Gå til innhold

Prøver å bli gravid - brun utflod


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nettopp begynt å prøve. Jeg har ganske regelmessig syklus og kjenner ofte når jeg har eggløsning. Ganske sikker på at jeg hadde det for ca 10-11 dager siden og er spent på tiden fremover. I dag gikk jeg på toalettet på ettermiddagen/kvelden og oppdaget brun utflod på papiret. Det har enda ikke gitt seg etter en del timer og jeg lurer veldig på hva dette er. Når jeg får mensen pleier det å bli fort friskt blod. Dessuten (beklager detaljene) lukter det annerledes og vondere enn mens pleier. Noen som har ideer  om hva det kan være?

Anonymkode: e4cab...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være festeblødning eller begynnende abort.....
Festeblødning er som regel også friskt blod.... Min spontanabort begynte med brun utflod i en dag eller to, så stoppet det en dag, så kom selve aborten......

10-11 dager siden eggløsning kan jo også være en begynnende mens rett og slett.
 

Anonymkode: 94168...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 10-11 dager etter eggløsning er jo for kort tid til at det kan være mens? Jeg får alltid mens 14 dager etter eggløsning (det er alltid forutsigbart hos meg, og jeg ventet mens på lørdag. TS.

Anonymkode: e4cab...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men 10-11 dager etter eggløsning er jo for kort tid til at det kan være mens? Jeg får alltid mens 14 dager etter eggløsning (det er alltid forutsigbart hos meg, og jeg ventet mens på lørdag. TS.

Anonymkode: e4cab...ea9

Det er for sent for festeblødning, og Ab har rett. Hvis du skulle være gravid er ikke brun utflod før IKM det beste tegnet. Men det kan være du bare spotter litt før mens uten å være gravid og får mens som normalt om noen dager. Det er sånt som skjer.

Anonymkode: 71b43...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brun utflod den dagen jeg forventet mensen når jeg ble gravid sist.ble så lei meg når jeg trudde vi fikk mensen.

denne gang fikk jeg brun utflod 2 dager etter at jeg satt inn blasocyst.håper det er festeblødning og krysser fingrene🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også være hormoner. Er ikke uvanlig å spotte brunt noen dager før forventet mens uten at det har med graviditet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde spontanabort en gang, det begynte med brun utflod og litt smerter i korsryggen, 1 døgn etter fikk jeg store blødninger og kraftige kramper. Det var en helt forferdelig opplevelse, hadde morfin tabletter liggende i skapet og tok to slike mens det pågikk, det hjalp ingenting, og jeg skjønte at noe var galt.. jeg dro rett til legen derfra. Visste ikke at jeg var gravid.

Det trenger ikke være spontanabort hos deg, jeg spotter alltid brunt 12 dager etter eggeløsning, så kommer mensen 14 dager etter eggeløsningen. Jeg tror også at veldig mange spotter brunt/rosa rett før menstruasjon. Leste på nett at denne brunlige vesken er rester som kommer ut før selve slimhinnen støtes ut.. det er slimhinnen som er veldig klumpete og rød.

Anonymkode: a601a...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...