Gå til innhold

Er det mye omgangssyke nå? Begge barna mine har spydd i hele dagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Minste har spydd i 5 dager nå(10 mnd) men hun gulper en del til vanlig også, storebror og jeg har vært hjemme mens minste har vært hos mine foreldrene ett par dager slik jeg kan få avlastning.

etter minste kom hjem så har storebror plutselig begynt å spy. Har spydd 5 ganger i dag, frokosten kom like fort ut som inn. Etter det har han ikke spist noen ting, drukket litt vann men det kommer også i retur. Samtidig snubla han igår kveld rett før legge tid på noen leker, hadde en leke i hånda og falt rett ned på parketten. Jeg drev å gjorde minste også klar til legging så jeg så ikke nøyaktig hva som skjedde. Tipper han falt kanskje med panna og falt antagelig også på leken siden han fikk kul mellom øyet og brynet.

klarer ikke å få ro i sjelen om han spyr fordi han falt i går sent på kvelden eller fordi han antagelig har blitt smittet med noe virus fra lillesøster? Vi har lege time imorgen for begge barna.

storebror er litt slapp, han leker og løper men er ikke så gira på mat. Og vingler litt når han går. Han har ikke spist noen ting idag så kanskje ikke rart han vingler.

 

håper på noen gode råd

Anonymkode: 2529b...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere av mine kolleger er hjemme fra jobb med barn som har omgangssyke for tida. Så det går her i byen, i allefall (Trondheim).

Anonymkode: 0e247...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg. 

Dette er en "no brainer". Du ringer selvsagt legevakten og spør dem. Sannsynligvis er det omgangssyke som du tenker, men siden han han har falt og kanskje slått hodet sitt så hører du med dem. Du er jo en mamma, ikke en lege. Hvor gammel er storebror? Kan du snakke med ham og høre om han har vondt i hodet? Ring og hør du☺️

Lykke til. Så bra du passer godt på.

Anonymkode: c379d...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst flere som har vært hjemme i min sønns bhg. grunnet omgangssyke. Min gutt spydde senest i går. Dette er nord i landet. 

Anonymkode: 4a6fa...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du snakket med legevakten? Det går fint an å få hjernerystelse selv om halve byen og KG har omgangssyke!!!

Anonymkode: 30dd6...064

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...