Gå til innhold

Elsker


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Cathrine R.

Jeg trenger råd fra andre kvinner som ser dette objektivt:

Jeg ble kjent med en mann. Eller egentlig har vi alltid kjent hverandre, jeg er vokst opp i nabohuset. Nabojenta, det er meg :blunke: Nå, når vi begge er blitt voksne, treffer jeg ham igjen. Vi blir enige om en date, at vi skal bli ordentlig kjent. Vi treffes, prater godt sammen. Jeg synes vi finner tonen. Jeg ble med han hjem den kvelden, vi hadde sex. Vi blir enige om å ha et elsker-elskerinne-forhold, helt uforpliktende. Eneste var at vi ikke skulle ha sex med andre så lenge vi treffes. Helt basic. Så, jeg får følelser for ham. Jeg forteller ham det ikke, for da vet jeg at han stikker. Han er veldig opptatt av å være ungkar, frihet er viktig for ham. Vi fortsetter sånn noen dager, jeg tenker ikke på annet enn ham, og vårt neste møte. (dere vet hvordan det er :roll: ) Så, ringer jeg ham i fylla. Husker ikke hva jeg sa en gang, men han ville avslutte "forholdet" etterpå hvertfall.... :o . Jeg later som det ikke er noe problem, spiller cool... 8) . Så treffer jeg ham på byen et par dager seinere, sier: "jeg må ha deg i kveld..." Dere vet.. Jeg ble med han hjem, men det skjedde ingenting. Han hadde besøk som sov på sofaen. Så dagen etter sender jeg ham en sms, om at jeg vil treffe ham. Han svarer: "Dett er over. Jeg skal ikke treffe deg i kveld". Det var det siste jeg hørte.

SÅ: I går kveld troppet jeg opp på døra hans, kun i ført en lær-frakk, og dro det frenchcoat-trikset. :lol: Det funka. Vi hadde bra sex.

Vi har ingen nye avtaler om å treffes senere. Jeg håper han tar intiativet neste gang.

Så, hvor har jeg denne mannen?? Hva er han ute etter? Jeg må legge til at han er en voksen mann på 30 år...jeg noen år yngre. Noe han er veldig opptatt av... Skal jeg fortsette "jakten"? Han er en fantastisk elsker.

Klarer ikke slutte å tenke på ham. Bør jeg gi meg mens leken er god?

Cathrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Jeg kan ikke svare på om han mener noe med det, men kanskje du sa noe i fylla som gjorde at han fikk litt "panikk"? At du sa at du hadde fått følelser for ham eller noe?

Hadde jeg vært deg så hadde jeg nytt det så lenge jeg kunne, og prøvd å ikke tenke på ham som mer enn en elsker! Det var jo det dere egentlig ble enige om, ikke sant?

Lek deg mens du kan, og nyt livet! Enjoy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har absolutt ingen moralske "skrupler", men dette kan virke som et "prosjekt" som har potensiale til å gi selvfølelsen din en knekk! Min erfaring er at man skal avslutte slike mens leken er god!

Det finnes flere fisker i havet, vet du :lol:

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, gi deg mens leken er god. Du har følelser for ham, men det later ikke til å være gjensidig, kun sex fra hans side(?). Dropp det før du ender opp med å bli såra. Kanskje hardt å innse og kutte opplegget, men det kan koste deg dyrt å fortsette tror jeg.

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke hadde følelser for han, ville du godtatt at han kunne komme å "få seg litt" akkurat når det passet han, og nekte kontakt når du hadde ønsker og behov?

Tror ikke det....

Er redd du til slutt vil sitte igjen med en "bruk og kast" følelse, og det er veldig sårende.

Skjønner det kan være vanskelig å kutte han ut, men for din egen del, antar jeg det ville være det beste i lengden.

Hilsen Mortie

(Som svarer selv om han er mann)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva er det med oss jenter som legger oss langflat etter en gutt som har sagt at han ikke vil ha noe med oss å gjøre?

