AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #41 Skrevet 15. juni 2017 5 minutter siden, innmari- skrev: Jeg kan ikke vite 100% hva han mener, hvis du virkelig er interessert i hva han mener så bør du spørre han selv om det og la han svare for seg selv. Men jeg vet hvert fall at jeg ikke hadde hengt med noen på denne måten (selv om jeg ikke vil ha forpliktelse og forhold) uten at jeg hadde likt vedkommende, både personlighetsmessig og attraktivitet. Sett fra mitt ståsted så er han tiltrukket av deg og trives i selskapet ditt, men forholdsmessig er han ikke interessert. Hvis du prøver å pushe grensene hans så kommer han til å merke det og pushe deg vekk, slik han allerede har gjort. Du bestemmer selv hva du vil gjøre, men slik jeg leser deg så bør du ikke ha sex med han og rote med han siden du legger mer i det og ønsker at han skal snu om. Men hvis du likevel ønsker å henge videre med han så bør det være givende for deg på et vis også. Synes du at det er givende, selv om det ikke blir forhold? Takk for svar 😊 Jeg trives utrolig godt sammen med han, men synes jo det er vanskelig å ikke ha det siste ekstra. Han holder jo rundt meg flere ganger på en dag, stiller seg bak meg og tar rundt meg og slike ting. Sier alltid "hei snuppa...hei kjære o.l" når jeg ringer. Sender meg meldinger hvor han legger til "lille venn, sexy, søta" osv..... så jeg må innrømme jeg får forhåpninger, og så blir jeg skuffa når han da neste gang fortsatt ikke kysser meg, tar initiativ til mer osv. Fikk akkurat melding fra han, hvor han spurte om jeg ville bli med på hytta i helga. Anonymkode: 07b5b...3ba
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #42 Skrevet 15. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ps. Jeg er heller ikke klar for et seriøst forhold og er ærlig om det til alle, har møtt menn som sier at de er på samme ståsted som meg/respekterer at jeg ikke vil ha et forhold, men flere har likevel vært ute etter å forplikte meg inn i noe jeg ikke er klar for. Og når jeg steiler av den grunn og trekker meg bort, blir de like forvirra som ts og er ikke ærlige med sine intensjoner. Enkelte er ikke ærlige med seg selv engang, hvor han ville ha vennskap med meg bare for å forsøke å få meg forelska. Det er slitsomt å hele tiden holde ting tilbake og passe på at man ikke blir dratt inn i noe. Men nå er ikke jeg aktiv på datingen og er heller ikke på tinder. Men liker likevel å ha en flørt innimellom eller et lite vennskap. Men slike som ts har jeg gitt opp. Anonymkode: 3d268...f2d Takk for godt og reflektert svar 😊 Setter pris på alle innspill, og greier å se det mer fra hans side også nå. Anonymkode: 07b5b...3ba
innmari- Skrevet 15. juni 2017 #43 Skrevet 15. juni 2017 (endret) På 15.6.2017 den 17.44, AnonymBruker skrev: Takk for svar 😊 Jeg trives utrolig godt sammen med han, men synes jo det er vanskelig å ikke ha det siste ekstra. Han holder jo rundt meg flere ganger på en dag, stiller seg bak meg og tar rundt meg og slike ting. Sier alltid "hei snuppa...hei kjære o.l" når jeg ringer. Sender meg meldinger hvor han legger til "lille venn, sexy, søta" osv..... så jeg må innrømme jeg får forhåpninger, og så blir jeg skuffa når han da neste gang fortsatt ikke kysser meg, tar initiativ til mer osv. Fikk akkurat melding fra han, hvor han spurte om jeg ville bli med på hytta i helga. Anonymkode: 07b5b...3ba Han er nok betatt men et forhold ser uansett ut til å ikke være et tema for ham. Vil du bli med på hytta i helga, selv om det bare innebærer den hytteturen og ikke noe mer? Endret 13. juli 2017 av innmari-
