Gå til innhold

Kathrine Sørland


Gjest Fjelldronning

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Million skrev:

Jeg gjetter på at hun ikke lyver akkurat, men svarte utifra det hun visste. Hun nevnte at det var ektemennene som var kompiser. Jeg har ikke inntrykk av at menn går rundt og betror seg til alle kompisene sine når de har trøbbel i ekteskapet, og det kanskje går mot skilsmisse. Ofte sier de vel ingenting før bruddet er en realitet og har skjedd.

Ok. Synes bare det er merkelig allikevel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To smellvakre? Så vakre er de nå ikke. Kjærligheten tok nok slutt da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, OPIgirl skrev:

Ok. Synes bare det er merkelig allikevel. 

Hun skrev jo den kommentaren i juni 18. Da visste hun nok lite om at de hadde problemer, tror du ikke?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, OPIgirl skrev:

Jeg vet at man blir automatisk skilt etter ett år. Jeg er selv skilt. Merkelig at morhjertegod sier at sier at det ikke er noe trøbbel mellom dem. Og at mannen til morhjertegod kjenner Andreas. Hvorfor morhjertegod lyver om det begriper jeg ikke. 

Man blir ikke automatisk skilt etter et års separasjon, det må søkes om. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ninnn skrev:

Jeg lurer også. To smellvakre mennesker klarte tydeligvis ikke å holde ut med hverandre.

Er du seriøs? Skal liksom noen som er smellvakre ha det bedre enn andre sammen? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Er du seriøs? Skal liksom noen som er smellvakre ha det bedre enn andre sammen? 

Ja. Da burde ingen par i Hollywood skilt seg. Og hva med the Kardashian? De er operert perfekt, likevel er de utro. Nei skilsmisser og utroskap har ingenting med utseende å gjøre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er imponert over hennes innsats i årets utgave av Farmen Kjendis. Hun virker som en hardtarbeidende og varm person.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er bildepen og helt vanlig pen i virkligheten. Så mye filter og Photoshop lurer oss.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Xstrella skrev:

Hun er bildepen og helt vanlig pen i virkligheten. Så mye filter og Photoshop lurer oss.

Enig! Det gjelder flere kjendiser. Jeg synes det er bra å se det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xstrella skrev:

Hun er bildepen og helt vanlig pen i virkligheten. Så mye filter og Photoshop lurer oss.

Har du sett henne i virkeligheten? Enten så har du ikke det, eller så er du missunnerlig. Fordi er det noe Kathrine er, så er det helt sykt pen! Jeg har sett henne i virkeligheten flere ganger, og uansett hvordan hun har vært kledd, sminket, har hun vært helt utrolig pen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minnus skrev:

Har du sett henne i virkeligheten? Enten så har du ikke det, eller så er du missunnerlig. Fordi er det noe Kathrine er, så er det helt sykt pen! Jeg har sett henne i virkeligheten flere ganger, og uansett hvordan hun har vært kledd, sminket, har hun vært helt utrolig pen. 

Ja det har jeg. Så henne på farmen og. Ser bildene er med filter og med mye sminke. Uten sminke er hun helt ordinær. Stor forskjell på sminket og usminket. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Stein-saks-papir skrev:

Hvem er den nye flammen?

Hvor ser en det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at hun er en flott og nydelig kvinne, men retusjering er en trist greie med tanke på at eventuelle rynker, føflekker, arr og skjønnhetsflekker blir redigert bort. Det er en helt normal greie hos mennesker uansett om man er purung eller eldre..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
13 timer siden, Minnus skrev:

Har du sett henne i virkeligheten? Enten så har du ikke det, eller så er du missunnerlig. Fordi er det noe Kathrine er, så er det helt sykt pen! Jeg har sett henne i virkeligheten flere ganger, og uansett hvordan hun har vært kledd, sminket, har hun vært helt utrolig pen. 

Helt enig. Jeg har også møtt henne ved noen anledninger, og hun er strøken og naturlig svært vakker. 

Synes det er merkelig at noen mener hun er helt normalt pen, for det er hun ikke. Objektivt sett så er hun både fotogen og vakker i virkeligheten. Hun har flott kropp og holdning, og er nydelig. Det er ikke i sånne tilfeller som henne greit å si at skjønnhet er subjektivt. At man ikke tenner på, og ville ønsket å hatt hennes utseende er greit. På samme måte som jeg synes f.eks Brad Pitt er kjedelig, men jeg ser jo at han er en meget pen mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Malika skrev:

Helt enig. Jeg har også møtt henne ved noen anledninger, og hun er strøken og naturlig svært vakker. 

Synes det er merkelig at noen mener hun er helt normalt pen, for det er hun ikke. Objektivt sett så er hun både fotogen og vakker i virkeligheten. Hun har flott kropp og holdning, og er nydelig. Det er ikke i sånne tilfeller som henne greit å si at skjønnhet er subjektivt. At man ikke tenner på, og ville ønsket å hatt hennes utseende er greit. På samme måte som jeg synes f.eks Brad Pitt er kjedelig, men jeg ser jo at han er en meget pen mann.

Man er nok forskjellig, jeg syns ikke hun er særlig pen. Syns hun er spiss i ansiktet. Husker jeg ble utolig overrasket over at hun cant frøken Norge den gangen. Jeg vet om veldig mange andre jeg syns er penere/mer sjarmerende. Men smaken er som baken

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
3 minutter siden, Zurazurafina skrev:

Man er nok forskjellig, jeg syns ikke hun er særlig pen. Syns hun er spiss i ansiktet. Husker jeg ble utolig overrasket over at hun cant frøken Norge den gangen. Jeg vet om veldig mange andre jeg syns er penere/mer sjarmerende. Men smaken er som baken

Jeg vet også om mange som er penere/mer sjarmerende enn Brad Pitt. Og jeg synes mange kvinner er penere/mer sjarmerende enn Kathrine Sørland. Men poenget mitt var at hun er strøken og vakker objektivt sett. Og har en flott karisma når man møter henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Stein-saks-papir skrev:

Hvem er den nye flammen?

Er Runar singel? Syns de virker til å ha så god kjemi ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
På 16.3.2019 den 8.53, Xstrella skrev:

Hun er bildepen og helt vanlig pen i virkligheten. Så mye filter og Photoshop lurer oss.

Jeg så henne hos Bohus der vi bor, hun har visst noe samarbeide der - og hun var en helt vanlig jente. Ikke en som skilte seg ut fordi hun var pen, men normalt fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...