AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg har lyst å begynne med en ny hobby, men usikker på om tiden strekker til og vil høre litt hvor mye tid andre har. Jeg er i full jobb, eier hus, har hund, har familie og venner i nærheten. Hobbyer fra før av er stort sett hund og hundetrening, friluftsliv, strikking. Hobbyen kommer til å være tidkrevende, MEN kan kombineres med hund (hunden kan være med) og friluftsliv (kan gjøre det litt på "si"). Venner og familie kan også delta litt. For når jeg tenker etter, så er det mange ganger jeg ikke gjør så mye. TV og strikketøy på kveldene. Vaser vekk tiden. Litt deilig iblant, men også litt dumt. Hva med dere, hvor mye tid går vekk på INGENTING? Hvis dere hadde interessert dere for en ny fritidssyssel, hadde dere hatt tid? Anonymkode: d8761...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 7. juni 2017 #2 Del Skrevet 7. juni 2017 Eg har prioritert å vere med i kor. I mange år har all tid gått til jobb, hus og barn, og deira fritidsaktivitetar. Sit i styre for aktivitetar dei er med på og slikt... Men det vart mulig å trykke inn kor også. Veldig fint å ha noko heilt for meg sjølv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Del Skrevet 7. juni 2017 Det kommer an på hva du definerer som ingenting. Om du mener "ting man ikke ville savnet om man kuttet det ut", så er det jaggu ikke mye tid. Jeg MÅ lese litt hver dag, det er balsam for sjelen. Så for meg er ikke det å sitte og lese "ingenting". Problemet er at tiden fort blir oppstykket. Det er gjerne litt dødtid mens middagen står og putrer, så er det kanskje litt dødtid etter middag, og kanskje litt på kvelden, men jeg har ikke noen lange sammenhengende tidsbolker som kunne bli brukt til noe. Jeg sluttet med en organisert idrett i vår, pga det tok så mye tid (2,5 timer med pakking av bag, skifting, reise til treningen, trene, tøye ut, skifte, reise hjem). Jeg har lyst til å synge i kor, men jeg ser ikke for meg hvor jeg skulle ta den tiden fra. Anonymkode: e016e...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sariou Skrevet 7. juni 2017 #4 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg tror det varierer fra person til person. Jeg trenger en del tid til "å gjøre ingenting", og med det mener jeg lese forum, lese twitter, chatte med venner, høre musikk, lese noveller, tegne, spille piano, se på youtube, lese bøker/avisa og andre sånne ikke-konstruktive ting. Mens andre jeg kjenner tåler bedre å ha et fullere program av "organiserte" aktiviteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 7. juni 2017 #5 Del Skrevet 7. juni 2017 Setter av kveldene. Hvis jeg har en fridag, bruker jeg den.. Har ikke hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå