Gå til innhold

Kan man se noe på ultralyden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man se noe på ultralyden 1 uke etter eggløsningen? Jeg har tilfeldigvis gynekologtime  om noen dager på ahus. Er litt spent på om man kan se noe der i forhold til om egget har festet seg eller ei? Vi hadde sex dagen før eggløsning, på dagen og noen timer etter dette. Er så spent bare. Går også på babyklister. Vi håper veldig på at dette blir en liten spire❤👶🏻

Anonymkode: af69d...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke om man kan se noe så tidlig men ville bare si lykke til. Håper det blir baby på dere om ca 8,5 mnd 😄🤞

Anonymkode: 5b512...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke om man kan se noe så tidlig men ville bare si lykke til. Håper det blir baby på dere om ca 8,5 mnd 😄🤞

Anonymkode: 5b512...302

Tusen takk😃 Hehe, det håper vi også. Krysses alt som kan krysses😄😍👶🏻

Anonymkode: af69d...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan dessverre ikke se embryoet, eller at det har festet seg, så tidlig. Det er så bittelite enda. Det eneste de kan se er om livmorslimhinna er tykk og fin og alt ligger til rette. Men jeg håper du får en positiv test om ikke så lenge. Lykke til! :)

Anonymkode: f90d0...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kan dessverre ikke se embryoet, eller at det har festet seg, så tidlig. Det er så bittelite enda. Det eneste de kan se er om livmorslimhinna er tykk og fin og alt ligger til rette. Men jeg håper du får en positiv test om ikke så lenge. Lykke til! :)

Anonymkode: f90d0...c6c

Åja, Okei. Men da vet jeg det. Da slipper jeg å lure noe mer på det😬 Okei. Da får vi håpe at alt går som det skal. Så koselig. Tusen tusen takk 😃 Vi er veldig spente! 

Anonymkode: af69d...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...