Gå til innhold

Skammer meg sånn!! Trur dere han dumper meg nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det hadde helt klart vært dumpinggrunn for meg. Folk, uansett kjønn, som blir så overstadig berusede er ikke så veldig sjarmerende. 

Anonymkode: 62455...74f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Coolaid skrev:

Nei, enig, hvem har forresten skrevet at det er det? Ikke jeg. 

Det fungerer fint som lokkemiddel. ;) 

Er det noe slik vi kaller gråsone sex? ikke akkurat direkte voldtekt men kanskje noe på grensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde helt klart vært dumpinggrunn for meg. Folk, uansett kjønn, som blir så overstadig berusede er ikke så veldig sjarmerende. 

Anonymkode: 62455...74f

Ja, jeg er enig. Jeg er ikke interessert i å være sammen med noe som drikker seg sanseløse og ikke husker noe dagen i etterkant. 

Anonymkode: f182d...af6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Antoinette skrev:

Og jeg er bare VELDIG lei av møkingsdrita jenter ute på byen i sko de knapt kan gå i som blir utsatt for overfallsvoldtekt og annen drit bare fordi de ikke vet når de skal stoppe og drikke. 

Det handler ikke m å være perfekt, det handler om å være smart. Jenter må generelt bli smartere. 

Skjerp deg.

Anonymkode: ccf37...6b9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
36 minutter siden, Antoinette skrev:

Og jeg er bare VELDIG lei av møkingsdrita jenter ute på byen i sko de knapt kan gå i som blir utsatt for overfallsvoldtekt og annen drit bare fordi de ikke vet når de skal stoppe og drikke. 

Det handler ikke m å være perfekt, det handler om å være smart. Jenter må generelt bli smartere. 

Du vet fremdeles ingenting om TS..

Derfor blir det tåpelig å dømme henne pga. at du personlig er lei jenter som drar på fylla. 

Du gnir salt i såret til TS for å få frem din egen agenda. Det er slemt og du burde være voksen og unnskylde deg:frkk:

Peace..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS: har du en forhistorie med overstadig beruselse, og vet at du kan bli ufyselig mot andre i fylla? 

Hvis det bare var en lang kveld med god stemning, der du har danset litt hemningsløst, og kastet opp på heimveien, så er det helt innafor. 

Jeg kan oppleve at store deler av kvelden er vekk, selv om jeg ikke har vært mer enn bare godt i farta. Det gir meg litt nerver, og jeg hater å bli fortalt hva jeg sa og gjorde, når jeg ikke husker det selv. Men heldigvis har det bare vært ting som var greit i øyeblikket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, B.Wooster skrev:

Til TS: har du en forhistorie med overstadig beruselse, og vet at du kan bli ufyselig mot andre i fylla? 

Hvis det bare var en lang kveld med god stemning, der du har danset litt hemningsløst, og kastet opp på heimveien, så er det helt innafor. 

Jeg kan oppleve at store deler av kvelden er vekk, selv om jeg ikke har vært mer enn bare godt i farta. Det gir meg litt nerver, og jeg hater å bli fortalt hva jeg sa og gjorde, når jeg ikke husker det selv. Men heldigvis har det bare vært ting som var greit i øyeblikket. 

Neida. Ufyselig blir jeg sjelden:) Vi drakk nok begge to litt for mye igår- han sover enda. Nå blir det lang lang pause fra drikking uansett. Egentlig bør man jo bare slutte. Er litt forferdelig dagen etterpå med nerver. Kaster opp gjør jeg heller aldri! 

Anonymkode: 3c3b2...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Froning skrev:

Du vet fremdeles ingenting om TS..

Derfor blir det tåpelig å dømme henne pga. at du personlig er lei jenter som drar på fylla. 

Du gnir salt i såret til TS for å få frem din egen agenda. Det er slemt og du burde være voksen og unnskylde deg:frkk:

Peace..

Forresten går jeg meget sjeldent ut. Som på byen. Foretrekker rolige vinkvelder med venninner hjemme hos noen. 

Anonymkode: 3c3b2...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Antoinette skrev:

Og jeg er bare VELDIG lei av møkingsdrita jenter ute på byen i sko de knapt kan gå i som blir utsatt for overfallsvoldtekt og annen drit bare fordi de ikke vet når de skal stoppe og drikke. 

Det handler ikke m å være perfekt, det handler om å være smart. Jenter må generelt bli smartere. 

Det her var veldig provoserende å lese. Forstår du egentlig selv hvor mye møkk du lirer av deg i en liten setning. Her mener du faktisk at damer blir utsatt for overfallsvoldtekter fordi de ikke vet når de skal slutte å drikke, er det overhode mulig å være så liten i hodet, som du framstår her nå. Provoserende!

Du er forresten rapportert!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Antoinette skrev:

Og jeg er bare VELDIG lei av møkingsdrita jenter ute på byen i sko de knapt kan gå i som blir utsatt for overfallsvoldtekt og annen drit bare fordi de ikke vet når de skal stoppe og drikke. 

Det handler ikke m å være perfekt, det handler om å være smart. Jenter må generelt bli smartere. 

Forresten framstår du veldig lite smart er selv. Hva med å plassere ansvaret der det hører hjemme? Hos den intelligente utfordrende amøber som tror at en bare kan gå rundt og voldta!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
2 timer siden, Perspektiv skrev:

Er det noe slik vi kaller gråsone sex? ikke akkurat direkte voldtekt men kanskje noe på grensen?

Vet ikke hvordan du inntar frokosten men jeg gjør det i våken tilstand, det samme gjelder den jeg våkner opp sammen med. Kanskje jeg misforstår deg men har altså lagt fra sansen for alt som ikke er samtykkende sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er enig. Jeg er ikke interessert i å være sammen med noe som drikker seg sanseløse og ikke husker noe dagen i etterkant. 

Anonymkode: f182d...af6

Selv om det skjer 1 gang? 

Anonymkode: 982f9...5c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og daten min dro ut igår, jeg er på besøk hos han til i morgen.. det ble MYE alkohol til slutt og alt gikk egentlig fint til vi skulle gå hjem trur jeg. Jeg husker ikke hvordan vi kom oss hjem😟🤐har sånn krise følelse inni meg, mye fyllenerver. Vi har møttes i 4 mnd nå, men nå tenker han vel sikker sitt om meg? At jeg er barnslig og umoden som drakk sånn... jeg er 13 år yngre enn han. Føler meg så dum idag! Han ligger og sover enda, lurer på om han er sint på meg når han våkner. 

Anonymkode: 3c3b2...90f

Men mindre du blir umulig i fylla og sier og gjør slemme ting, så trenger vel ikke dette å være noen krise. Han drakk vel kanskje litt han også? De fleste har forståelse for at man en gang i blant kan drikke litt for mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carressa
8 timer siden, Antoinette skrev:

Og jeg er bare VELDIG lei av møkingsdrita jenter ute på byen i sko de knapt kan gå i som blir utsatt for overfallsvoldtekt og annen drit bare fordi de ikke vet når de skal stoppe og drikke. 

Det handler ikke m å være perfekt, det handler om å være smart. Jenter må generelt bli smartere. 

Det er aldri kvinnens feil at hun blir voldtatt. Du burde se denne: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle. Takk for respons🤗 Det gikk bare fint, det var bare jeg som var litt for bedugga på gåturen hjem. Hvilket jeg fryktet.. Men alt er fint, og ingen er sure😊

TS 

Anonymkode: 3c3b2...90f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle. Takk for respons🤗 Det gikk bare fint, det var bare jeg som var litt for bedugga på gåturen hjem. Hvilket jeg fryktet.. Men alt er fint, og ingen er sure😊

TS 

Anonymkode: 3c3b2...90f

Så bra! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn blir glad av å bli vekket av en BJ

Anonymkode: e32d9...9c4

Men liker de fleste kvinner og suge en uvasket penis som stinker urin? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, personangrep og avsporinger, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...