Gå til innhold

Stillingsoversikt Lystige Engler


Væren

Anbefalte innlegg

Så var det derfor jeg ble så sprudlene... :lol: Knasende godt var det, i alle fall!! Og jeg elsker epler!!

Jeg syntes også at det skjedde noe rart med språket, men det trodde jeg skyltes pærebrusen...

Jeg er nok ikke zå langt vekk jeg... Jeg bor i Danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Om det noen gang skulle være behov for en rørlegger eller dotømmer så vil jeg helst være først på lista om det ikke er for mye bry altså ;)

MVH Spying

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil helst være først på lista du, spying! :ler:

En liten frimodig engel, det er det du er!

Jeg tenker vi setter deg på lista etter den sist ankomne jeg, og du er ikke mindre velkommen for det!

Dotømmer trenger vi heldigvis ikke, vi har elektroniske vannklosetter her i menigheten; gullbelagte, og med integrert spylemekanisme for begge kjønn. Så vi henger ikke etter mht. tekniske vidunder her i gården, ser du!

:hoho:

Fint å få en mannlig engel inn i menigheten vår!

:wink: Håper du kan kunsten å sjarmere oss kvinnelige engler?

Det er mange kjekke jenter her som er på jakt etter egen hyrde!

Velkommen-klem fra menighetsoverhode og englemamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hello!

Velkommen inn til englene!

Samtidig ønsker jeg meg selv velkommen tilbake etter en lengre misjons- og kollektinnsamlingspilgrimsreise til de Ytre Hemoglobinene! :briller:

Jeg er fortsatt i live, og pga dårlig radiosamband mistet jeg kontakten med omverdenen, samt kontaktlinsene til min kamerat på turen Langfredag, bedre kjent som følgesvennen til Robinson Caruso. :hoho:

Jeg lurer forresten på hvordan det er med min kjære Væren, og om disse gamle meggene plager henne fortsatt? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-? Hei, kjenner jeg deg? *Hmmmm... Det er da noe kjent med den fyren*

:sjokk: Si meg: Er det deg, Kris??? *ser granskende på den bortkomne sønn*

:o Ups... Vel, Kris, det er jo lenge siden du begunstiget oss med ditt nærvær og milde vesen, og du vet....vel... Hva skal jeg si? Jeg trodde nesten du hadde glemt at du var gift og alt. Jeg har jo følt meg litt...sviktet, kan man si... Har du kommet for å bli, eller er du kun på gjennomreise?

:-? Jeg må jo si at de fløyelskledde malingsspannene dine er velfylte *lurer på hvor mye han har drukket opp på veien...*

:( Jeg håper du har forståelse for at jeg ønsker å sove alene i lysthuset i natt?

Jeg føler jo at jeg ikke kjenner deg lengre! Har ikke hørt et ord på flere måneder, og så plutselig finner du det for godt å dukke opp i livet mitt igjen!!! *sukk*

:cry: Du som skal bli pappa til det lille menighetsbarnet, og alt!

:x Fy deg!

:evil: MANNFOLK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda Væren min!

Jeg har hatt så forferdelig mye å gjøre, og det på grunn av det sinnsyke pengeforbruket som disse englene våre har lagt seg til!

Alt skal være av det dyreste merke eller av gull har jeg inntrykk av! :evil:

Sklal det fortsette slik, så må du nok bli vant med at jeg aldri er tilstede! :x

Jeg skjønner at du er skuffet, og jeg skal bli mer hjemme, men da får noen andre dra ut å skaffe midler! :blunke:

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:x Det er ikke godt nok!

:wink: Du må nok lære deg den kunsten vi kvinner allerede kan!

Nemlig gjøre to ting på en gang!!! Forsørge familien din, og gjøre en innsats for fellesskapet!

Ut og jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her, ta de fordømte spannene dine!

jeg har ikke bruk for de lenger!

Jeg har herved sluttet som bøssebærer!

Du har herved en ektemann som kun skal gjøre som de andre englene, bade og drikke pærebrus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Litago!

Hvordan har du det?

Det er visst temmelig stille her, men jeg tror kanskje det blir mer fres utover mot vinteren. Sommeren har vel bare så vidt sluppet taket i englene.

Vel, Væren og jeg samarbeider visst heller årlig for tiden, så jeg vet ikke hvordan det går videre.

Jeg må nok forsøke å snakke ut med henne!

Jeg savner henne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner gullepleskogen jeg.  Og alle festene ved bassenget.  Og pærebrusen.  Og eknoen.  Og alle englene...........

Det gjør jeg også, Litago! :cry:

Ser jo aaaaaaaaaaaaaldri noen engler her lenger, kanskje de har konvertert til en annen menighet uten å si fra til oss??

Fy søren så dårlig gjort! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg vil også være lystig.... og engel... og sånn.

Og spise masse godt, og leve livets glade dager.... :P

Jeg kan masse rart, og har mange sære sider, og mange gode meninger.

Trenger dere en bølle-banan? eller en blotte-dame eller noe sånt??

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:oops:

Som sykkelreparatoer i utlendighet har jeg de siste maanedene ikke gjoert noen god jobb...Dette skyldes et snev av utbrenthet og det faktum at svaert mye har skjedd.

:cry:

Naa haaper jeg paa og gjoere et sterkere comeback med nytt navn til og med, saa hvis medlemslisten kan bli oppdatert med mitt nye navn er jeg klar til og fikse sykler for fulle mugger!!!

MVH

Lana Lang!

P.S Mitt gamle navn var Vilya... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha smakt konditorengeløens vanvittig gode sjokoladekake har jeg nå enda mer lyst til å bli en lystig engel! Trenger dere en rosa elefantengel? Har ikke sett at dere har noen fra før. Vær så, vær så snill?!

Jeg har ikke så mange talenter, men jeg var en gang en sirkuselefant, så jeg kan underholde med litt dans på bassengkanten?!

*Elefantina smiler så søtt og uskyldig hun kan, og håper de andre englene faller for det! :roll: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, her var det mange søknader som må innvilges!

Englemamma og menighetsoverhode har visst sovet i timen...

Dere er selvfølgelig hjertelig velkomne i vår (for tiden litt passive) menighet! Om dere vil fikse noen fester på bassengkanten, er det kjempepositivt!

Jeg skal straks og med en gang oppdatere våre medlemslister!

Veldig koselig å få sykkelreperatøren tilbake på laget! *klemmer*

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...