monja Skrevet 7. november 2002 #261 Del Skrevet 7. november 2002 Hei alle engler..... plass til en liten engel med skit på vingene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 7. november 2002 #262 Del Skrevet 7. november 2002 Da jeg lurte på hva lystige engler var - så nå har jeg lest meg gjennom 18 sider for å finne det ut. Er det opptaksgrunn?? Kan utdype søknaden min med at jeg er snill og grei og blid - stort sett - og skal bli pilletriller når jeg blir stor. Er det behov for en pille-trille-engel?? Søker herved om medlemskap! PS! Liker veldig godt pærebrus - men er litt usikker på om dere prater om modemsaft eller modumsaft... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. november 2002 #263 Del Skrevet 8. november 2002 Jeg vil være med! Fiske-engel! Kan alt om fisk, studerer fisk og skal jobbe med fisk fiske-engel, eller fiske-yngel.. kall det hva du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 8. november 2002 #264 Del Skrevet 8. november 2002 Væren! Hva sier du om at vi lager til en fest for alle de nye englene? Vi må vise dem litt rundt i skogen, lære de som ikke kan å sykle og å svømme og sist men ikke minst vise dem agurk-lageret vårt? Dø sjef! Kanke du årne no sånt a???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowkid Skrevet 8. november 2002 #265 Del Skrevet 8. november 2002 Hei Væren - og alle andre medengler. Har hatt en liten identitetskrise og byttet nick, vil du oppdatere på stillingsoversikten at svimeengelen nå heter snowkid? Håper inderlig at det blir noe av festen, trenger det nå sånn på slutten av uka. Hvis alle tar på seg hjelm så kan jeg kanskje sjonglere littegranne GOD FREDAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. november 2002 #266 Del Skrevet 8. november 2002 Heisann! Har også lyst å bli opptatt i menigheten, og søker med dette å få være vokter over alle murmeldyr :D (min mormor kalte meg alltid et murmeldyr fordi jeg er så glad i å sove...) Masse masse klemmer fra Maddie :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 8. november 2002 #267 Del Skrevet 8. november 2002 Hei alle Engler Jeg søker med dettte opptak i menigheten som Reflexengel. Jeg lyser i mørket. Kan ta avsvar for at pærebrusflaskene blir utstyrt med reflex så de blir lette å oppdage på driveinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 17. november 2002 #268 Del Skrevet 17. november 2002 Hehey... hva er vel de lystige engler uten er poet? Eller en potet? Eller en poetpoetet? Kan jeg også få være med i det lystige selskap? Jeg har aldri smakt pærebrusen deres jeg! Og er det noe jeg heller kunne tenkt meg? Njet! Nei! No! Hm... kan ikke flere språk nå. I alle fall, jeg er en liten hobby potet, så kanskje har dere brukt for en sånn en?? Søker med dette meldlemskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 21. november 2002 #269 Del Skrevet 21. november 2002 Hva med en liten heks da, går det an? Engleheks, hekseengel? Høres litt rart ut, men vil nå gjerne være engel jeg også da..... Eller healerengel kanskje??? Hmmm Trykker ok og satser på at de høyere engler finner ut hva som kan godkjennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 25. november 2002 #270 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg vil også være med! I tillegg har jeg bursdag i dag (etter 24.00), så det hadde jo vært en fin bursdagsgave, å bli innviet i de lystige engler. Vet ikke helt hva slags stilling jeg skal få jeg, men det er kanskje noen ledige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. november 2002 #271 Del Skrevet 25. november 2002 Tok jammen tid dette her... kanskje du er blitt medlem til din neste bursdag.. hvis du er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. november 2002 Forfatter #272 Del Skrevet 27. november 2002 BEKLAGER, alle sammen! Jeg har vært litt opptatt med å pusse opp i lysthuset i det siste, så jeg har vært lite på kontoret! Nå kan jeg ønske 9 nye medlemmer velkommen: Koldbruna, monja, lizbet, KATTAstrofe, Maddie, Pulverheksa, Cassandra, Lilly og Newt! :D Hjertelig velkommen i vårt lystige fellesskap skal dere være! Håper dere vil trives hos oss! En fest for å ønske de nye medlemmene velkommen var et glimrende forslag! Hvem melder seg til å være med i festkomiteen? Vi trenger noen som kan arrangere en flott fest på bassengkanten, med nok av pærebrus og mye annet godt! Jeg husker en kjempefest vi hadde for flere måneder tilbake, med oppblåsbare palmestoler i bassenget og greier! Kan noen påta seg oppgaven med å arrangere en slik fest? Anybody? Klem til alle menighetsbarn fra englemamma og menighetsoverhode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 28. november 2002 #273 Del Skrevet 28. november 2002 Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *sløse vilt og uhemmet med pærebrusen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. november 2002 #274 Del Skrevet 28. november 2002 Juhuuu!!!! Endelig et lyspunkt i tilværelsen.... :D *danser på kjøkkenet så vaffelrøra skvetter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 28. november 2002 #275 Del Skrevet 28. november 2002 Takk for hyggelig velkomst!! Siden jeg er en av de nye får andre arrangere festen. Jeg får heller trå til med healing dagen derpå jeg. Klem fra Healerenglen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 28. november 2002 #276 Del Skrevet 28. november 2002 Hei alle gamle og nye medlemmer av englene! Jeg er innom med nye forsyninger med midler, ærlig og redelig tigget under alle himmelstrøk! Værens oppussing koster flesk, men flott blir det! Det var jo temmelig nedslitt, og spesielt den berømmelige himmelsengen! :blunke: :evil: :cry: :oops: :-? :x :o :D Ha en fin kveld alle sammen! Jeg så forresten at fandens oldemor, enkefruen, hadde vært innom! Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 29. november 2002 #277 Del Skrevet 29. november 2002 *synes* pærebrus smaker godt etter bursdagsfeiringa og takker for at jeg fikk bli medlem i de lystige engler.... *klem til dere alle sammen* klem og kyss fra koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2002 #278 Del Skrevet 30. november 2002 YES!!!! party party Kan bli med å arrangere fest jeg.... Bare si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 30. november 2002 #279 Del Skrevet 30. november 2002 *kremt* Kjææære Væren! Jeg skulle gjerne vært en engel.. Har allerede blitt tvangs-døpt som puppeguri-engel.. (Aaaaner ikke hvorfor) men kanskje jeg kunne blitt med i engle-familien? Trenger dere en liten puppeguri engel, med primadonna nykker og høyhælte sko? Søknad med CV er herved sendt til overordnede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. november 2002 #280 Del Skrevet 30. november 2002 Ja, hva med et julebord? Er jo snart høytid for oss engler :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå