AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #61 Skrevet 16. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke lat som du er dum. Det er en kjennsgjerning at de aller fleste damer vil ha forhold og som regel juger når de benekter det, f.eks for at en fyr de liker som ikke vil ha forhold skal fortsette å treffe dem, fordi de er forelsket osv, osv. Ts bekreftet forøvrig at jeg hadde rett i at det var flere enn henne som ville noe mer. Lite overraskende, siden man skal lete godt for å finne kvinner som genuint kun er ute etter sex. Spesielt på en DATINGapp som Tinder..noe "daten" til ts nok er smertelig klar over. Anonymkode: f5d9d...236 Det samme kan man si andre vei. Mange menn/kvinner lyver om at de vil ha forhold/ikke ha forhold. Og nei, jeg er ergo ikke naiv hvis jeg påpeker at du ikke vet hva disse jentene selv er ute etter. Anonymkode: 3d268...f2d 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #62 Skrevet 16. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke lat som du er dum. Det er en kjennsgjerning at de aller fleste damer vil ha forhold og som regel juger når de benekter det, f.eks for at en fyr de liker som ikke vil ha forhold skal fortsette å treffe dem, fordi de er forelsket osv, osv.Ts bekreftet forøvrig at jeg hadde rett i at det var flere enn henne som ville noe mer. Lite overraskende, siden man skal lete godt for å finne kvinner som genuint kun er ute etter sex. Spesielt på en DATINGapp som Tinder..noe "daten" til ts nok er smertelig klar over. Anonymkode: f5d9d...236 Snakk for deg selv? Ikke snakk for alle kvinner. Jeg har hatt rote-buddy og det var jeg "smertelig" klar over. Anonymkode: 5256e...13a
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #63 Skrevet 16. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det samme kan man si andre vei. Mange menn/kvinner lyver om at de vil ha forhold/ikke ha forhold. Og nei, jeg er ergo ikke naiv hvis jeg påpeker at du ikke vet hva disse jentene selv er ute etter. Anonymkode: 3d268...f2d Ettersom ts bekreftet at han måtte dumpe andre som potetsekker fordi de ville ha forhold, så vet vi jo at antagelsen min var rett. Akkurat hvor mange damer tror du oppretter profil på Tinder for sex? Og akkurat hvor mange menn tror du gjør det? Det vil alltid finnes unntak, men de aller fleste kvinner vil ha forhold og "faren" for det øker betraktelig om han ligger med dem. Det er bare en kjennsgjerning og ikke egentlig noe som er vits å diskutere, for det bare er sånn. Det vet nok daten til ts også men han velger å prøve å stille seg i et bedre lys ved å komme med noen velformulerte setninger som unnskyldning, så han ikke har noe som helst ansvar i sitt eget hode om noen blir såret. Anonymkode: f5d9d...236
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. juni 2017 #64 Skrevet 16. juni 2017 Det skjønner du utmerket godt, han vil ikke inn i forhold med deg.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #65 Skrevet 16. juni 2017 5 minutter siden, Evilposelos skrev: Det skjønner du utmerket godt, han vil ikke inn i forhold med deg. Det har jeg faktisk skjønt ja 😊 Det jeg ikke skjønner er hvorfor han er så tett på i livet mitt, viser med handling at jeg er særs viktig for ham. Så spørsmålet mitt er egentlig; gjør noen slikt uten at det er mye følelser involvert? Og da tenker jeg ikke nødvendigvis på forelskelse, men kjærlighet. Jeg har jo hatt venner av motsatt kjønn selv oppigjennom tiden, men aldri behandlet dem slik han behandler meg. Anonymkode: 07b5b...3ba
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #67 Skrevet 16. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg faktisk skjønt ja 😊 Det jeg ikke skjønner er hvorfor han er så tett på i livet mitt, viser med handling at jeg er særs viktig for ham. Så spørsmålet mitt er egentlig; gjør noen slikt uten at det er mye følelser involvert? Og da tenker jeg ikke nødvendigvis på forelskelse, men kjærlighet. Jeg har jo hatt venner av motsatt kjønn selv oppigjennom tiden, men aldri behandlet dem slik han behandler meg. Anonymkode: 07b5b...3ba Vet du.. Jeg skal gi deg svar på akkurat hvorfor han sier slike ting. Jeg håper du lytter nå. Alt baserer seg ikke på dype, romantiske følelser. Han gjør og sier åpenbart slike ting for å tilfredstille sine behov for nærhet og bekreftelse. Dette får han til å føle seg bra. Det er klart at han ikke vil miste deg, men årsaken baserer seg ikke på at han har romantiske følelser for deg. Han sier ting som han VET du vil høre. Og gjentar dem. Fordi han ikke vil miste bekreftelsen og nærheten han får fra deg. Han er en stor egoist. Jeg håper at du klarer å kutte han tvert ut. Jeg er i en lignende situasjon som deg, og jeg er virkelig drittlei av å bli behandlet slik. Vi fortjener SÅ mye bedre. Vi fortjener folk som virkelig vil ha oss. Og det skal ikke være tvil om at de vil ha oss for OSS, ikke fordi vi tilfredsstiller deres egoistiske behov. Anonymkode: 076d2...957 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå