Gå til innhold

Dere som har tatt lappen på ca 15 kjøretimer utenom sikkerhetskursene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 6/9/2017 den 2.36, amativeReflection skrev:

Og kanskje det aller viktigste: Ta teorien før du begynner og les boken flere ganger grundig (ikke veien til førerkortet den suger baller). 

Hvilken anbefaler du i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, hufsaaaaa skrev:

Hvilken anbefaler du i stedet?

Jeg liker Klar, Ferdig, Kjør og en jeg ikke husker navnet på. Jeg lånte den bort og glemte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke så ung, tar lappen kun pga. jobb...aldri hatt noe interesse av å kjøre. Det går ikke så verst, men tenker likevel at målet mitt er å være trygg i trafikken, ikke spare penger. Kommer til å ta kjøretimer helt til kjørelæreren sier at jeg kan kjøre opp. Synes det er ergerlig å ta lappen, ganske sikker på at selvkjørende biler ikke er langt unna.

Anonymkode: fb822...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde kjørt litt med foreldrene men ikke veldig mye fordi det endte alltid opp med krangling i bilen og det gadd jeg ikke. Stod på første forsøk men følte meg litt usikker i bilen det første året jeg hadde lappen og kjørte veldig forsiktig.

Anonymkode: 8b358...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde minimum antall "ordinære" kjøretimer. Husker ikke hvor mange det var, men jeg besto oppkjøring på første forsøk. Da hadde jeg kjørt ganske mye bil før jeg begynte hos kjøreskole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...