Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det mest typiske jeg ser her inne fra menn som er bitre er denne komentaren: "når dere kvinner alltid skal gå etter han som bare bruker deg eller de dere ikke kan få, kan dere faen meg bare takke dere selv. Dere gir faen i oss som faktisk ville brydd oss om dere , satt pris på dere og ikke vært utro". Det litt morsomme er at dersom de faktisk var attraktive, så hadde de oppført seg på samme måte. De er bare blitt så fulle av sorg at de blir snille, tror de.

men selvfølgelig så finnes det fysisk sttraktive menn som er ordentlige og. Jeg hadde en slik kollega. Alle kan bare si at han er superkjekk. Han er strøken og er en man kan snu seg på gata wtter. Han KUNNE vært en potensiell kjæreste for meg og, men pga manglende følelser og det at han har dame gjør at han ikke blir en av de jeg ser på som en potensiell date. (Så nei, damer vil ikke nødvendigvis ha det andre damer har. Som det skrives så mye her inne). 

Anonymkode: 0fb65...300

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Okei, jeg har tatt poenget. Dere vil at damer skal endre på hva vi blir tiltrukket av. At vi skal gi en sjanse til menn vi ikke faller for umiddelbart. Senke krava. 

Greit. Dere snakker av erfaring da, går jeg ut fra. Dere har prøvd å skape tiltrekning til et menneske man i utgangspunktet ikke har lyst til å se naken og vet at dette er en smal sak. Spennende, fortell! 

Anonymkode: 069dc...e85

• Liker 4
Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, jeg har tatt poenget. Dere vil at damer skal endre på hva vi blir tiltrukket av. At vi skal gi en sjanse til menn vi ikke faller for umiddelbart. Senke krava. 

Greit. Dere snakker av erfaring da, går jeg ut fra. Dere har prøvd å skape tiltrekning til et menneske man i utgangspunktet ikke har lyst til å se naken og vet at dette er en smal sak. Spennende, fortell! 

Her ser man ikke skogen for bare trær.

Menn har for høye krav og nekter å tilnærme seg mindre attraktive kvinner. De blir bitre fordi de ikke klarer å få de middels attraktive damene. Slik er det også med kvinner som nekter å tilnærme seg mindre attraktive menn.  De blir bitre fordi de bare blir brukt for ligg og ikke forhold av disse middels attraktive mennene.

Slik er naturens måte å skille ut dårlige gener på. Uattraktive menn og uattraktive kvinner får ikke formert seg.

Selv var jeg en bitter mann i 20-25 årene, men har innfunnet meg som evig singel og har lært meg å stortrives i eget selskap med familie og venner. Jeg ønsker heller å leve alene enn å begynne å sjekke kvinner som jeg overhode ikke er tiltukket av. Det skal også sies at jeg aldri har opplevd gjennsidig forelskelse og har bare vært forelsket i utseendet til noen få damer.

Endret av Lee Jones
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Lee Jones skrev:

Her ser man ikke skogen for bare trær.

Menn har for høye krav og nekter å tilnærme seg mindre attraktive kvinner. De blir bitre fordi de ikke klarer å få de middels attraktive damene. Slik er det også med kvinner som nekter å tilnærme seg mindre attraktive menn.  De blir bitre fordi de bare blir brukt for ligg og ikke forhold av disse middels attraktive mennene.

Slik er naturens måte å skille ut dårlige gener på. Uattraktive menn og uattraktive kvinner får ikke formert seg.

Selv var jeg en bitter mann i 20-25 årene, men har innfunnet meg som evig singel og har lært meg å stortrives i eget selskap men familie og venner. Jeg ønsker heller å leve alene enn å begynne å sjekke kvinner som jeg overhode ikke er tiltukket av. Det skal også sies at jeg aldri har opplevd gjennsidig forelskelse og har bare vært forelsket i utseendet til noen få damer.

Men da mangler du jo noe emosjonelt i livet ditt? Snodig å gå igjennom livet uten å ha blitt forelsket i en eneste person. 

Og jeg tror du er på helt feil bærtur når du snakker om uattraktive mennesker. Du vet - mennesker er ganske sammensatte vesner, og søppel for en er himmelriket for en annen. Så det finnes ingen generalisering på hva som er attraktivt og hva som er uattraktiv. Så lenge man er innenfor normalen. Noe brorparten av alle er. 

Anonymkode: a2ef7...615

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, jeg har tatt poenget. Dere vil at damer skal endre på hva vi blir tiltrukket av. At vi skal gi en sjanse til menn vi ikke faller for umiddelbart. Senke krava

Dette går igjen i veldig mange tråder. Skal du bevisst senke krava må du prøve deg på en du ikke finner intressant. Jeg skjønner ikke at de som skriver det kan mene det. Og hvordan vet man om man senker krava? Alle jeg har likt har vært forskjellige på alle måter.

Anonymkode: 0fb65...300

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da mangler du jo noe emosjonelt i livet ditt? Snodig å gå igjennom livet uten å ha blitt forelsket i en eneste person. 

Og jeg tror du er på helt feil bærtur når du snakker om uattraktive mennesker. Du vet - mennesker er ganske sammensatte vesner, og søppel for en er himmelriket for en annen. Så det finnes ingen generalisering på hva som er attraktivt og hva som er uattraktiv. Så lenge man er innenfor normalen. Noe brorparten av alle er. 

Jeg tror ikke det er en grov generalisering som du sier. Hvordan forklarer du at mange menn og kvinner da aldri blir sjekket opp da? Det er de som ikke er "Innenfor normalen" og ender opp bitre og frustrerte som tråden er inne på. Det gjelder både kvinner og menn.

Jeg personlig har aldri fått eller hatt følelser for noen jeg har snakket med før. Men så har jeg aldri hatt sex med noen heller så det ligger kanskje der.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Lee Jones skrev:

Jeg tror ikke det er en grov generalisering som du sier. Hvordan forklarer du at mange menn og kvinner da aldri blir sjekket opp da? Det er de som ikke er "Innenfor normalen" og ender opp bitre og frustrerte som tråden er inne på. Det gjelder både kvinner og menn.

Jeg personlig har aldri fått eller hatt følelser for noen jeg har snakket med før. Men så har jeg aldri hatt sex med noen heller så det ligger kanskje der.

Men du har ikke vurdert terapi da? For du sitter jo der i en real floke du ikke klarer å knyte opp. Og jo lengre det går jo tightere blir jo denne knuta. 

Har man normale sosiale antenner, så er man innafor. Man klarer jo fint å ha er forhold selv om man er alt fra bipolar til å ha Asperger. Man må bare jobbe litt mer. Men det er fortsatt innenfor normalen. 

Gjest C.Tramell
Skrevet
På 12.6.2017 den 19.39, NotNaomi skrev:

Syns ikke HI syder av respekt heller.

Det er trenden nå for tida. Det er den tonen(og enda noen hakk verre) innleggene fra de bitre mennene har, så da kan vi ikke forvente bare pusing fra damene heller. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du har ikke vurdert terapi da? For du sitter jo der i en real floke du ikke klarer å knyte opp. Og jo lengre det går jo tightere blir jo denne knuta. 

Har man normale sosiale antenner, så er man innafor. Man klarer jo fint å ha er forhold selv om man er alt fra bipolar til å ha Asperger. Man må bare jobbe litt mer. Men det er fortsatt innenfor normalen. 

Tror du missforstår. Jeg er sosial og har mange venner. Jobber i turistnæringen og funker fint sosialt. Jeg blir bare aldri sjekket opp og jeg sjekker ikke opp damer som jeg ikke er betatt av. Da blir en enslig.

Det er derfor jeg prøver å forklare bitre menn og kvinner med den samme teorien som gjelder meg.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Lee Jones skrev:

Tror du missforstår. Jeg er sosial og har mange venner. Jobber i turistnæringen og funker fint sosialt. Jeg blir bare aldri sjekket opp og jeg sjekker ikke opp damer som jeg ikke er betatt av. Da blir en enslig.

Det er derfor jeg prøver å forklare bitre menn og kvinner med den samme teorien som gjelder meg.

Ok. Men du kan jo ikke sammenligne andre med deg selv, da du har valgt å gå en annen vei. Du har jo tydeligvis valgt å leve i sølibat, men det er jo ikke ønskelig for noen menn sånn egentlig. Så du har jo ingen erfaring å utveksle heller. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Lee Jones skrev:

Du er ung enda, sikkert ikke møtt riktig dame :) 

Anonymkode: 60f42...b73

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du sutremann! Klapp igjen!!

Og du, sutredame, kan jo følge det samme rådet. Innlegg fra slike som deg er jo bare reinspikka søppel. Sure oppstøt og eder og galle fra start til slutt. Mye mulig at du har rett i mye av det du skriver, men måten du ordlegger deg på, og debatterer, gjør at jeg bare har lyst til å stikke ut begge øynene mine, for så å spy meg selv i trynet, slik at det renner ned i begge de to tomme øyehulene mine.

Anonymkode: 345cf...ec3

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo mindre tid jeg har investert i en mann, jo mindre følelsesmessig tap er det.

Men blir man avvist av 20 av 20 personer så har det ikke nødvendigvis så mye å si hvor mye tid man har "tapt" på avvisningene, uansett om det er 2, 10, 100 eller 1000 minutter. 

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Men blir man avvist av 20 av 20 personer så har det ikke nødvendigvis så mye å si hvor mye tid man har "tapt" på avvisningene, uansett om det er 2, 10, 100 eller 1000 minutter. 

Jo uten tvil. Å bli avvist av 20 "hei du" er en mye mindre påkjennelse enn å bli avvist en gang etter to-tre måneder med nærhet og herlig sex. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo jævlig å bli avvist uansett. Begge deler går på selvfølelsen.

Må det være en konkurranse da? Alle her sliter med et eller annet, ellers hadde vi ikke sittet her og klagd på hverandre. Vi hadde vært ute og datet og vært happy 😜 Kan vi ikke bare si oss enige om at ting suger? 😄

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo uten tvil. Å bli avvist av 20 "hei du" er en mye mindre påkjennelse enn å bli avvist en gang etter to-tre måneder med nærhet og herlig sex. 

Hvordan tror du det føles å bli avvist av alle? Alltid? Gjennom hele livet?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Hvordan tror du det føles å bli avvist av alle? Alltid? Gjennom hele livet?

Jeg forstår ikke hvorfor du har blitt det. Jeg har sett bilder av deg i bildetråden og det er jo ikke noe i veien med utseendet ditt ihvertfall. Du ser bra ut.

Anonymkode: b5cba...eee

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nok at mange av oss som blir avvist etter et "hei du" ville gitt mye for to-tre måneder med nærhet og heftig sex.

Anonymkode: a0a35...c37

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor du har blitt det. Jeg har sett bilder av deg i bildetråden og det er jo ikke noe i veien med utseendet ditt ihvertfall. Du ser bra ut.

Det får bli en diskusjon for en egen tråd, eller PM, men takk for det. :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nok at mange av oss som blir avvist etter et "hei du" ville gitt mye for to-tre måneder med nærhet og heftig sex.

Nettopp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...