Gå til innhold

IVF + Lutinus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde egguttak mandag, og startet med Lutinus da jeg kom hjem. Hadde lest litt om fordeler om ulemper med den applikatoren som fulgte med, så valgte derfor å bruke fingeren i sikkerhets skyld. 

Ved innsett på onsdag spurte jeg legen om hva jeg skulle bruke. Legen spurte meg om jeg kom like langt inn med fingeren som jeg ville gjort med applikatoren (lengst mulig inn var en fordel). Jeg svarte at jeg var usikker. Dro hjem og prøvde, og jeg kom helt klart lengst inn med applikatoren.

Men i dag, altså tre dager etter innsett, fikk jeg ikke den "pinnen" like langt inn. Ville jo ikke ta i for hardt, har jo lest at en del mener at applikatoren ikke er så bra. Applikatoren gikk kanskje bare halvveis inn mot for tidligere. Er det vanlig at dybden på skjeden endrer seg under veis? Vil jo ha pilla så langt opp som mulig siden legen anbefalte det

Anonymkode: 34e3a...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å sette neste pille med fingeren og kjenne samtidig? Hvis du setter deg på huk på gulvet med rompa ut skal du klare komme helt opp, kanskje det bare ligger litt igjen av de andre stikkpillene som ikke har løst seg opp/kommet ut f.eks?

Anonymkode: 52b35...d56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker applikatoren. Har erfart at hvis jeg vinkler den til en av sidene, kommer jeg omtrent dobbelt så langt inn med den som om jeg bare stikker den rett inn. Da er den nok på siden av livmortappen, siden livmortappen stikker ned i midten av skjeden. 

Jeg hadde innsett igår. Femdelt todagers embryo. Hva med deg? Spennende dette her!

Anonymkode: 224cc...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, prøvde meg litt fram med neste pille og fant også ut at det var lurt å vinkle den pinnen litt 😉

Jeg satte inn et firedelt todagersembryo. Jeg var også så heldig å få fem på frys! Dette er veldig spennende! Er nettopp blitt 35, så føler veldig på den biologiske klokka. Så hadde passe perfekt om det klaffet nå!

Masse lykke til, håper det lykkes for deg! 😀

Anonymkode: 34e3a...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om å ikke bruke applikatoren. Dette var på riksen.

Anonymkode: ca471...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvem man skal høre på. Jeg var også på Riksen, og dama anbefalte sterkt applikatoren...

Anonymkode: 34e3a...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...