Denne gutten burde du faktisk bare gi opp først som sist. Et slikt elsker-forhold nytter rett og slett ikke så lenge den ene har følelser, mens ikke den andre. Og sånn som du nå har lagt deg langflat etter ham vet han at han har full kontroll på deg og han vet også at det er han som styrer "forholdet" deres. Hvis du er smart og vil unngå å bli såret, bør du avslutte med en gang. Dette kommer aldri til å føre noe godt med seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne forhold vil ikke fungere dersom den ene får følelser for den andre, og disse ikke er gjengjeldt - noe som desverre ofte hender. Fornuften sier at du bør droppe han, men jeg regner med at dine følelser sier noe annet? Hvis du velger å fortsette forholde må du hele tiden huske på at du risikerer å bli såret. Nyt det så lenge du klarer å innstille deg på at dette ikke kan bli noe mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
Så, hvor har jeg denne mannen??

Du har ham på samme sted hvor han har stått hele tiden, og som han overhodet ikke har lagt skjul på: Ønsker du å knulle, så blir han gjerne med på det, men det er også alt.

Hva er han ute etter?

Hva han er ute etter? Herregud, det er jo ÅPENBART hva han er ute etter. Uansett hvor forelsket du er forandrer ikke det på hva han ønsker.

Klarer ikke slutte å tenke på ham. Bør jeg gi meg mens leken er god?

Leken sluttet å være god i det øyeblikket du fikk følelser for ham, følelser han har gitt uttrykk for både i ord og handling at han verken kan eller vil gjengjelde. Å fortsette et seksuelt forhold med denne mannen vil etter alle solemerker bare påføre deg mer smerte -- ikke fordi det er noe problem i seg selv å ha et elskerforhold, men fordi du ønsker mer.

Dette vet du antakelig like godt selv, selv om jeg tipper at det du ønsker deg er at noen her skal forsikre deg om at bare du er tålmodig nok, så vil han plutselig få følelser for deg også. Hvilket altså virker så godt som usannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Weionica

Veeeeldig enig med Verdande. Det er opplagt hva han vil, men du ser ikke skogen for bare trær. Kutt han ut...jo fortere jo bedre. Jo mer du holder på, jo mere involvert blir du. Den eneste som sitter igjen med svarteper´n er du !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Hmm...

Er jeg den eneste som sier "lek deg mens du kan" ??

Jeg mener, - dere hadde en avtale om KUN sex og ingenting annet. DU fikk følelser for HAM, noe som ikke er gjengjeldt. Da har du allerede blitt litt SÅRET... Så hvorfor ikke fortsette å nyte det?

Det finnes tusen fisk i havet som du kan få gjengjeldte følelser av, og du finner tidsnok en. Inntil da;

LEK DEG OG HA DEILIG SEX MED EN ELSKER!

Jeg hadde det nemlig slik en gang for 4-5år siden selv, men jeg valgte å fortsette den deilige sexen istedenfor å involvere meg mer enn jeg burde. Jeg visste det aldri ville bli noe mellom oss. Plutselig oppdaget jeg at egentlig var det ikke så sterke følelser jeg hadde for ham likevel, men jeg var forelsket i SEXen vi hadde... Og det tok litt tid å skjønne det, men jeg er utrolig glad for at jeg ikke sluttet da jeg fikk følelser - da hadde jeg sikkert angret.

Jeg angrer aldri på det jeg har gjort, angrer heller på det jeg ikke gjorde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathrine R.

Ville bare si tusen takk for gode svar.. Det hjelper å se ting fra en annen synsvinkel. Det siste som skjedde i denne saken var igår, jeg ringte ham, lurte på om han ville treffe meg, han sa:"nei, hadde ikke tenkt det. Kan vi ikke prates seinere, det passer litt dårlig nå....." Den jævla kødden... Dere hadde rett, jeg har satt meg selv i en no-win situasjon. Ja, ja.. Takk skal dere ha! :D

Klem Cathrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...