Gå til innhold

Kan det ha klaffet i denne syklusen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske ny når det gjelder prøving, men litt spent på om det kan ha skjedd noe i denne syklusen...

Mandag 29.5 tok jeg en eggløsningstest som var positiv (Negativ test dagen før). (det betyr vel at tirsdag 30.5 var dagen før selve eggløsningen?

- Hadde da hatt sex 5,4 og 2 dager før eggløsningen (altså 4, 3 og 1 dag før positiv test): torsdag, fredag og søndagen før.

Kan det ha klaffet? Eller burde vi heller hatt sex på selve mandag/tirsdag, da EL-testen viste positiv? (Denne gangen hadde vi ikke mulighet disse dagene, men får satse på det i neste syklus..)

Er bare så spent :) Håper på svar, da jeg må lære meg disse beregningene! Bruker appen Ladytimer og EL-tester.

 

 

 

 

Anonymkode: ca175...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig kan det ha klaffet, det finner du ut når du ikke får mensen/tester. Ingen her er spåmenn.

Anonymkode: c52d7...acb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er bare så spent :) Håper på svar, da jeg må lære meg disse beregningene! Bruker appen Ladytimer og EL-tester.

 

Husk at folk ble gravide før el-testing ble en farsott. :)

Anonymkode: c52d7...acb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det så klaffet med eggløsningen så er det en million andre ting som også skal klaffe og all verdens apper og el-tester vil ikke hjelpe på de punktene..

Anonymkode: af3e8...7db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg burde ha formulert spørsmålet annerledes. det jeg lurte på, er sjansen for å bli gravid når man har sex noen dager før EL, kontra det å ha det rundt selve EL (altså fra når testen viser positiv). At andre faktorer også må klaffe, det er jeg klar over:)

Anonymkode: ca175...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg burde ha formulert spørsmålet annerledes. det jeg lurte på, er sjansen for å bli gravid når man har sex noen dager før EL, kontra det å ha det rundt selve EL (altså fra når testen viser positiv). At andre faktorer også må klaffe, det er jeg klar over:)

Anonymkode: ca175...47c

http://www.justmommies.com/getting-pregnant/boost-your-chances-getting-pregnant/best-time-to-get-pregnant

Anonymkode: af3e8...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor svarer folk så ufint her? Jeg opplever alltid det samme når jeg starter debatter selv. Hva med å prøve å være litt hyggelig a? Blir overrasket over oppførselen  til voksne mennesker rundt i debatter her.

til spørsmålet ditt, jeg hadde ikke sex på selve eggløsningsdagen den perioden jeg ble gravid, kun i dagene før :) jeg er nå 8 uker på vei

Anonymkode: 34de9...26b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer folk så ufint her? Jeg opplever alltid det samme når jeg starter debatter selv. Hva med å prøve å være litt hyggelig a? Blir overrasket over oppførselen  til voksne mennesker rundt i debatter her.

til spørsmålet ditt, jeg hadde ikke sex på selve eggløsningsdagen den perioden jeg ble gravid, kun i dagene før :) jeg er nå 8 uker på vei

Anonymkode: 34de9...26b

Hvorfor skriver du a på slutten av en setning? 

Anonymkode: f77a9...834

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver du a på slutten av en setning? 

Anonymkode: f77a9...834

Kanskje fordi den sneik seg med, kanskje fordi d'en ikke kom med, kanskje fordi det er slik jeg uttrykker meg :) du vil aldri få vite :) 

Anonymkode: 34de9...26b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...