Gå til innhold

Hvor brun kan man bli på 6 dager i Mallorca?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal dit om ei uke. Hvor brun kan man bli?

Får ofte brunfarge og sjelden rød.

Anonymkode: 0e87b...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Antoinette skrev:

Du blir nok det som kalles trygde-brun.

Bilde?

Anonymkode: 0e87b...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som å spørre "hvor mett vil jeg blir av to pizzastykker?" Ingen på KG kan vite hvor brun du kan bli. 

Endret av Gardermobanen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Hvordan vil du ha svaret ditt? Skala fra 0-10? Skala fra "hvit til svart" , "naturlig til gyselig" "sunn til kreftfremkallende"? 

Om du holder deg til smøringen du bør ha, og unngår sola i tiden de anbefaler deg å holde deg unna (12:30-15:30) så blir du fint gyllen brun... men ved å stille dette spm tenker jeg du smører deg inn med olje og steker i 6 dager. Da blir du sikkert møøøørk MEN bør sjekke huden HIS lege senere. Føflekker etc 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vilunich skrev:

Hvordan vil du ha svaret ditt? Skala fra 0-10? Skala fra "hvit til svart" , "naturlig til gyselig" "sunn til kreftfremkallende"? 

Om du holder deg til smøringen du bør ha, og unngår sola i tiden de anbefaler deg å holde deg unna (12:30-15:30) så blir du fint gyllen brun... men ved å stille dette spm tenker jeg du smører deg inn med olje og steker i 6 dager. Da blir du sikkert møøøørk MEN bør sjekke huden HIS lege senere. Føflekker etc 

Jeg er mann.

På dette nivået? http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/12825901_1668960803324528_158428012_n.jpg?ig_cache_key=MTIwODc1NzE2NzgyMjQ1ODk2MA%3D%3D.2

Anonymkode: 0e87b...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Citha skrev:

Kom deg over han

Jeg søkte på tæn, på google.

Anonymkode: 0e87b...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hvor lett du tar farge. Jeg har en hudtype som gjør at blir ganske brun, men det tar lang tid, så jeg ville bare fått litt farge på 6 dager. Mens noen i familien min bare trenger en dag i sola og de ser ut som de er fra latin amerika. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Elliespelli skrev:

Det kommer jo helt an på hvor lett du tar farge. Jeg har en hudtype som gjør at blir ganske brun, men det tar lang tid, så jeg ville bare fått litt farge på 6 dager. Mens noen i familien min bare trenger en dag i sola og de ser ut som de er fra latin amerika. 

Bruker du bare solkrem?

Anonymkode: 0e87b...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du bare solkrem?

Anonymkode: 0e87b...632

Ja, jeg bruker solkrem med høy faktor, sololje er ikke min greie, men jeg er heller ikke så opptatt av å bli brun. Vi har hudkreft på ene siden av familien min, så jeg forsiktig i solen og nøye med å smøre meg, og det at jeg bruker 30 til 50 i solfaktor gjør nok at jeg blir litt senere brun enn de andre som bruker solfaktor 20. Men jeg anbefaler bestandig å starte med høyere faktor.

Men hvordan grunnlag før du drar har også noe å si. Ett annet tips er at du husker å skrubbe kroppen din godt før du drar på ferie, da får du fjernet død hud og fargen du får holder seg fin lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Elliespelli skrev:

Ja, jeg bruker solkrem med høy faktor, sololje er ikke min greie, men jeg er heller ikke så opptatt av å bli brun. Vi har hudkreft på ene siden av familien min, så jeg forsiktig i solen og nøye med å smøre meg, og det at jeg bruker 30 til 50 i solfaktor gjør nok at jeg blir litt senere brun enn de andre som bruker solfaktor 20. Men jeg anbefaler bestandig å starte med høyere faktor.

Men hvordan grunnlag før du drar har også noe å si. Ett annet tips er at du husker å skrubbe kroppen din godt før du drar på ferie, da får du fjernet død hud og fargen du får holder seg fin lengre. 

Får man like raskt farge av solkrem med høy faktor da? Kan noen få farge etter en dag med en slik solkrem lissom.

Anonymkode: 0e87b...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2017 den 13.15, AnonymBruker skrev:

Får man like raskt farge av solkrem med høy faktor da? Kan noen få farge etter en dag med en slik solkrem lissom.

Anonymkode: 0e87b...632

Ja lissom, du kan bli brun av høy faktor men det tar lenger tid. Det positive er jo at du slipper hudkreft, rynker etc og fargen vil holde lenger enn de som kun bruker olje. Start med høy første dagen for å gå over til en lavere de neste dagene. Kjenner du at huden brenner så må du smøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal du gi deg med dette? 

Anonymkode: b4947...7f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar du dit for å bli brun? 

Anonymkode: 2a85f...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...