AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #22 Skrevet 13. juni 2017 7 timer siden, Minesveiper skrev: Jeg er enig. Så er det ikke et like stort press på kjekke menn når det kommer til å utvikle andre egenskaper for å kompensere for et gjennomsnittlig utseende. En ting som skal sies er at selv om man er kjekk så må man uansett utøve en viss handlekraft for at man skal få de man vil ha. Det er ikke ofte man møter en attraktiv dame som bare gjør hele "sjekke jobben" for deg. Det er også vanskelig å komme ut av den negative spiralen du snakker om fordi man må ta initiativ etter initiativ samtidig som man må korrigere egen adferden ut i fra responsen man får. Det er tungt rent psykisk og det vanskelig å forsette når man ikke opplever noe suksess, men til slutt får man noen positive erfaringer og da blir alt mye lettere. Her sier du jo det som ikke blir gjort. Prøver. For noen prøver en eller to ganger, mislykkes, og gir opp og skylder på alle andre enn seg selv. Søte, flotte jenter prøver også. Gang på gang. Men alt for ofte treffer de på menn med uærlige hensikter og må derfor prøve igjen. De blir ikke bitre. Så det har ingen ting med hvor ofte man blir avvist. Det har alt med hvordan man takler en avvisning. Og her viser jo de bittre mannfolka seg som alt annet enn fightere. Anonymkode: a2ef7...615 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #23 Skrevet 13. juni 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her sier du jo det som ikke blir gjort. Prøver. For noen prøver en eller to ganger, mislykkes, og gir opp og skylder på alle andre enn seg selv. Søte, flotte jenter prøver også. Gang på gang. Men alt for ofte treffer de på menn med uærlige hensikter og må derfor prøve igjen. De blir ikke bitre. Så det har ingen ting med hvor ofte man blir avvist. Det har alt med hvordan man takler en avvisning. Og her viser jo de bittre mannfolka seg som alt annet enn fightere. Anonymkode: a2ef7...615 Altså, det du skriver her er reinspikke tøv. 99% av jenter aner ingenting om hvor mye initiativ en mann må ta for å i det hele tatt få seg en date. Selvsagt har det noe å si hvor mane ganger man blir avvist. Der samfunnet forventer at menn skal gjøre mer eller mindre alt av sjekking så sier det seg selv at man etter x antall avvisninger (der x blir ganske stort etterhvert) så er det menneskelig natur å begynne å leke med tanken "kanskje det faktisk er meg det er noe galt med" og man begynner å bli usikker på seg selv. Dette skaper en negativ spiral siden jo mer usikker man er jo mindre sjangse har man til å være suksessfull med sjekking, og man mister kanskje helt motet til å prøve å sjekke noen etter den 20. avvisningen det året uten at noen har vist et fnugg av interesse. Og nei, jeg er absolutt ikke bitter for dette, fordi det er slik verden fungerer og det er helt ok. Jeg blir derimot litt oppgitt av slike som deg som ikke makter å ta realiteten av hvordan verden fungerer til seg, og foretrekker en tilnærmet fantasiverden med tanke på disse tingene. Anonymkode: c0b17...af8 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #24 Skrevet 13. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Altså, det du skriver her er reinspikke tøv. 99% av jenter aner ingenting om hvor mye initiativ en mann må ta for å i det hele tatt få seg en date. Selvsagt har det noe å si hvor mane ganger man blir avvist. Der samfunnet forventer at menn skal gjøre mer eller mindre alt av sjekking så sier det seg selv at man etter x antall avvisninger (der x blir ganske stort etterhvert) så er det menneskelig natur å begynne å leke med tanken "kanskje det faktisk er meg det er noe galt med" og man begynner å bli usikker på seg selv. Dette skaper en negativ spiral siden jo mer usikker man er jo mindre sjangse har man til å være suksessfull med sjekking, og man mister kanskje helt motet til å prøve å sjekke noen etter den 20. avvisningen