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #44 Skrevet 15. juni 2017 2 minutter siden, innmari- skrev: Han er nok betatt men et forhold er uansett uaktuelt. Jeg har for eksempel følelser for en person for øyeblikket, men tanken på et forhold gir meg grøssninger. For min del handler det ikke om å rote med andre, for meg handler det om at jeg ikke er på et ståsted i livet hvor jeg er i stand til å ha et forhold og ikke er i stand til alt det et forhold medfører. Jeg hadde fucka det opp om det hadde skjedd nå, big time! Du vil egentlig ikke være i et forhold med en som meg (og kanskje han?), jeg blir urolig på innsiden hvis noen spør meg om vi skal dra til Frankrike om 5 måneder. Vil heller ikke involvere familie. Vil heller ikke høre "jeg elsker deg" og forelskelsesgreier. Men enkle og flotte ting er jeg med på! Alt som beriker hverdagen er jeg med på. Alt som gir en positiv erfaring og gir meg noe fint er jeg med på. Vil du bli med han på hytta i helga? Selv om det bare innebærer den hytteturen og ikke noe mer? Han er lik deg! Tanken på at noen skal styre dagene hans, at han må ta hensyn, planlegge, vite at noen forventer noe han ikke vil greie å innfri....han får panikk når slike tanker kommer. Men så snart jeg sier at det der må han styre selv, og at jeg har forståelse for det så blir han avslappet og tar masse initiativ. Nei, jeg skal ikke bli med på hytta. Jeg har heldigvis ikke anledning, hvis ikke hadde jeg sagt ja og så hadde det ikke blitt bra. Anonymkode: 07b5b...3ba
innmari- Skrevet 15. juni 2017 #45 Skrevet 15. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er lik deg! Tanken på at noen skal styre dagene hans, at han må ta hensyn, planlegge, vite at noen forventer noe han ikke vil greie å innfri....han får panikk når slike tanker kommer. Men så snart jeg sier at det der må han styre selv, og at jeg har forståelse for det så blir han avslappet og tar masse initiativ. Nei, jeg skal ikke bli med på hytta. Jeg har heldigvis ikke anledning, hvis ikke hadde jeg sagt ja og så hadde det ikke blitt bra. Anonymkode: 07b5b...3ba Du må nok være ærlig mot deg selv, han og følelsene dine. Be han om å slutte å sende hytteforespørsler og den slags, siden du legger mer i det enn motsatt. Selv om han er ærlig om sitt ståsted, trenger ikke det å bety at det skal være enkelt for han.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #46 Skrevet 16. juni 2017 Ts her. Vi hadde en lang prat i går, egentlig om løst og fast men så kom vi inn på temaet oss. Han sa" hvis noen både er bestevenner og har et seksuelt forhold, så har man jo møtt den man skal være sammen med da. For det er jo det alle som vil ha et forhold leter etter. Og jeg har faktisk veldig lyst på deg. Men om vi begynner å ha sex med hverandre igjen, så vil jeg få skyldfølelse om jeg flørter og møter andre. Og da er jeg jo i et forhold da, med forpliktelser selv om du sier du ikke bryr deg om hva jeg gjør. Jeg kan ikke ha deg OG andre, for jeg ville aldri hatt samvittighet til det. Og du skal heller ikke finne deg i det. Og jeg vil ikke ha et forhold nå, jeg må være fri til jeg finner ut selv at jeg vil bli bundet. Så for å ikke miste deg, for jeg kommer til å rote det til om vi begynner igjen, så vil jeg heller bare være din bestevenn. Men jeg kan ha uforpliktende sex med flere andre, for de bryr jeg meg ikke om." Han kan da ikke si slikt vel? Anonymkode: 07b5b...3ba
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #47 Skrevet 16. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Vi hadde en lang prat i går, egentlig om løst og fast men så kom vi inn på temaet oss. Han sa" hvis noen både er bestevenner og har et seksuelt forhold, så har man jo møtt den man skal være sammen med da. For det er jo det alle som vil ha et forhold leter etter. Og jeg har faktisk veldig lyst på deg. Men om vi begynner å ha sex med hverandre igjen, så vil jeg få skyldfølelse om jeg flørter og møter andre. Og da er jeg jo i et forhold da, med forpliktelser selv om du sier du ikke bryr deg om hva jeg gjør. Jeg kan ikke ha deg OG andre, for jeg ville aldri hatt samvittighet til det. Og du skal heller ikke finne deg i det. Og jeg vil ikke ha et forhold nå, jeg må være fri til jeg finner ut selv at jeg vil bli bundet. Så for å ikke miste deg, for jeg kommer til å rote det til om vi begynner igjen, så vil jeg heller bare være din bestevenn. Men jeg kan ha uforpliktende sex med flere andre, for de bryr jeg meg ikke om." Han kan da ikke si slikt vel? Anonymkode: 07b5b...3ba Her høres det mest ut som om han har funnet ut at han ser på deg mest som en venn - at han ikke er seksuelt tiltrukket av deg, men at han er for feig til å si det rett ut. Anonymkode: 44c6c...d6c
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #48 Skrevet 16. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her høres det mest ut som om han har funnet ut at han ser på deg mest som en venn - at han ikke er seksuelt tiltrukket av deg, men at han er for feig til å si det rett ut. Anonymkode: 44c6c...d6c Ja, jeg tenker også det. Men samtidig så er han veldig ærlig på det meste, men selvfølgelig så hadde jo det vært kjipt å fått høre. Jeg sa at jeg synes det er vanskelig å ikke ha den siste biten, fordi jeg fortsatt har lyst på ham. At jeg savner overnattingene, kosen etc. Og at det er vanskelig for meg å være bare venner, så jeg vurderer å bryte helt. Da spurte han om jeg ville greie å forholde meg til hans frihet nå, om vi innleder et slags forhold igjen. Anonymkode: 07b5b...3ba
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #49 Skrevet 16. juni 2017 Skjønner ikke helt hva som er uklart og fyren høres ut som en velformulert dritt egentlig og ingenting mer. Det krever sin kynisme å holde på som han gjør, da de aller, aller flest faktisk tenker som han: den perfekte kjæreste er en som er en bestevenn og en man er tiltrukket av i tillegg og det er sjeldent å finne, så i motsetning til han kaster ikke folk det vekk for å som han: ha frihet til å ligge med folk man ikke føler noe for. Han høres ut som en typisk kjip mann som bruker Tinder som sex app, tar det han trenger og driter i at folk har følelser og spyr ut noe velformulert crap fordi han er ca intelligent. Men seriøst: de andre kvinnene i dette bildet har jo også et følelsesliv der han tar akkurat det han trenger fra deg og de andre og tenker kun på seg selv. Han får dekket bestevenn i deg og sex i de andre. Samlet får han det han trenger, i motsetning til dere andre. Sorry ts, her blir du brukt av en egoistisk mann som tenker på SINE BEHOV. Utelukkende. Anonymkode: f5d9d...236 3
kisskissbangbang Skrevet 16. juni 2017 #50 Skrevet 16. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt hva som er uklart og fyren høres ut som en velformulert dritt egentlig og ingenting mer. Det krever sin kynisme å holde på som han gjør, da de aller, aller flest faktisk tenker som han: den perfekte kjæreste er en som er en bestevenn og en man er tiltrukket av i tillegg og det er sjeldent å finne, så i motsetning til han kaster ikke folk det vekk for å som han: ha frihet til å ligge med folk man ikke føler noe for. Han høres ut som en typisk kjip mann som bruker Tinder som sex app, tar det han trenger og driter i at folk har følelser og spyr ut noe velformulert crap fordi han er ca intelligent. Men seriøst: de andre kvinnene i dette bildet har jo også et følelsesliv der han tar akkurat det han trenger fra deg og de andre og tenker kun på seg selv. Han får dekket bestevenn i deg og sex i de andre. Samlet får han det han trenger, i motsetning til dere andre. Sorry ts, her blir du brukt av en egoistisk mann som tenker på SINE BEHOV. Utelukkende. Anonymkode: f5d9d...236 Jeg er enig med deg. Og dette sex/ikke sex-greiene er bare manipulering, jeg fatter ikke at TS ikke ser det. TS, hans mål er å få dekket kjærestebehov av deg (sex, vennskap, kos, ha én å ha hovedfokus på), og det er det du er på vei til å gi ham. Så, når du blir lei deg og sjalu og ønsker mer, da kan han si "Jeg fortale deg at jeg ikke ville binde meg, og det var DU som ville at vi skulle begynne å ha sex igjen!". Du kommer til å ende opp med kjærlighetssorg. Og han er en drittsekk som definitivt ikke er verdt det. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #51 Skrevet 16. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men seriøst: de andre kvinnene i dette bildet har jo også et følelsesliv der han tar akkurat det han trenger fra deg og de andre og tenker kun på seg selv. Anonymkode: f5d9d...236 Kjenner du disse jentene? Anonymkode: 3d268...f2d
Gjest Minesveiper Skrevet 16. juni 2017 #52 Skrevet 16. juni 2017 Du må kjenne etter på hva du selv ønsker ts. Hvis det er forhold du vil ha burde du takke for deg. Han har sagt at han vil være singel.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #53 Skrevet 16. juni 2017 1 minutt siden, Minesveiper skrev: Du må kjenne etter på hva du selv ønsker ts. Hvis det er forhold du vil ha burde du takke for deg. Han har sagt at han vil være singel. Nettopp Anonymkode: 3d268...f2d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #54 Skrevet 16. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp Anonymkode: 3d268...f2d Jeg vil ha han i livet mitt, men synes det er vanskelig å gå fra venner&elskere til kun venner. Anonymkode: 07b5b...3ba
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #55 Skrevet 16. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner du disse jentene? Anonymkode: 3d268...f2d Nei. En av dem vet jeg av, og hun hadde spurt om det kunne bli noe mer mellom dem. Da hadde han kuttet henne ut på dagen, med null kontakt. Jeg aner ikke hva han sier til dem, men har fått en aning om at han sier han ikke er ute etter forhold men at ingen vet om det oppstår følelser etc. Aner ikke. Ser nå at han høres ut som tidenes drittsekk. Anonymkode: 07b5b...3ba
kisskissbangbang Skrevet 16. juni 2017 #56 Skrevet 16. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. En av dem vet jeg av, og hun hadde spurt om det kunne bli noe mer mellom dem. Da hadde han kuttet henne ut på dagen, med null kontakt. Jeg aner ikke hva han sier til dem, men har fått en aning om at han sier han ikke er ute etter forhold men at ingen vet om det oppstår følelser etc. Aner ikke. Ser nå at han høres ut som tidenes drittsekk. Anonymkode: 07b5b...3ba Fordi han er det. Han behandler disse jentene dårlig, og skryter av det til deg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #57 Skrevet 16. juni 2017 3 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Fordi han er det. Han behandler disse jentene dårlig, og skryter av det til deg. Nei, han skryter ikke av det. Han fortalte meg når jeg spurte, og sa samtidig at de vet hva de går til og at de er ute etter kun en ting selv. Anonymkode: 07b5b...3ba
kisskissbangbang Skrevet 16. juni 2017 #58 Skrevet 16. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, han skryter ikke av det. Han fortalte meg når jeg spurte, og sa samtidig at de vet hva de går til og at de er ute etter kun en ting selv. Anonymkode: 07b5b...3ba Janei...litt usikker på hva du egentlig er ute etter?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #59 Skrevet 16. juni 2017 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Janei...litt usikker på hva du egentlig er ute etter? Jeg svarte på et innlegg, se lengre oppe. 😊 Anonymkode: 07b5b...3ba
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #60 Skrevet 16. juni 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner du disse jentene? Anonymkode: 3d268...f2d Ikke lat som du er dum. Det er en kjennsgjerning at de aller fleste damer vil ha forhold og som regel juger når de benekter det, f.eks for at en fyr de liker som ikke vil ha forhold skal fortsette å treffe dem, fordi de er forelsket osv, osv. Ts bekreftet forøvrig at jeg hadde rett i at det var flere enn henne som ville noe mer. Lite overraskende, siden man skal lete godt for å finne kvinner som genuint kun er ute etter sex. Spesielt på en DATINGapp som Tinder..noe "daten" til ts nok er smertelig klar over. Anonymkode: f5d9d...236
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå