senere fant hun ut at det var en gutt. Den historien har jeg fått høre så mange ganger. Men husker det ikke selv. 

Anonymkode: bfeff...767

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tobben70 skrev:

Kan du fortelle noe som kommer til å skje da?

Det her har ikke noe å gjøre med andre folk å gjøre, dette er ting som jeg har sett kom til å skje innenfor familien og slikt. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Byjenta! skrev:

Det her har ikke noe å gjøre med andre folk å gjøre, dette er ting som jeg har sett kom til å skje innenfor familien og slikt. 

 

 

Ja, det er klart. Blir ikke så lett å sjekke om det er sant da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tobben70 skrev:

Ja, det er klart. Blir ikke så lett å sjekke om det er sant da :)

Bra familien min vet det er sant da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte en gang at himmelen ramlet ned. Når jeg våknet, så var himmelen der oppe.

Endret av TrekStar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, drømte om fødselen av mitt barn, med jordmor og barnet og rommene og pcn der og hva den gjorde osv. 

Anonymkode: 119c7...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd en gang som jeg virkelig helt klart kan huske, for jeg ble så skremt av det selv. 

For mange år siden var det en ulykke på Tusenfryd, det var den "roll over" eller noe hvor en person hadde falt ut. Kvelden før dette skjedde drømte jeg at jeg falt ut av den "Space shot(?)" som skyter deg opp i været, og at jeg landet på denne roll over karusellen. Var skikkelig ekkelt når jeg så det på nyhetene. Jeg husker det så vanvittig godt fordi vi var hos mormor når jeg drømte dette, og jeg har i ettertid sjekket på datoene og det var akkurat kvelden før. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte at onkelen min, som bor på andre siden av kloden, kom til å dø brått og uventet. To dager senere døde den andre onkelen min, som også bodde samme stedet, akkurat slik. Jeg drømte også at det ville brenne i bygården jeg bor i, og det brant her tre dager senere med start i den etasjen jeg hadde sett for meg.

Det er åpenbart bare tilfeldigheter, altså, jeg har jo drømt så mange tusen ulike ting opp gjennom at noe må slå nesten eller helt til iblant. Men det føles jo selvfølgelig litt rart når det skjer.

Anonymkode: c5033...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan ikke akkurat kalle dette en sann drøm da, men den var litt morsom.

Jeg drømte om mekanikeren min inatt, sikkert fordi jeg skulle dit med bilen idag så han kunne høre på noen ulyder.
Jeg drømte at jeg kom dit så sent som klokka 12 på natta, og han kom innom verkstedet akkurat da. Vi gikk bort til et slags lagerhus som var revet, det stod bare fundamentet igjen. Der inne stod det en slags maskin i jern, og det var en løs vær der som stanget.

Idag var jeg nede til han med bilen, og han forteller at han skal flytte verkstedet fordi lageret hans som ligger vegg i vegg var blitt leid ut til noen andre (vet ikke hvorfor), og det ble bare rot når han måtte ta alle tingene inn på verkstedet. Det stod også ting der inne nå som den neste leietakeren hadde fått lagret der, det var blant annet noen maskiner til et slags snekkerverksted. 

Men noen vær var det ikke der :fnise:

Anonymkode: 56a2b...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...