Gå til innhold

Kathrine Sørland


Gjest Fjelldronning

Anbefalte innlegg

På 16.3.2019 den 8.53, Xstrella skrev:

Hun er bildepen og helt vanlig pen i virkligheten. Så mye filter og Photoshop lurer oss.

Tror du hun hadde fått delta i Miss Universe og Miss World konkurransene om hun var Photoshoppet pen? :fnise:

Endret av Million
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Malika skrev:

Helt enig. Jeg har også møtt henne ved noen anledninger, og hun er strøken og naturlig svært vakker. 

Synes det er merkelig at noen mener hun er helt normalt pen, for det er hun ikke. Objektivt sett så er hun både fotogen og vakker i virkeligheten. Hun har flott kropp og holdning, og er nydelig. Det er ikke i sånne tilfeller som henne greit å si at skjønnhet er subjektivt. At man ikke tenner på, og ville ønsket å hatt hennes utseende er greit. På samme måte som jeg synes f.eks Brad Pitt er kjedelig, men jeg ser jo at han er en meget pen mann.

Hvorfor er det rart? Man er jo forskjellig på hva man synes er pent 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
36 minutter siden, Million skrev:

Tror du hun hadde fått delta i Miss Universe og Miss World konkurransene om hun var Photoshoppet pen? :fnise:

Må vel nærme seg 20 år siden det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Keikolina skrev:

Må vel nærme seg 20 år siden det.

Hun er fremdeles seg selv, og like vakker. Hun har nok mistet litt av "babyface looken", men nydelig dame likevel fremdeles. 

Hun blir 39 denne måneden, og holder seg utrolig godt, ser jeg på bilder som pressen har tatt av henne (som hun ikke har fått photoshoppe etc selv).

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling

Hun er skikkelig vakker! Både hun og eksmannen. Veldig synd at de ikke klarte å holde sammen for barnets skyld, men jeg aner jo ikke hvorfor de ble skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
4 timer siden, Orly skrev:

Hvorfor er det rart? Man er jo forskjellig på hva man synes er pent 

Da har du ikke lest innleggene mine. Det er faktisk mennesker som er objektivt fysisk vakre, selv om du eller jeg personlig ikke finner de attraktive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i samme bryllup som Kathrine i fjor og kan bekrefte at damen er nydelig i virkeligheten. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun gjort mye med ansiktet? Synes bare hun var så ulik seg selv på forsiden av seoghør (bilde fra Farmen? Eller noesånt)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2019 den 11.08, Million skrev:

Tror du hun hadde fått delta i Miss Universe og Miss World konkurransene om hun var Photoshoppet pen? :fnise:

Miss Photoshop😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Jeg og samboer er stygge, så sjansen for at vi vil holde sammen er nok ikke eksisterende pga utseende 🤣 Noen her som lever i disney verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn
8 timer siden, Keikolina skrev:

Jeg og samboer er stygge, så sjansen for at vi vil holde sammen er nok ikke eksisterende pga utseende 🤣 Noen her som lever i disney verden?

Mener å ha lest at par der mannen er penere enn dama har best odds. Da vil dama alltid strekke seg litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en nydelig dame både på innsiden og utsiden. 

Men jeg synes ikke det er trist at hun og mannen har gått fra hverandre FORDI de er et PENT par. Det er vel trist okke som? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...