Gå til innhold

Nugattidrama

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men røyk er jo bare bra om man klarer å kutte ut. Mine barn etterhvert som de ble større: hvorfor røyker du? Det er skadelig, det er dyrt og vi vil du skal leve lengre. Jeg kunne ikke annet enn å slutte ♡

Ang nugatti, så mener jeg fortsatt at så lenge brødet er sunt (ja for du baker vel selv, myyye sukker og salt i kjøpbrød) og nugattien er sukkerfri, så er det null problem å spise. 

Det går også, som jeg nevnte over her, ann å lage eget sjokoladepålegg. 

Å skal tvinge på nye husregler på 14åringer/ungdommer pga dine yngre barn, det funker dårlig. 

Å møtes på halvveien vil være sukkerfri nugatti og/eller eventuelt hvis ikke; dine barn får sjokolade pålegg, men hjemmelaget. 

Anonymkode: 15a70...134

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må jo gå ann å ha felles husregler når man bor sammen...

men det er ikke snakk om bare litt til kvelds..

mhm!! Jeg er for lik behandling av alle barn i huset.

Klart man kan.. Alle barna bør ha like regler..  og man må tilpasse seg.. Jeg måtte slutte å røyke da jeg kom inn i huset, da hans barn aldri hadde sett en sigarett før omtrent.\ og reagerte stort på dette

Anonymkode: 5cb4b...837

Dette er oppskriften på konflikter stebarn og stemor. Handler dette om nugatti, la det ligge, det er ikke verdt å få dårlig forhold til barna på grunn av. Far er dessuten på ungenes side her, slapp av og senk skuldrene.

Anonymkode: 91267...8fc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, for sukkerfri sjokoladepålegg er jo liksom SSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sunn da...

Anonymkode: 8a9c3...0dd

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke komme inn i et hus med ungdom og lage dine egne regler, det er oppskrift på problemer. Når du ikke har far på din side så må du gi deg. Far bestemmer over sine barn, du over dine. Javel så får dere ha forskjellige regler på denne tullete nugatti tingen deres. 

Hvor lenge har dere bodd sammen?

Anonymkode: 9433a...626

• Liker 4
Skrevet

Sukkefri nugatti inneholder cca like mange kalorier.

Skrevet

Min første tanke er vel at 14-åringer burde kunne bestemme selv hva de vil spise. Spiseregler for noen i den alderen tror jeg aldri jeg har hørt om. Og dine barn på 8 og 10 tenker jeg er gamle nok til å lære at ikke alle nødvendigvis spiser det samme, og det at noe er urettferdig betyr ikke automatisk at det er uakseptabelt og må rettes opp. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gi ham nugatti hver dag og tving han til å spisse nugatti boks på 2 dager.

Foreldre er utrolig flinke å passe på sitt eget kosthold mens de stapper shit i barna:ac:

Anonymkode: 8ab24...37a

Skrevet (endret)

To nugatti or not to nugatti.

That's the question.

Endret av Fredagslunch
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, SpankMe skrev:

Min første tanke er vel at 14-åringer burde kunne bestemme selv hva de vil spise. Spiseregler for noen i den alderen tror jeg aldri jeg har hørt om.. 

Hehe, jeg bare ser for meg en gjeng fjortenåringer som sitter på vors med øl og sigg og forteller at de gleder seg til de blir atten, for da kan de spise nugatti.

Anonymkode: 7f3d9...c89

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...