Gå til innhold

Lyserosa utflod


Ayesh

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har prøvd å bli gravid i flere uten at det skjer noe.

Var på ferie og ble litt tull med syklusen min. Når jeg kom tilbake til norge tok  jeg primolut i 10 dager for å komme tilbake til den normale syklus. Fikk mensen 2 dager etter siste tablett. Blødde normalt og ble ferdig med mensen 5 juni. Etter at jeg ble ferdig med mensen har jeg ikke hatt samleie. 

På søndag 11 juni fikk jeg litt rosa utflod. (Kun en gang) etter det var det ingen ting. Men idag fikk igjen rosa utflod igjen. Det er mest hvitt utflod med noen dråper av rosa farge. Jeg skjønner ikke hva det kan være? Mellom blødning? Jeg blir helt gal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når var første dag i mens da?- Siste dag har ingenting  si.

Anonymkode: e47f6...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ayesh skrev:

Hei

 

Har prøvd å bli gravid i flere uten at det skjer noe.

Var på ferie og ble litt tull med syklusen min. Når jeg kom tilbake til norge tok  jeg primolut i 10 dager for å komme tilbake til den normale syklus. Fikk mensen 2 dager etter siste tablett. Blødde normalt og ble ferdig med mensen 5 juni. Etter at jeg ble ferdig med mensen har jeg ikke hatt samleie. 

På søndag 11 juni fikk jeg litt rosa utflod. (Kun en gang) etter det var det ingen ting. Men idag fikk igjen rosa utflod igjen. Det er mest hvitt utflod med noen dråper av rosa farge. Jeg skjønner ikke hva det kan være? Mellom blødning? Jeg blir helt gal

Hva med at det skyldes eggløsning? Kan ikke det passe egentlig? 

Anonymkode: a3639...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når var første dag i mens da?- Siste dag har ingenting  si.

Anonymkode: e47f6...508

30 mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med at det skyldes eggløsning? Kan ikke det passe egentlig? 

Anonymkode: a3639...1f9

Har egentlig aldri i livet hatt det før. Men betyr den rosa utfloden at eggløsning er på vei eller har den vært? Eller har jeg det akkurat nå? Har ikke blødd etter det. Det var kun ett tørk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ayesh skrev:

Har egentlig aldri i livet hatt det før. Men betyr den rosa utfloden at eggløsning er på vei eller har den vært? Eller har jeg det akkurat nå? Har ikke blødd etter det. Det var kun ett tørk 

Blod i utfloden er ikke noe typisk tegn på eggløsning, men enkelte kan oppleve det. Så vanskelig å si om det kan ha vært pga eggløsning og hvor i forhold til eggløsningen du evt er.

Med første dag i mens 30. mai så kan det stemme at det kan være eggløsning. Men om den snart vil skje, er på gang eller er ferdig er vanskelig å si.

Og det er vel ikke umulig at primolut kan ha framkalt en eggløsning hos deg

 

Men du sier du aldri har hatt eggløsning før. Men du har regelmessig syklus med mens hver mnd?

Anonymkode: e47f6...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Er på dag 25 idag. Fikk positiv eggløsnigstest. Er ikke det litt sent å få positiv nå? Mensen kommer om 5-6 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ayesh skrev:

Er på dag 25 idag. Fikk positiv eggløsnigstest. Er ikke det litt sent å få positiv nå? Mensen kommer om 5-6 dager

Hvilken eggløsningstest bruker du?

Anonymkode: e47f6...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken eggløsningstest bruker du?

Anonymkode: e47f6...508

Den rosa clear blue med smil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Ayesh skrev:

Ingen?

Det kan bety at du har eggløsning nå. Eller så kan du være gravid, men slår det ut på eggløsningstest vil det slå ut på graviditetstest også.

Anonymkode: e47f6...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...