Gå til innhold

Tindlund eller Hinkenhopp barnehage? (i Sarpsborg)


Skyblue

Anbefalte innlegg

Noen her som har gode/dårlige erfaringer med Tindlund og/eller Hinkenhopp idrettsbarnehage?

Datteren min har fått bhgplass på Tindlund, men jeg fant ut i dag at Hinkenhopp ligger enda nærmere oss med kun 10 minutters gåavstand. Og den er litt mindre også. Jeg ønsket egentlig at datteren min skulle gå i en privat bhg.. Tindlund virker som en veldig fin bhg det å, men det er så stort! Mange barn! Så er liiiiiitt skeptisk også.

På barnehagefakta har begge barnehagene fått god kritikk. Det er bra :) Men ønsker å høre andres meninger direkte!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forhør deg rundt av bekjente som bor i området. 

Anonymkode: d50fc...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror begge er bra! 

Noen jeg kjenner godt hadde barna sine i Hinkenhopp. Det er et par år siden barna startet på skolen nå da.. Hinkenhopp er vel idretts-barnehage? De var rundt og prøvde ulike aktiviteter (friidrett, skøyter ol), så det var jo bra. Prrsonalet var bra, opplegget var bra. Hørte sldri noe negativt. 

Kjenner ei som har barn i Tindlynd. Aldri hørt noe negativt der heller 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snuppelupp.. skrev:

Tror begge er bra! 

Noen jeg kjenner godt hadde barna sine i Hinkenhopp. Det er et par år siden barna startet på skolen nå da.. Hinkenhopp er vel idretts-barnehage? De var rundt og prøvde ulike aktiviteter (friidrett, skøyter ol), så det var jo bra. Prrsonalet var bra, opplegget var bra. Hørte sldri noe negativt. 

Kjenner ei som har barn i Tindlynd. Aldri hørt noe negativt der heller 😊

Tusen takk for svar! :)

Ja, jeg tror datteren min hadde elsket å gå på idrettsbarnehage. Eneste jeg ikke likte (mulig jeg er litt kravstor nå) er at bhg er rett ved veien :P Men hun har jo som sagt fått plass på Tindlund og vi har vært på foreldremøte og fått informasjon osv. Føler egentlig at jeg ikke kan "svikte" de nå. Hun går i åpen bhg der 2 dager i uka og noen av ansatte vet allerede hvem hun er og de gleder seg til at hun skal begynne der. Jeg har foreløpig ingenting vondt å si om Tindlund, eneste at jeg syns bhg er litt stor. Men det trenger nødvendigvis ikke å være negativt det heller.

Jeg har så lyst til å kontakte Hinkenhopp og spørre om å få en omvisning eller noe. Vet ikke om man kan det jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Skyblue skrev:

Tusen takk for svar! :)

Ja, jeg tror datteren min hadde elsket å gå på idrettsbarnehage. Eneste jeg ikke likte (mulig jeg er litt kravstor nå) er at bhg er rett ved veien :P Men hun har jo som sagt fått plass på Tindlund og vi har vært på foreldremøte og fått informasjon osv. Føler egentlig at jeg ikke kan "svikte" de nå. Hun går i åpen bhg der 2 dager i uka og noen av ansatte vet allerede hvem hun er og de gleder seg til at hun skal begynne der. Jeg har foreløpig ingenting vondt å si om Tindlund, eneste at jeg syns bhg er litt stor. Men det trenger nødvendigvis ikke å være negativt det heller.

Jeg har så lyst til å kontakte Hinkenhopp og spørre om å få en omvisning eller noe. Vet ikke om man kan det jeg?

Vet ikke når det gjelder akkurat den barnehagen, men vi gjorde det her da vi vurderte å bytte barnehage. Sendte mail til styrer som var veldig positiv og tilbød seg å vise oss rundt personlig allerede neste dag. Dette var en barnehage som nettopp hadde startet opp da, i januar, så de hadde en del ledige plasser som de gjerne ville fylle opp. Mulig det hadde noe å si. ;)

Anonymkode: d0d76...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...