Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og lurer bare litt på dette. Og til dere andre jenter. Hvorfor tror dere enkelte menn aldri får seg noe? Jeg leser innlegg fra menn her inne og veldig mange er bitre virker det som. Har en som har begynt å kontakte meg igjen etter 5 år. Liker han ikke i det hele tatt! Men virker ikke som han helt respekterer det og blir fornærmet når jeg ikke svarer.. 

Hva er turnoff for dere andre kvinner?

Anonymkode: 0fb65...300

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De som mener jeg skylder de sex. Den der har jeg aldri skjønt. Om de ikke klarer å anse meg som et individuelt menneske, så får de heller ingen ting fra meg. Har de ikke respekt for meg så vil jeg ikke ha noe med de å gjøre. 

Anonymkode: a2ef7...615

• Liker 12
Gjest NotNaomi
Skrevet

Hva mener du med menn som aldri "får seg noe"?

Gjest NotNaomi
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBanan skrev:

Fordi de sliter med å respektere damer, og det gir utslag i aggresjon og vemmelse ovenfor kvinner

Syns ikke HI syder av respekt heller.

Gjest NotNaomi
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBanan skrev:

Jeg svarer bare på spørsmålet uten å spekulere over andre ting

Ja,men greit å se hva som faktisk blir skrevet. Det er ikke å spekulere:-) det er å SE. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og lurer bare litt på dette. Og til dere andre jenter. Hvorfor tror dere enkelte menn aldri får seg noe? Jeg leser innlegg fra menn her inne og veldig mange er bitre virker det som. Har en som har begynt å kontakte meg igjen etter 5 år. Liker han ikke i det hele tatt! Men virker ikke som han helt respekterer det og blir fornærmet når jeg ikke svarer.. 

Så svar at du ikke er interessert? Verre er det vel ikke?

Gjest making.a.mess
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange får seg ikke noe pga uflaks, mindre heldig utseende eller andre grunner. Jeg tror det er lett å bli bitter og misunnelig på andre. Det gjelder mange andre ting. Jeg har feks en svoger som ble uføretrygdet for mange år siden. Han kan jo ikke noe for at han ble kronisk syk, men han ble så bitter på at "alle" har så mye bedre råd og fine ting. Siden han hadde levd livets glade dager før han ble syk så hadde han ikke brukt penger på ting, hus, sparing, bil, utdanning etc  slik som andre og nå har han ikke mulighet til å skaffe seg det. Han ble så bitter og det ble så mye gnaging om de samme temaene at venner og familie forsvant. Det ble rett og slett en påkjennelse å snakke med han. Nå er han selvsagt dobbelt så bitter fordi han er ensom, men ser ikke at ensomheten kom av bitterheten.. 

Samme er det med menn som ikke får seg noe. I begynnelsen så er det kanskje uflaks eller noe som gjør dem mindre attraktive, men det er noe som heter at det finnes en nøkkel til ethvert hull, og det tror jeg stemmer godt. Imidlertid er bitterhet vanskelig å skjule. Kanskje kan de skjule ordene, men undertonene kommer alltid frem. Bitterhet er vel det mest frastøtende som finnes og kvinner kan ikke få løpt fort nok unna..  

AnonymBruker
Skrevet

Som utenforstående kan jeg forsikre dere om at dere fremstår som bitre hele gjengen her på Singel-forumet. Grunnen til det trorlig at dere har utløp for deres innerste tanker her som dere ikke kan dele andre steder :) Og godt er det!

Anonymkode: 0c791...1be

• Liker 6
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBanan skrev:

Spørsmålet.

Svaret.

Var det noe mer?

Nei, det er fordi de ikke er kjekke nok og for tafatte/needy

Man trenger ikke respektere kvinner for at de skal ville ha sex med deg

En jente kan hate deg og fortsatt ha sex med deg om hun er kåt

Nå er det ikke noen fordel å ikke vise respekt, det er bare ikke nødvendig får å pule store deler av dem

Skrevet
14 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Mange får seg ikke noe pga uflaks, mindre heldig utseende eller andre grunner. Jeg tror det er lett å bli bitter og misunnelig på andre. Det gjelder mange andre ting. Jeg har feks en svoger som ble uføretrygdet for mange år siden. Han kan jo ikke noe for at han ble kronisk syk, men han ble så bitter på at "alle" har så mye bedre råd og fine ting. Siden han hadde levd livets glade dager før han ble syk så hadde han ikke brukt penger på ting, hus, sparing, bil, utdanning etc  slik som andre og nå har han ikke mulighet til å skaffe seg det. Han ble så bitter og det ble så mye gnaging om de samme temaene at venner og familie forsvant. Det ble rett og slett en påkjennelse å snakke med han. Nå er han selvsagt dobbelt så bitter fordi han er ensom, men ser ikke at ensomheten kom av bitterheten.. 

Samme er det med menn som ikke får seg noe. I begynnelsen så er det kanskje uflaks eller noe som gjør dem mindre attraktive, men det er noe som heter at det finnes en nøkkel til ethvert hull, og det tror jeg stemmer godt. Imidlertid er bitterhet vanskelig å skjule. Kanskje kan de skjule ordene, men undertonene kommer alltid frem. Bitterhet er vel det mest frastøtende som finnes og kvinner kan ikke få løpt fort nok unna..  

