AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #21 Del Skrevet 8. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forskere lever av å 1) sitte på hver sin tue og forske på sine egne teorier og 2) si det publikum/sponsorene vil høre; som legperson har jeg ingen økonomisk interesse av å føre folk bak lyset, så jeg kan kalle en spade for en spade. De som er mottakelige for fakta, finner ut av ting på egen hånd - å være hjelpeløs innebærer at ingen kan eller får hjelpe, så jeg fortsetter å gi råd bare fordi jeg synes folks unnskyldninger er så morsomme. En nasjon som har "fedmeforskere", er en nasjon som har gitt opp. Anonymkode: 60ed7...e9a dette er det dummeste jeg har hørt. Uten forskning hadde vi levd av nøtter og bær og bodd i huler. Anonymkode: 18c3b...44d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #22 Del Skrevet 8. februar 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: dette er det dummeste jeg har hørt. Uten forskning hadde vi levd av nøtter og bær og bodd i huler. Anonymkode: 18c3b...44d Og du understreker poenget mitt - folk henger seg opp i ett punkt i en tekst, og ignorerer helheten. Anonymkode: 60ed7...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballmamma Skrevet 9. februar 2019 #23 Del Skrevet 9. februar 2019 Jeg gikk ned fra 73 til 64 kg på 4-5 uker sommeren 2017, gikk da fra et kosthold med masse brødmat til lavkarbo. Nå, halvannet år etterpå, veier jeg 65 kg, lever på moderat lavkarbo i hverdagen, men skeier ut med lørdagsgodt og potetgull i helgene. Spiser også mer frukt og fullkornsprodukter nå, og merker ikke særlig utslag på vekta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelinn.premium Skrevet 9. februar 2019 #24 Del Skrevet 9. februar 2019 Går fint Ann å gå raskt ned å holde seg der! Hilsen pt og kostholdsstudent ta gjerne kontakt på melding 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #25 Del Skrevet 22. april Når jeg var yngre så ble jeg skikkelig syk pga. at jeg fikk en magesykdom. Var så dårlig at på 6 uker gikk jeg ned ca. 22 kg. (Noe som er ekstremt mye, og FARLIG for helsen. Så det anbefales absolutt ikke. ) Jeg fikk heldigvis hjelp og medisiner etter det så jeg klarte å spise og fungere normalt igjen, men vekten gikk ikke opp selv om jeg begynte å spise normalt igjen. Den holdt seg der den var i godt over 2 år. Men så etter 2 år fikk jeg meg kjæreste og da begynte vekten å gå opp 😅 Så det er ikke alltid sånn at man går rett opp igjen i vekt dersom man mister mye vekt fort. Hvis jeg ikke hadde fått meg kjæreste og begynt å spist mer sammen med han så hadde jeg nok beholdt den vekta jeg hadde. Anonymkode: f9983...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå