Gå til innhold

Spotting etter MA


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg hadde en MA i uke 9 som jeg tok medisinsk abort for. Dette er nå like over 2 uker siden, jeg spotter enda små mengder (med brunt slim) fikk påvist litt rester på kontroll UL for 1 uke siden og blødningen har deretter bare avtatt, legen sa da at de forventer det skulle komme ut av seg selv.

Jeg lurer på om noen har erfaring med hvor lenge det er normalt å spotte?

Kan jeg ha samleie selv om jeg spotter?

Kan jeg få eggløsning mens jeg spotter?

Er det mulig å bli gravid på ny hvis jeg fremdeles har litt rester? 

Kan jeg prøve å bli gravid på ny med engang? (Helsepersonell svarer ulikt her og jeg blir veldig forvirret, ønsker jo å bli gravid så fort som mulig igjen) 

Anonymkode: 2c319...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du vet du har rester ville jeg ventet en menstruasjon da det er usannsynlig at du har fått blødd det ut i mellomtiden når du bare spotter, men det kommer gjerne sammen med menstruasjonen siden livmorslimhinnen skiftes ut da. Det er egentlig ikke noe i veien for å bli gravid med en gang men i ditt tilfelle med påviste rester ville jeg ventet en syklus.

Anonymkode: 60777...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du vet du har rester ville jeg ventet en menstruasjon da det er usannsynlig at du har fått blødd det ut i mellomtiden når du bare spotter, men det kommer gjerne sammen med menstruasjonen siden livmorslimhinnen skiftes ut da. Det er egentlig ikke noe i veien for å bli gravid med en gang men i ditt tilfelle med påviste rester ville jeg ventet en syklus.

Anonymkode: 60777...852

Så kjedelig å vente, gudene vet når TR dukker opp😭 Men takk for svar🙏 

-ts

Anonymkode: 2c319...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet i 3 mnd etterpå jeg. det var vanvittig frustrerende.

Jeg var i syklus også da og hadde både eggløsning og mens, men var litt uregelmessig. Hormonene var nok på bærtur og spottingen var nok hormonell. var i hvertfall ikke noe annet galt å finne

Anonymkode: 4cd3b...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spottet i 3 mnd etterpå jeg. det var vanvittig frustrerende.

Jeg var i syklus også da og hadde både eggløsning og mens, men var litt uregelmessig. Hormonene var nok på bærtur og spottingen var nok hormonell. var i hvertfall ikke noe annet galt å finne

Anonymkode: 4cd3b...e21

Å så kjedelig! Håper jeg havner i syklus snart, er lei allerede😅 

Anonymkode: 2c319...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan fort gå noen måneder før syklus og kroppen er tilbake som før selv om en ikke var så langt på vei. 

Anonymkode: 15ab9...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...