Ja dette! Og så er det lett for de med alt i livet på plass å hakke på dem som ikke har det

Menn skilles allerede i fra ung alder basert på popularitet og utseende. De kjekke får gode tilbakemeldinger, oppmerksomhet og kompliment fra de er ung. De kommer inn i en god sirkel hvor ting går bedre og bedre. Upopulære, ikke kjekke får dårlige tilbakemeldinger - og dermed dårligere selvtillitt . Dette blir en ond sirkel. Selvtillitt er alfa og omega for å sjekke damer. Det er ikke rart det ikke går. Mange av dem prøver, men klarer ikke å komme ut av det og gir opp. De blir bittre. Disse bittre har ofte etterhvert lagt langt mer innsatts i å bli god på å sjekke damer, og blir ekstra bittre når de ser at de fortsatt ikke får til det enkelte har fått til siden de var 15

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som utenforstående kan jeg forsikre dere om at dere fremstår som bitre hele gjengen her på Singel-forumet. Grunnen til det trorlig at dere har utløp for deres innerste tanker her som dere ikke kan dele andre steder :) Og godt er det!

Nei? :-) det er feil :-) og det er ikke "alle"Her. Er lite her og sikkert i likhet med mange. Det er overskrifter vi ser og som opptar oss.  Skjerp deg. Her er det helt lovlig å dele tanker. En gir respons. Du gjør også :-) og vi andre mer positive :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBanan skrev:

Du trenger ikke forklare dette for meg.

Men den største turnoffen er sinna og aggressive menn. Menn som er morsomme og har det gøy, men som ikke respekterer kvinner, de får fortsatt pult. Uansett åssen de ser ut. For de gir faen. Du kan roaste henne så mye du vil, hun kan hate deg intenst, og forsatt være søkk våt. 

Men er du sinna og bitter, da tørker musa opp. Noe som kan komme av manglende respekt for kvinner. Noe som igjen svarer på spørsmålet som ble stilt.

Litt seksuell agressivitet/ agressivitet i små doser er ofte bra, men ellers enig

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, NotNaomi skrev:

Nei? :-) det er feil :-) og det er ikke "alle"Her. Er lite her og sikkert i likhet med mange. Det er overskrifter vi ser og som opptar oss.  Skjerp deg. Her er det helt lovlig å dele tanker. En gir respons. Du gjør også :-) og vi andre mer positive :)

Jeg leser alt her, og det var ikke negativt ment det jeg skrev. Men som fullstendig nøytral tror jeg jeg leser dette med andre øyne. Selvsagt skal folk få dele tankene sine her.

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leser alt her, og det var ikke negativt ment det jeg skrev. Men som fullstendig nøytral tror jeg jeg leser dette med andre øyne. Selvsagt skal folk få dele tankene sine her.

Ja,det må en få lov til! Vi ser alle med ulike øyne. Men vi må si hva vi mener og har erfart:-)

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, NotNaomi skrev:

Ja,det må en få lov til! Vi ser alle med ulike øyne. Men vi må si hva vi mener og har erfart:-)

Det er klart, og jeg sa min erfaring :P

Gjest NotNaomi
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart, og jeg sa min erfaring :P

Ja,da så. Trist da.

AnonymBruker
Skrevet

Tror grunnen til at enkelte menn sliter med å få seg noe er fordi de ikke har den rette personligheten. Enten så tilbyr de seg å yte alle mulige tjenester og forventer at godhet og vennlighet skal gi de romanse og sex, eller så ser de på en hver kvinne som noe potensielt seksuelt, dette senser man opp fort som kvinne, det værste jeg vet er menn som åpenbart spør spørsmål om meg kun fordi de prøver å komme i buksene på meg, og tror at fordi vi har en god tone betyr det netopp det. Nope, jeg foretrekker menn som blir kjent med meg som et medmenneske i et stykke tid for så å være voksen nok til å si "Du, jeg syntes vi har en ganske bra kjemi og du har en bra personlighet, sexy er du også, kunne du tenke deg å bli med på date en dag?" .
Noen er også dønn kjedelige, intervju, tørre i samtale og null sjarm, det kommer man ikke langt med.
Menn som bare slesker seg innpå og sier at jeg er pen er ikke spesielt lokkende eller interessante i mine øyne.

Anonymkode: 8b417...131

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, NotNaomi skrev:

Ja,da så. Trist da.

Da er ser du bitterheten igjen. Jeg er absolutt ikke trist. Tvert imot.

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
2 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Ja dette! Og så er det lett for de med alt i livet på plass å hakke på dem som ikke har det

Menn skilles allerede i fra ung alder basert på popularitet og utseende. De kjekke får gode tilbakemeldinger, oppmerksomhet og kompliment fra de er ung. De kommer inn i en god sirkel hvor ting går bedre og bedre. Upopulære, ikke kjekke får dårlige tilbakemeldinger - og dermed dårligere selvtillitt . Dette blir en ond sirkel. Selvtillitt er alfa og omega for å sjekke damer. Det er ikke rart det ikke går. Mange av dem prøver, men klarer ikke å komme ut av det og gir opp. De blir bittre. Disse bittre har ofte etterhvert lagt langt mer innsatts i å bli god på å sjekke damer, og blir ekstra bittre når de ser at de fortsatt ikke får til det enkelte har fått til siden de var 15

Jeg er enig. Så er det ikke et like stort press på kjekke menn når det kommer til å utvikle andre egenskaper for å kompensere for et gjennomsnittlig utseende. En ting som skal sies er at selv om man er kjekk så må man uansett utøve en viss handlekraft for at man skal få de man vil ha. Det er ikke ofte man møter en attraktiv dame som bare gjør hele "sjekke jobben" for deg.  

Det er også vanskelig å komme ut av den negative spiralen du snakker om fordi man må ta initiativ etter initiativ samtidig som man må korrigere egen adferden ut i fra responsen man får. Det er tungt rent psykisk og det vanskelig å forsette når man ikke opplever noe suksess, men til slutt får man noen positive erfaringer og da blir alt mye lettere.

Endret av Minesveiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...