AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #61 Skrevet 14. juni 2017 7 timer siden, Miklo Velka skrev: Hvordan tror du det føles å bli avvist av alle? Alltid? Gjennom hele livet? Men da har du jo fått en veldig tydelig indikasjon på at du gjør noe feil. Hvorfor ikke bare fikse den feilen? Minner meg om en bekjent. Han mente at den ultimate kjærlighetserklæringen var å klaske kuken i tryne på damene. Han synes det hørtes fint ut. Eller gnikke seg på alle damene på fest. Alle vi jenter ble utsatt for hans gnikking og han ga seg ikke selv om vi forklarte at det der er fryktelig ubehagelig og nedverdigende. Vi avskydde fyren. Han var jo rett og slett motbydelig. Han hadde et merkelig syn på oss damer. Han så ikke på oss som likeverdige mennesker. Og jo mer vi snudde ryggen til han og gikk, jo mer kom han halsende etter og ville prøve å gnikke kuken sin opp etter låra dine. Men så ga han opp og dro til Thailand og trodde endelig han fant sin lille drømmedame han kunne klaske kuken sin i tryne på. En lydig liten dame. Hun ga faen. Hun ville til Norge hun. Og så fort hun var her så skal jeg love dere hun parkerte fyren. Noe så inn i helvete. Skulle ikke forundre meg om hun banka han også. Nå er han lydig som en underkua hund og lar damer være i fred. Nå er han faktisk ok å være i nærheten av. Dama stakk btw fort som faen når hun fikk sjansen. Moralen er vel at dere menn kan jo faktisk prøve å tilnærme dere på en måte vi liker med en gang. Ikke gå inn for å bli plassert i motbydelig-kategorien vår. Da kommer dere ingen vei. Om dere da ikke vil bli grusa sønder og sammen av en illsint thai. Anonymkode: a2ef7...615 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #62 Skrevet 14. juni 2017 Det skumleste med bitre menn som ikke får seg fitte, er at sjansen er stor for at de blir aggressive og tyr til voldtekt for å få utløp for sine lyster. Anonymkode: 46c1f...6d9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #63 Skrevet 14. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da har du jo fått en veldig tydelig indikasjon på at du gjør noe feil. Hvorfor ikke bare fikse den feilen? Minner meg om en bekjent. Han mente at den ultimate kjærlighetserklæringen var å klaske kuken i tryne på damene. Han synes det hørtes fint ut. Eller gnikke seg på alle damene på fest. Alle vi jenter ble utsatt for hans gnikking og han ga seg ikke selv om vi forklarte at det der er fryktelig ubehagelig og nedverdigende. Vi avskydde fyren. Han var jo rett og slett motbydelig. Han hadde et merkelig syn på oss damer. Han så ikke på oss som likeverdige mennesker. Og jo mer vi snudde ryggen til han og gikk, jo mer kom han halsende etter og ville prøve å gnikke kuken sin opp etter låra dine. Men så ga han opp og dro til Thailand og trodde endelig han fant sin lille drømmedame han kunne klaske kuken sin i tryne på. En lydig liten dame. Hun ga faen. Hun ville til Norge hun. Og så fort hun var her så skal jeg love dere hun parkerte fyren. Noe så inn i helvete. Skulle ikke forundre meg om hun banka han også. Nå er han lydig som en underkua hund og lar damer være i fred. Nå er han faktisk ok å være i nærheten av. Dama stakk btw fort som faen når hun fikk sjansen. Moralen er vel at dere menn kan jo faktisk prøve å tilnærme dere på en måte vi liker med en gang. Ikke gå inn for å bli plassert i motbydelig-kategorien vår. Da kommer dere ingen vei. Om dere da ikke vil bli grusa sønder og sammen av en illsint thai. Anonymkode: a2ef7...615 Denne fyren er jo åpenbart ikke frisk i hodet, og du bruker han som eksempel når du generaliserer menn? For et utrolig tragisk innlegg du presterer å servere. Som om dette er "normalen"..... Dessverre er det ikke slik at thaidamer generelt ikke er i stand til å "parkere" mennene sine. De aller fleste av dem finner seg i å bli brukt som hushjelp og tømmestasjon..... Anonymkode: 46c1f...6d9 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #64 Skrevet 14. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne fyren er jo åpenbart ikke frisk i hodet, og du bruker han som eksempel når du generaliserer menn? For et utrolig tragisk innlegg du presterer å servere. Som om dette er "normalen"..... Dessverre er det ikke slik at thaidamer generelt ikke er i stand til å "parkere" mennene sine. De aller fleste av dem finner seg i å bli brukt som hushjelp og tømmestasjon..... Anonymkode: 46c1f...6d9 Hvordan fikk du det til at jeg sier alle menn er slik? Det var en anedokte om en mann, som gjorde alt feil. En mann. Ett eksempel. Han lærte på en hard måte. Det er vel mye bedre om en mann, som aldri kommer noen vei, finner ut av hva han gjør feil og fikser opp i dette selv. Ikke bli som han ene her jeg nevnte. Jeg håper og ønsker at disse bittre mannfolka tar tak. Gjør noe. Fikser problemet. Det er mer en nok av single damer der ute, som mer enn gjerne skulle hatt flere tilgjengelige menn. For vår del ville det vært en berikelse om en mann tar tak i seg selv og gjør seg selv attraktiv. Det vitner om en enorm styrke og selvrefleksjon. Jeg møter nok menn i min hverdag som er følelsesmessig utilgjengelig. De løper avgårde eller saboterer. Det er synd. Jeg skulle gjerne blitt bedre kjent med noen av de, men de gir meg ingen sjans. Eller de er ufine. Skulle ønske de turde. Ble litt tøffere og slutta å grave seg ned. Anonymkode: a2ef7...615 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #65 Skrevet 14. juni 2017 14 timer siden, Lee Jones skrev: Slik er naturens måte å skille ut dårlige gener på. Uattraktive menn og uattraktive kvinner får ikke formert seg. Da er det jo veldig rart at så mange uattraktive mennesker ofte har både 3 og 5 unger, mens mange attraktive mennesker velger å ikke få barn. Kanskje virkeligheten er mer kompleks enn du vil ha det til. Anonymkode: bdef9...8e1 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #66 Skrevet 14. juni 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det jo veldig rart at så mange uattraktive mennesker ofte har både 3 og 5 unger, mens mange attraktive mennesker velger å ikke få barn. Kanskje virkeligheten er mer kompleks enn du vil ha det til. Anonymkode: bdef9...8e1 Verden er veldig enkel for mange. Den er og blir sort/hvit. Damer vil kun ha bad boys og overser de snille. Det er svaret på alt må vite. Og ja du må være en 7'er eller bedre så klart. Det finnes ingen rom for nyanser eller tanke om individualitet. Anonymkode: a2ef7...615 1
Miklo Velka Skrevet 14. juni 2017 #67 Skrevet 14. juni 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Moralen er vel at dere menn kan jo faktisk prøve å tilnærme dere på en måte vi liker med en gang. Ikke gå inn for å bli plassert i motbydelig-kategorien vår. Da kommer dere ingen vei. Om dere da ikke vil bli grusa sønder og sammen av en illsint thai. Vet ikke om du tror på at alle menn er slik, eller om du bare generaliserer, men ikke alle menn er slik, og i alle fall ikke jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå