Gå til innhold

Wild Yam - bivirkninger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynte på wild yam idag, 2 dpo. hadde masse hvit,tjukk utflod. er det vanlig? hvilke andre bivirkninger fikk dere?

Anonymkode: 13288...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk blødninger flere ganger i syklusen, altså den klusser til syklusene mine og selv om mensen kom til vanlig tid, så var det kipt å leve med 4-6 ekstra dager med blødninger i mnd. som kom plutselig. Så jeg prøvde WY i to sykluser, ble ikke gravid og ga opp. Ble gravid den syklusen vi ikke brukte noen hjelpemidler.

Anonymkode: 9fb78...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke skyldes Wild yam. Om man skulle ha noen effekt av den så skjer det ikke så fort.

 

Anonymkode: 64b57...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke si at det skyltes wild yam, men jeg tok dette når jeg prøvde å bli gravid med vårt andre barn, og jeg fikk helt klussete sykluser.. sluttet til slutt på ALT, og tempet og brukte eggløsningstester. Ble gravid etter et par mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok wild yam én syklus. Opplevde en kjemisk, men menssmerter og pms var helt borte. Jeg blir alltid helt psyko og har forferdelig vondt, men ikke med wild yam. Jeg kunne brukt det bare som hjelp mot pms-plager. Ingen bivirkninger ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...