det året uten at noen har vist et fnugg av interesse. Og nei, jeg er absolutt ikke bitter for dette, fordi det er slik verden fungerer og det er helt ok. Jeg blir derimot litt oppgitt av slike som deg som ikke makter å ta realiteten av hvordan verden fungerer til seg, og foretrekker en tilnærmet fantasiverden med tanke på disse tingene. Anonymkode: c0b17...af8 BULL SHIT!! Fy faen så lei jeg er av den sutringa til dere menn. Alltid "å stakkars oss menn". Dere har ikke engang minste anelse om hvordan vi jenter har det. Og allikevel påstår dere at det er verre for dere. Vet du. Gro deg noen baller!! Saken er at dere menn får oftere avslag ved første forsøk. Første forsøk. Dere går bort til en dame på byen og sier "Heyhey" og hun fnyser i nesa og går. Dere har investert 20 sekunder av deres liv. Det er ingen ting. Og allikevel "åååå stakkars meg". Mens vi damer ofte, etter å ha investert tid, og ikke minst masse følelser, i flere uker før vi får slengt i tryne at han enten er ute og vifter med kuken, eller den lame "det er ikke deg, det er meg". Flere uker med håp, dårlig nattesøvn, uro, gråt og glede om hverandre. Og hva gjør vi? Vi griner en dag, drar på fylla med noen venninner, og rister det av oss etter å ha analysert og prata fyren ut av systemet. Og så går vi på på nytt og håper neste mann er oppriktig og empatisk og ikke nok en douche med slapp trusestrikk. Så du sutremann! Klapp igjen!! Skjerp deg. Ta tak i deg selv. Du er ditt eget problem. Ikke vårt. Anonymkode: a2ef7...615 7
Teethgrinding Skrevet 13. juni 2017 #25 Skrevet 13. juni 2017 10 timer siden, Minesveiper skrev: Jeg er enig. Så er det ikke et like stort press på kjekke menn når det kommer til å utvikle andre egenskaper for å kompensere for et gjennomsnittlig utseende. En ting som skal sies er at selv om man er kjekk så må man uansett utøve en viss handlekraft for at man skal få de man vil ha. Det er ikke ofte man møter en attraktiv dame som bare gjør hele "sjekke jobben" for deg. Det er også vanskelig å komme ut av den negative spiralen du snakker om fordi man må ta initiativ etter initiativ samtidig som man må korrigere egen adferden ut i fra responsen man får. Det er tungt rent psykisk og det vanskelig å forsette når man ikke opplever noe suksess, men til slutt får man noen positive erfaringer og da blir alt mye lettere. Det er jo mer eller mindre etablert science at vakre mennesker har et vesentlig enklere liv enn de fysisk mindre heldige. Det er bevist gang på gang hvordan et pent ytre møtes med antakelser om voldsomt positive egenskaper, mens et uheldig ytre møtes med mistro og antakelser om dårlige karaktertrekk. Livet er rett og slett mye lettere som attraktiv enn motsatt. Du får beviselig bedre jobb, bedre forhold, mer sex, flere venner, større oppmerksom, osv. Dette er faktisk bevist i en god del psykologi og samfunnsforskning, det er ikke en teori man kan si seg litt uenig i. Jeg har selv et greit tryne. Opplevd min chunk av freebies. Jeg er på ingen måte noen modell, men det er muligens markant nok til å være utslagsgivende på en eller annen måte. Hyggelig og imøtekommende personlighet hjelper sikkert også. Jeg har dog kompiser som ikke møter livet med de samme erfaringene som meg. Kanskje de ser litt uheldige ut, kanskje de har noen mindre flatterende trekk, noe som ikke helt sitter rent skjønnhetsmessig. I deres verden er ikke damer noe som bare ER der, sånn som det jo kanskje er for meg. Jeg har alltid vært omringet av noen som er interessert til enhver tid. Det er ikke jenter jeg er interessert i nødvendigvis, uten at det er så mye feil med dem, men de er der og de viser helt tydelig at de klarer å vente på ikkeno. Vi snakker gjerne fem, ti, femten år. Ufattelig utholdenhet. Mine kompiser sliter merkbart mer. De har ingen damer som ringer de i tid og utid. Det er ingen som saumfarer facebook'en deres måned etter måned. De opplever avslag på Tinder, det blir aldri noen korte flings. De får ikke en fot innenfor døren engang. Jeg føler meg rimelig sikker på at dersom jeg hadde hatt Tinderkonto hadde det rulla og gått helt greit, som en i min verden normaltilstand. Søte jenter som leter etter pene menn. Det er jo ikke veldig vanskelig. Men! Det er nettopp der verden smeller døren igjen i ansiktet på menn som ikke er ok+. De som kanskje er ok-, eller bare -. Personlighet kan sikkert veie opp og ned, men det er ikke til å komme unna at kvinner vurderer menns attrakvitet lynraskt og brutalt. Det er ingen langdryg prosess der du kan legge politisk press i riktige kanaler. Det er enten eller, der og da. Full pupp eller et bakhode, med referanse til forskning om hvordan utseende hjelper eller er til hinder i samfunnet. Jeg forstår bitre menn, jeg gjør det. Det er et lass med damer som ikke finner meg uimotståelig. Hvis det hadde vært alle damer hadde jeg blitt deprimert. Jeg tror det er lett å si til noen at man må være sporty og ta seg sammen, ikke være bitter og at ingen skylder deg noe. Men, hva hjelper det? Problemet er jo at de blir møtt med en kald skulder i livet. Dating er dessverre bare den mest presserende situasjonen der problemstillingen blir tydeligst. 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #27 Skrevet 13. juni 2017 2 minutter siden, Arcturus skrev: Det er jo mer eller mindre etablert science at vakre mennesker har et vesentlig enklere liv enn de fysisk mindre heldige. Det er bevist gang på gang hvordan et pent ytre møtes med antakelser om voldsomt positive egenskaper, mens et uheldig ytre møtes med mistro og antakelser om dårlige karaktertrekk. Livet er rett og slett mye lettere som attraktiv enn motsatt. Du får beviselig bedre jobb, bedre forhold, mer sex, flere venner, større oppmerksom, osv. Dette er faktisk bevist i en god del psykologi og samfunnsforskning, det er ikke en teori man kan si seg litt uenig i. Jeg har selv et greit tryne. Opplevd min chunk av freebies. Jeg er på ingen måte noen modell, men det er muligens markant nok til å være utslagsgivende på en eller annen måte. Hyggelig og imøtekommende personlighet hjelper sikkert også. Jeg har dog kompiser som ikke møter livet med de samme erfaringene som meg. Kanskje de ser litt uheldige ut, kanskje de har noen mindre flatterende trekk, noe som ikke helt sitter rent skjønnhetsmessig. I deres verden er ikke damer noe som bare ER der, sånn som det jo kanskje er for meg. Jeg har alltid vært omringet av noen som er interessert til enhver tid. Det er ikke jenter jeg er interessert i nødvendigvis, uten at det er så mye feil med dem, men de er der og de viser helt tydelig at de klarer å vente på ikkeno. Vi snakker gjerne fem, ti, femten år. Ufattelig utholdenhet. Mine kompiser sliter merkbart mer. De har ingen damer som ringer de i tid og utid. Det er ingen som saumfarer facebook'en deres måned etter måned. De opplever avslag på Tinder, det blir aldri noen korte flings. De får ikke en fot innenfor døren engang. Jeg føler meg rimelig sikker på at dersom jeg hadde hatt Tinderkonto hadde det rulla og gått helt greit, som en i min verden normaltilstand. Søte jenter som leter etter pene menn. Det er jo ikke veldig vanskelig. Men! Det er nettopp der verden smeller døren igjen i ansiktet på menn som ikke er ok+. De som kanskje er ok-, eller bare -. Personlighet kan sikkert veie opp og ned, men det er ikke til å komme unna at kvinner vurderer menns attrakvitet lynraskt og brutalt. Det er ingen langdryg prosess der du kan legge politisk press i riktige kanaler. Det er enten eller, der og da. Full pupp eller et bakhode, med referanse til forskning om hvordan utseende hjelper eller er til hinder i samfunnet. Jeg forstår bitre menn, jeg gjør det. Det er et lass med damer som ikke finner meg uimotståelig. Hvis det hadde vært alle damer hadde jeg blitt deprimert. Jeg tror det er lett