Gjest Coral Skrevet 3. januar 2005 #1 Del Skrevet 3. januar 2005 Vi har planer om en tur til Praha om ikke så lenge, hørt så mye positivt om den byen Gleder meg til å se alle de berømte stedene og bygningene jeg har hørt og lest om. I den forbindelse har jeg vært inne på reiselivsforumet og søkt opp nyttig info om byen. Det jeg lurte på, og som jeg ikke har funnet så mye om, er hvilke kleskjeder som har butikker der, hva som er gode shoppingområder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #2 Del Skrevet 3. januar 2005 Det er en utrolig bra shoppingby! Du finner mange vestlige kleskjeder, er så dårlig med navn.. men mye fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2005 #3 Del Skrevet 3. januar 2005 Du vil sannsynligvis finne både Mango, Zara, og Mexx, hvis det er av interesse. Selv var jeg i Budapest for noen måneder siden, og fikk tak i alt hjertet kan begjære Prisene på merkeklær og sko var litt lavere enn hjemme, og jeg fikk blant annet tak i ting fra Mexx jeg aldri har sett her hjemme, siden de hadde egne Mexx-butikker der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 3. januar 2005 #4 Del Skrevet 3. januar 2005 Denne listen var min "gule sider" når vi var i Praha i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 3. januar 2005 #5 Del Skrevet 3. januar 2005 Du vil sannsynligvis finne både Mango, Zara, og Mexx, hvis det er av interesse. Det er helt klart av interesse. Mexx kan ofte ha mye fint, syns jeg, gøy om de har andre klær enn her hjemme. Takk for innspill, og link som jeg skal sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. januar 2005 #6 Del Skrevet 3. januar 2005 Det er to Zara butikker i Praha. Anbefaler shoppingsenteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 3. januar 2005 #7 Del Skrevet 3. januar 2005 Det er to Zara butikker i Praha. Anbefaler shoppingsenteret. Vet du hva det heter? Finnes det ett eller flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #8 Del Skrevet 5. januar 2005 Du finner flere shoppingsentre i Praha. Husker ikke noe navn desverre, men de ligger sentralt til og ganske lett å få øye på. Der finner du masse fine butikker, jeg gikk helt berserk selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. januar 2005 #9 Del Skrevet 5. januar 2005 Vet du hva det heter? Finnes det ett eller flere? Det lå i Andell tror jeg. Vi tok T-banen dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 6. januar 2005 #10 Del Skrevet 6. januar 2005 Takk for svar, Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå