Gå til innhold

Kathrine Sørland


Gjest Fjelldronning

Anbefalte innlegg

Irriterer meg hvor mye hun redigerer bilder. Kjøpte et skjerf etter at jeg såg det på et bilde av henne og det var HELT annerledes i fargene. Sier endel om redigeringen, feks for å få frem blå øyne. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.6.2018 den 17.34, morhjertegod skrev:

Ja de er fortsatt gift, ingen trøbbel der i gården. ( mannen min er kompis med Andreas )

Så kjekt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
På 14.6.2018 den 17.34, Gjest morhjertegod skrev:

Ja de er fortsatt gift, ingen trøbbel der i gården. ( mannen min er kompis med Andreas )

Ok?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Godgammelårgang79
18 timer siden, Mintbird skrev:

har noen noe sladder rundt hva som skjedde her? :)

Hva har skjedd?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.6.2018 den 17.34, Gjest morhjertegod skrev:

Ja de er fortsatt gift, ingen trøbbel der i gården. ( mannen min er kompis med Andreas )

Merkelig. Det står å lese over alt at de skal skilles. Om de er skilt nå eller ikke, vet jeg ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, OPIgirl skrev:

Merkelig. Det står å lese over alt at de skal skilles. Om de er skilt nå eller ikke, vet jeg ikke. 

De tok ut skilsmisse i september i fjor, etter hva jeg kan lese. Så de er vel separert fremdeles, da skilsmisse gis etter ett års separasjon.

 

https://www.tv2.no/a/10415972/


 

Endret av Million
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Million skrev:

De tok ut skilsmisse i september i fjor, etter hva jeg kan lese. Så de er vel separert fremdeles, da skilsmisse gis etter ett års separasjon.

 

https://www.tv2.no/a/10415972/


 

Jeg vet at man blir automatisk skilt etter ett år. Jeg er selv skilt. Merkelig at morhjertegod sier at sier at det ikke er noe trøbbel mellom dem. Og at mannen til morhjertegod kjenner Andreas. Hvorfor morhjertegod lyver om det begriper jeg ikke. 

Endret av OPIgirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, OPIgirl skrev:

Jeg vet at man blir automatisk skilt etter ett år. Jeg er selv skilt. Merkelig at morhjertegod sier at sier at det ikke er noe trøbbel mellom dem. Og at manen til morhjertegod kjenner Andreas. Hvorfor morhjertegod lyver om det begriper jeg ikke. 

Jeg gjetter på at hun ikke lyver akkurat, men svarte utifra det hun visste. Hun nevnte at det var ektemennene som var kompiser. Jeg har ikke inntrykk av at menn går rundt og betror seg til alle kompisene sine når de har trøbbel i ekteskapet, og det kanskje går mot skilsmisse. Ofte sier de vel ingenting før bruddet er en realitet og har skjedd.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...