Gå til innhold

Burde jeg ha med dette i nettdateprofilen min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Hva står i profilen din? Det virker merkelig å bare skrive sånt ut av det blå. 

2. Er det bare disse to? Dvs totalt en person som har skrevet noe uten kontakt på forhånd? Da er det bare uflaks. 

3. Hold deg unna nettdating til du føler deg bedre og tryggere på deg selv. Du gjør deg til offer nå, det er ingen god egenskap. 

Anonymkode: 62006...607

1. Har skrevet litt om meg, mine interesser og hva jeg søker (og vanlige bilder, ikke noe uvanlig)

2. Var 3 stk i fjor på sukker som slengte dritt og 2 på tinder. 

3. Ok, skal ta det rådet til meg siden jeg er langt nede nå

Takk til alle som har svart. Hadde det bare vært en gang jeg fikk en stygg melding hadde jeg ikke brydd meg. Men når det er flere ganger så føler man seg ikke så bra. Spesielt han ene som oppretter nye profiler for å skrive stygge ting til meg. 

Anonymkode: 42465...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har hatt uflaks. Tinder har en halv million brukere. Det vil si at du dømmer 250 000 menn på grunnlag av oppførselen til 0,0008% av dem. Ikke ta de syke folka innover deg 😊

Anonymkode: b22ba...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:


Nei jeg har hverken sagt at du fortjener det, herregud det gjør INGEN.
Og heller ikke sagt du har skrevet noe stygt til de først. Jeg sa at noen idiotiske menn (enten de er hvite, gule, sorte eller brune!) er drittsekker og tåler ikke å få egoet sitt knekt ved å bli avvist av noen. Du sier at han ene kalte deg stygg hore etter at du sa nei til sex, og dette opplever hvite jenter sikkert femti ganger ila livet sitt.
Plystrer noen gutter (hovedsaklig utlendinger) etter noen jenter og de snur seg , så er de horer, men hvis de går videre eller sier fra at Hei ikke plystre, skaff dere manerer for vi er ikke interessert, da er de HVERTFALL stygge horer, og risikerer å få bank og bli spytta på fordi de avviser guttene og gir de en knekk i egoet sitt . For å booste seg selv opp så er det enkelte menn som må tråkke andre ned.
Det beste du kan gjøre er å ikke ta det personlig, for disse mennene kjenner deg jo ikke som person engang, de er bare stakkarslige og sikkert stygge mot mange andre også (mannen på butikken er sikkert en idiot som fortjener å dø fordi butikken ikke har inne varen de ser etter) . Bare hev deg over det! Du er IKKE stygg og fortjener såklart ikke å DØ! Dette er bare tøffaser som spyr dritt fordi de vet at det er lett å gjemme seg bak en skjerm .
Bare ignorer de, for det de håper er jo at det skal såre deg, for da kan de føle at de "vant".

Anonymkode: 2cd22...50b

Åh herrefred😂 jeg er ikke hvit, men mørkhudet dame og jeg har sikkert opplevd å få slengt noen ikke så fine seksuelt ladete kommentarer etter meg av hvite menn i årevis her i Norge. Har blitt spurt hvor mye jeg tar for én natt og slike ting. Og fått meldinger med at oss mulattdamer visstnok er villdyr i senga sammenlignet med hvite jenter osv osv. Så det er ikke noe ekstra synd på deg som hvit jente i Norge altså 😅

Anonymkode: 0bc4e...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Har skrevet litt om meg, mine interesser og hva jeg søker (og vanlige bilder, ikke noe uvanlig)

2. Var 3 stk i fjor på sukker som slengte dritt og 2 på tinder. 

3. Ok, skal ta det rådet til meg siden jeg er langt nede nå

Takk til alle som har svart. Hadde det bare vært en gang jeg fikk en stygg melding hadde jeg ikke brydd meg. Men når det er flere ganger så føler man seg ikke så bra. Spesielt han ene som oppretter nye profiler for å skrive stygge ting til meg. 

Anonymkode: 42465...2da

1. Kan du skrive eksakt hva du skriver? Det må jo være noe i det du legger ut som får mannfolkene til å reagere slik. Ikke at det er lov uansett, det er utrolig stygt, men det kan forklare hvorfor de tydeligvis klikker av profilen din. Har du en lang liste over krav til mannen, eller en lang liste over hva du søker? Som kanskje er en smule urealistisk?

Anonymkode: 62006...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh herrefred😂 jeg er ikke hvit, men mørkhudet dame og jeg har sikkert opplevd å få slengt noen ikke så fine seksuelt ladete kommentarer etter meg av hvite menn i årevis her i Norge. Har blitt spurt hvor mye jeg tar for én natt og slike ting. Og fått meldinger med at oss mulattdamer visstnok er villdyr i senga sammenlignet med hvite jenter osv osv. Så det er ikke noe ekstra synd på deg som hvit jente i Norge altså 😅

Anonymkode: 0bc4e...016

Uhm, girl, hvorfor skal du dra rase inn i det? Du sutra om at norske menn var så fæle mot deg som var utlending fra første posten din, så kommenterer jeg at det er fæle menn innenfor alle farger, jeg sutrer ikke om at det er ekstra synd på meg som er hvit, men gratulerer for å være ukas rasist her inne på forumet som ikke bare rakker ned på norske menn, men nå også på hvite jenter, som prøver å være snill mot deg å oppmuntre deg fra drittkommentarene du får ved å påpeke at du ikke er den eneste som får dritt fra menn, men at du ikke må ta det personlig fordi de som sier sånt er drittsekker uavhengig av hvilken rase både de, eller vi tilhører.
Herregud. Men værsågod for oppmuntringen og støtten, skaprasist!

Anonymkode: 2cd22...50b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. Kan du skrive eksakt hva du skriver? Det må jo være noe i det du legger ut som får mannfolkene til å reagere slik. Ikke at det er lov uansett, det er utrolig stygt, men det kan forklare hvorfor de tydeligvis klikker av profilen din. Har du en lang liste over krav til mannen, eller en lang liste over hva du søker? Som kanskje er en smule urealistisk?

Anonymkode: 62006...607

Men herregud da. Det spiller ingen rolle hva TS skriver,for slike kommentarer er helt uakseptable uansett! Dessuten har hun svart hva hun bruker å skrive. Når andre oppfører seg så stygt,så blir det helt feil og legge ansvar på offeret. Det det er flere som gjør det her,men det er helt feil! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i all verden??? Håper du meldte de som sendte deg sånne meldinger, har aldri hørt om lignende!

Det andre er at du må for all del ikke ta sånt seriøst, dette er syke/bitre personer. Jeg tenker at hvis en slik melding er nok til nesten å få deg til å ta selvmord så er kanskje ikke nettdating det rette for deg. For selv om jeg aldri har vært borti slike meldinger som det du beskriver, så er det en del som blir sure/fornærmet når de blir avvist, selv om man gjør det på en høflig/hyggelig måte. Og det må man klare å ta for det som det er og ikke la det gå inn på seg.

Anonymkode: b5996...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, NotNaomi skrev:

Men herregud da. Det spiller ingen rolle hva TS skriver,for slike kommentarer er helt uakseptable uansett! Dessuten har hun svart hva hun bruker å skrive. Når andre oppfører seg så stygt,så blir det helt feil og legge ansvar på offeret. Det det er flere som gjør det her,men det er helt feil! 

Nei, hun har ikke svart det. Hvis hun er av typen som beskriver en urealistisk drømmeprins så kan jeg skjønne at noen blir frustrerte. Det unnskylder ikke meldingene, men det kan forklare hvorfor akkurat hun får så mange av dem, når jeg og flere som har datet på nett i mange år aldri har fått en sånn melding. Noe må det jo være som får frem slike udyr. 

Anonymkode: 62006...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hun har ikke svart det. Hvis hun er av typen som beskriver en urealistisk drømmeprins så kan jeg skjønne at noen blir frustrerte. Det unnskylder ikke meldingene, men det kan forklare hvorfor akkurat hun får så mange av dem, når jeg og flere som har datet på nett i mange år aldri har fått en sånn melding. Noe må det jo være som får frem slike udyr. 

Anonymkode: 62006...607

Oppførselen hennes er jo ikke særlig fin heller da.. hun har vært frekk angripende og krenkende i flere av trådene hun har lagd her mot folk som bare er snille så 

Anonymkode: 2cd22...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...