å si til noen at man må være sporty og ta seg sammen, ikke være bitter og at ingen skylder deg noe. Men, hva hjelper det? Problemet er jo at de blir møtt med en kald skulder i livet. Dating er dessverre bare den mest presserende situasjonen der problemstillingen blir tydeligst. Ja jeg er lynkjapp på å se an menn. Og jeg ser alltid på ansiktet. Men aldri om det er fotomodell pen. Jeg ser etter livsgnist og åpenhet. Jeg ser menn som ser sure og bitre ut og bruker ikke mange nanosekunder på å forkaste de. Har de ikke smilerynker og et godt blikk så er de ikke noe å bruke tid på. Anonymkode: a2ef7...615 2
Teethgrinding Skrevet 13. juni 2017 #28 Skrevet 13. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg er lynkjapp på å se an menn. Og jeg ser alltid på ansiktet. Men aldri om det er fotomodell pen. Jeg ser etter livsgnist og åpenhet. Jeg ser menn som ser sure og bitre ut og bruker ikke mange nanosekunder på å forkaste de. Har de ikke smilerynker og et godt blikk så er de ikke noe å bruke tid på. Anonymkode: a2ef7...615 Interessant. Det er ifølge forskningen antakeligvis i tillegg ting du ser som du ikke engang er bevisst på. Det er fullt mulig å tenke seg at det denne tilsynelatende livsgnisten har en sammenheng med selvtillit og mestringsfølelse i møte med andre mennesker. Når du treffer en ukjent og forventer å bli møtt på en viss måte er det vanskelig å utstråle 'sann glede', for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #29 Skrevet 13. juni 2017 5 minutter siden, Arcturus skrev: Interessant. Det er ifølge forskningen antakeligvis i tillegg ting du ser som du ikke engang er bevisst på. Det er fullt mulig å tenke seg at det denne tilsynelatende livsgnisten har en sammenheng med selvtillit og mestringsfølelse i møte med andre mennesker. Når du treffer en ukjent og forventer å bli møtt på en viss måte er det vanskelig å utstråle 'sann glede', for å si det sånn. Ganske sikker på at jeg ser ting jeg ikke vet jeg ser ja. Det er jo ingen hemmelighet. Samme med kroppsspråk. Hvor mye det betyr uten at man er klar over det. Så at livsgnist og selvtillit vises ganske likt, tror jeg på. Men dette er jo noe en selv kan påvirke og å være seg selv mer bevisst. Om man går ut med tanken om at man mislykkes, så ser man jo også ut som en som ikke vil lykkes. Det er ikke snakk om å komme med det rette gliset i det nanosekundet jeg ser deg. Det er for meg å se din evne til å komme med det rette gliset. Anonymkode: a2ef7...615 1
Gjest Minesveiper Skrevet 13. juni 2017 #30 Skrevet 13. juni 2017 (endret) 6 timer siden, Arcturus skrev: Jeg har selv et greit tryne. Opplevd min chunk av freebies. Jeg er på ingen måte noen modell, men det er muligens markant nok til å være utslagsgivende på en eller annen måte. Hyggelig og imøtekommende personlighet hjelper sikkert også. Jeg har dog kompiser som ikke møter livet med de samme erfaringene som meg. Kanskje de ser litt uheldige ut, kanskje de har noen mindre flatterende trekk, noe som ikke helt sitter rent skjønnhetsmessig. I deres verden er ikke damer noe som bare ER der, sånn som det jo kanskje er for meg. Jeg har alltid vært omringet av noen som er interessert til enhver tid. Det er ikke jenter jeg er interessert i nødvendigvis, uten at det er så mye feil med dem, men de er der og de viser helt tydelig at de klarer å vente på ikkeno. Vi snakker gjerne fem, ti, femten år. Ufattelig utholdenhet. Mine kompiser sliter merkbart mer. De har ingen damer som ringer de i tid og utid. Det er ingen som saumfarer facebook'en deres måned etter måned. De opplever avslag på Tinder, det blir aldri noen korte flings. De får ikke en fot innenfor døren engang. Jeg forstår bitre menn, jeg gjør det. Det er et lass med damer som ikke finner meg uimotståelig. Hvis det hadde vært alle damer hadde jeg blitt deprimert. Jeg tror det er lett å si til noen at man må være sporty og ta seg sammen, ikke være bitter og at ingen skylder deg noe. Men, hva hjelper det? Problemet er jo at de blir møtt med en kald skulder i livet. Dating er dessverre bare den mest presserende situasjonen der problemstillingen blir tydeligst. Jeg tror de fleste gjennomsnittlige menn går gjennom livet og opplever at noen damer er interessert og tar initiativ, men det skjer bare ikke ofte nok til at man kan forsvare det å være passiv som en brukbar strategi. Sykkelkoppen snakket om en negativ og positiv spiral, og jeg mener at de fleste menn må være aktive for å komme inn i den positive spiralen. Det store flertall opplever ikke at man kommer inn i den automatisk. Dette er noe menn burde være bevisst på slik at man kan ta lykken i egne hender. De gangene jeg har hatt mest damer etter meg har vært når jeg har vært lidenskapelig opptatt av noe. Da kommer alle de attraktive trekkene automatisk. Driv, livsgnist, glede osv. Jeg har også sympati for bittre menn fordi jeg hvor tøft det er. Det er ikke kjekt å føle seg verdiløs. Endret 13. juni 2017 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #31 Skrevet 13. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Mens vi damer ofte, etter å ha investert tid, og ikke minst masse følelser, i flere uker før vi får slengt i tryne at han enten er ute og vifter med kuken, eller den lame "det er ikke deg, det er meg". Flere uker med håp, dårlig nattesøvn, uro, gråt og glede om hverandre. Og hva gjør vi? Vi griner en dag, drar på fylla med noen venninner, og rister det av oss etter å ha analysert og prata fyren ut av systemet. Og så går vi på på nytt og håper neste mann er oppriktig og empatisk og ikke nok en douche med slapp trusestrikk. Gratulerer du er nå kommet til nivå 2, mens de fleste mannfolk sliter med å komme igjennom nivå 1, som er faktisk å få lov til å prate med det motsatte kjønn. Jeg skjønner at de må være jævla slitsomt å investere masse følelser og ende opp med å føle seg "brukt", men hva er forskjellen hvis han viser interesse, men du er ikke så interessert og du ender opp med å avvise eller ghoste noen. Enn at Mannfolka gjør det mot deg? Anonymkode: 7ac0c...8a0 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #32 Skrevet 13. juni 2017 Nok av bitre kvinner også. Men la oss late som det ikke er tilfelle. Anonymkode: d0b72...db3 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #33 Skrevet 13. juni 2017 Det spiller jo ingen rolle om man blir bitter fordi man ikke får seg noe, hvis man ikke får seg noe. Et ekstra uattraktivt trekk ved en person som allerede er fundamentalt uattraktiv utgjør ingen reell forskjell. Jeg synes det virker mer naturlig at man blir bitter enn at man sitter og svelger unna nederlagene med et virkelighetsfjernt smil på leppene. Anonymkode: a0a35...c37
squidboy Skrevet 13. juni 2017 #34 Skrevet 13. juni 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og lurer bare litt på dette. Og til dere andre jenter. Hvorfor tror dere enkelte menn aldri får seg noe? Jeg leser innlegg fra menn her inne og veldig mange er bitre virker det som. Har en som har begynt å kontakte meg igjen etter 5 år. Liker han ikke i det hele tatt! Men virker ikke som han helt respekterer det og blir fornærmet når jeg ikke svarer.. Hva er turnoff for dere andre kvinner? Anonymkode: 0fb65...300 Bitter mann er typisk kg kommentar kvinner bruker her inne mot menn som kommer med kritikk mot kvinner. Typisk hersketeknikk for å håne den andre mannen i diskusjonen når man ikke har noe bra comeback eller argumenter 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #35 Skrevet 13. juni 2017 2 timer siden, Minesveiper skrev: Jeg tror de fleste gjennomsnittlige menn går gjennom livet og opplever at noen damer er interessert og tar initiativ, men det skjer bare ikke ofte nok til at man kan forsvare det å være passiv som en brukbar strategi. Sykkelkoppen snakket om en negativ og positiv spiral, og jeg mener at de fleste menn må være aktive for å komme inn i den positive spiralen. Det store flertall opplever ikke at man kommer inn i den automatisk. Dette er noe menn burde være bevisst på slik at man kan ta lykken i egne hender. De gangene jeg har hatt mest damer etter meg har vært når jeg har vært lidenskapelig opptatt av noe. Da kommer alle de attraktive trekkene automatisk. Driv, livsgnist, glede osv. Jeg har også sympati for bittre menn fordi jeg hvor tøft det er. Det er ikke kjekt å føle seg verdiløs. Amen! En mann som har skjønt det 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer du er nå kommet til nivå 2, mens de fleste mannfolk sliter med å komme igjennom nivå 1, som er faktisk å få lov til å prate med det motsatte kjønn. Jeg skjønner at de må være jævla slitsomt å investere masse følelser og ende opp med å føle seg "brukt", men hva er forskjellen hvis han viser interesse, men du er ikke så interessert og du ender opp med å avvise eller ghoste noen. Enn at Mannfolka gjør det mot deg? Anonymkode: 7ac0c...8a0 Nei. Du skjønner ikke. Jo mindre tid jeg har investert i en mann, jo mindre følelsesmessig tap er det. Anonymkode: a2ef7...615 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #36 Skrevet 13. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nok av bitre kvinner også. Men la oss late som det ikke er tilfelle. Anonymkode: d0b72...db3 Er vel strengt tatt det det er flest av Anonymkode: 0c791...1be 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #37 Skrevet 13. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel strengt tatt det det er flest av Anonymkode: 0c791...1be Nei. Kvinner blir som regel kke bitre på sammen måte. Men veldig skeptiske og til og med sky. Anonymkode: a2ef7...615 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #38 Skrevet 13. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Kvinner blir som regel kke bitre på sammen måte. Men veldig skeptiske og til og med sky. Anonymkode: a2ef7...615 Nja. Tviler igrunn litt på den. Anonymkode: 0c791...1be 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #39 Skrevet 13. juni 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Kvinner blir som regel kke bitre på sammen måte. Men veldig skeptiske og til og med sky. Anonymkode: a2ef7...615 For min del har jeg endt opp med en slags stille "resignering" etter noen år med å prøve å gjøre det beste ut av de kortene jeg har. Det viste seg å ikke være nok. I stedet for å plage meg mer med det enn jeg allerede har gjort, fokuserer jeg på andre ting i livet enn menn. Uten å være bitter, faktisk. Er mer en slags indre sorg jeg ikke ønsker å kjenne mer enn nødvendig på. For det gjør vondt å ikke være bra nok, det er et naturlig og stort behov som ikke blir fylt. Å bli akseptert. Anonymkode: 20aab...3c4 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #40 Skrevet 13. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: For min del har jeg endt opp med en slags stille "resignering" etter noen år med å prøve å gjøre det beste ut av de kortene jeg har. Det viste seg å ikke være nok. I stedet for å plage meg mer med det enn jeg allerede har gjort, fokuserer jeg på andre ting i livet enn menn. Uten å være bitter, faktisk. Er mer en slags indre sorg jeg ikke ønsker å kjenne mer enn nødvendig på. For det gjør vondt å ikke være bra nok, det er et naturlig og stort behov som ikke blir fylt. Å bli akseptert. Anonymkode: 20aab...3c4 Ja der kjenner jeg meg igjen. Fordelen er at jeg virkelig får utfordret meg. Jeg er veldig aktiv fysisk og har en haug med interesser. Alle som går på å være i fysisk aktivitet ute så aldri så galt osv Og så går jeg inn her innimellom og prøver å fortelle bitre menn hva de gjør galt, så de bitre mannfolka kan ta seg selv i nakkeskinnet, skjerpe seg og gi oss damer litt mer å velge i Anonymkode: a2ef7...615
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå