Gå til innhold

Han vil ikke at jeg skal sove over hos han..håp likevel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært med en fyr hjem fra byen et par ganger i det siste (vi fester med en felles gjeng ofte.). Han er veldig kjekk og er en sånn smart og sympatisk type som jeg liker veldig godt :)) Enste hvis jeg blir med han hjem så pleier han å si at "men jeg vil sove alene i natt". + Første gangen jeg skulle bli med han hjem sa han : "Dette er bare sex, så med en gang noen av oss føler noe mer, så må vi si fra." 

Det høres jo ut som han ikke har utelukket noe mer helt når han sier dette, og jeg tenker jo at det må være NOE der i alle fall, når jeg har fått bli med han hjem 4 ganger. Vi ler ofte i lag , og jeg digger sexen.

Samtidig er det jo litt stusselig at jeg ikke får sove over hos han, f.eks. , så akkurat det lover vel litt dårlig. 

Hva skal jeg gjøre for å få han interessert? hva hadde dere gjort i min situasjon? Jeg er ganske betatt ....

Anonymkode: 30166...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Springfjær

Han har allerede gitt beskjed om at det bare er sex, så ikke håp på for mye bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAn er kun Intr i sex 

, sånn er mange menn. Du er sikkert tidlig i 20-åra? Mange unge jenter brenner seg dessverre. Grunnen til st han da det med følelser er at han vet og muligens erfart at de fleste yngre jenter dår følelser raskt for menn de har sex med, dere legger for mye i det. Jeg er dame selv så snakker av livserfaring her;p

Anonymkode: a24f7...38f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

HAn er kun Intr i sex 

, sånn er mange menn. Du er sikkert tidlig i 20-åra? Mange unge jenter brenner seg dessverre. Grunnen til st han da det med følelser er at han vet og muligens erfart at de fleste yngre jenter dår følelser raskt for menn de har sex med, dere legger for mye i det. Jeg er dame selv så snakker av livserfaring her;p

Anonymkode: a24f7...38f

Når du tenker sånn om han nå så er det beste rådet jeg kan gi deg: dropp han før du blir enda mer følesmessig involvert og ender opp såret og ulykkelig forelsket! Dette er det beste rådet du noen gang du kommet til å få!

Anonymkode: a24f7...38f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i ferd med å gå i tømmestasjonsfella. Han ser ikke på deg som noe annet enn et praktisk knull. Det vil ikke endre seg. Så om du ønsker deg et knust hjerte, og å gå rundt med sommerfugler i magen og bøttevis av falske forhåpninger som ALDRI vil bli innfridd, så fortsetter du bare sånn. Han har jo utelukket noe mer enn sex, helt direkte og ærlig. Hvor naiv og patetisk går det an å bli? Ta deg sammen!

Hva jeg hadde gjort? Kuttet all kontakt umiddelbart. Det kommer ingenting godt av å ha en knullevenn som håper på noe mer når den andre parten ikke er interessert. Og det er faktisk ganske dårlig gjort av deg, både mot ham og og mot deg selv, når han så tydelig forteller deg at forhold ikke er aktuelt - han ser ikke på deg som noe forholdsmateriale, og da har du valget mellom å ta til takke som fuckfriend eller å stikke. Han blir ikke interessert, og jo fortere du greier å bruke hodet ditt i stedet for fitta i dette tilfellet, dess mer smerte og sorg sparer du deg.

DU ER PULEDOKKA HANS. That's it. Vil du ha et forhold må du finne deg en annen mann.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det høres jo ut som han ikke har utelukket noe mer helt når han sier dette"

Har du et hørselsproblem? Han har jo sagt tydelig at dette kun er sex.

At du ikke engang får sove over (som man tross alt ofte lar ONS gjøre) er så tydelig som det kan få blitt. 

Anonymkode: 302ec...088

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Strixvaria skrev:

Du er i ferd med å gå i tømmestasjonsfella. Han ser ikke på deg som noe annet enn et praktisk knull. Det vil ikke endre seg. Så om du ønsker deg et knust hjerte, og å gå rundt med sommerfugler i magen og bøttevis av falske forhåpninger som ALDRI vil bli innfridd, så fortsetter du bare sånn. Han har jo utelukket noe mer enn sex, helt direkte og ærlig. Hvor naiv og patetisk går det an å bli? Ta deg sammen!

Hva jeg hadde gjort? Kuttet all kontakt umiddelbart. Det kommer ingenting godt av å ha en knullevenn som håper på noe mer når den andre parten ikke er interessert. Og det er faktisk ganske dårlig gjort av deg, både mot ham og og mot deg selv, når han så tydelig forteller deg at forhold ikke er aktuelt - han ser ikke på deg som noe forholdsmateriale, og da har du valget mellom å ta til takke som fuckfriend eller å stikke. Han blir ikke interessert, og jo fortere du greier å bruke hodet ditt i stedet for fitta i dette tilfellet, dess mer smerte og sorg sparer du deg.

DU ER PULEDOKKA HANS. That's it. Vil du ha et forhold må du finne deg en annen mann.

men hvorfor har man sex med noen gjentatte ganger uten å like dem? det lurer jeg på. Kanskje sant som du sier at det ikke blir noe mer, men det må jo være NOE der tenker jeg? At han synes jeg er tiltrekkende f.eks... men ja du har kanskje rett i at jeg burde kutte han ut..

ts

Anonymkode: 30166...ab7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du der at det er noe mer enn sex, og da er hans betingelser at du gir beskjed. Både for din egen del og for hans del så er det på tide at du tar den ubehagelige samtalen før neste gang du går hjem sammen med han. 

Anonymkode: 6cd2a...86c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Springfjær
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

men hvorfor har man sex med noen gjentatte ganger uten å like dem? det lurer jeg på. Kanskje sant som du sier at det ikke blir noe mer, men det må jo være NOE der tenker jeg? At han synes jeg er tiltrekkende f.eks... men ja du har kanskje rett i at jeg burde kutte han ut..

ts

Anonymkode: 30166...ab7

En ting er å finne deg tiltrekkende. En annen ting er å se på deg som potensiell kjæreste, noe jeg tviler på at han gjør siden han er veldig klar på det han mener. Ikke mer en sex og ingen overnatting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Det høres jo ut som han ikke har utelukket noe mer helt når han sier dette"

Har du et hørselsproblem? Han har jo sagt tydelig at dette kun er sex.

At du ikke engang får sove over (som man tross alt ofte lar ONS gjøre) er så tydelig som det kan få blitt. 

Anonymkode: 302ec...088

Jeg har fått sove over to av gangene. Jeg mener at han sa vi begge skulle si fra dersom vi følte noe mer : Altså menta han det kunne sje for begges del? 

Anonymkode: 30166...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått sove over to av gangene. Jeg mener at han sa vi begge skulle si fra dersom vi følte noe mer : Altså menta han det kunne sje for begges del? 

Anonymkode: 30166...ab7

For da kommer han til å stikke hvis du innrømmer følelser seff. Hvor gammel er du?

Anonymkode: a24f7...38f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått sove over to av gangene. Jeg mener at han sa vi begge skulle si fra dersom vi følte noe mer : Altså menta han det kunne sje for begges del? 

Anonymkode: 30166...ab7

Nei, det er bare en vanlig formulering som høres litt mer nøytral ut. 

F.eks. som når du dumper noen og sier at "vi burde avslutte før noen blir såret". Det man mener er "før du blir såret", ellers hadde man jo ikke dumpet dem. 

Anonymkode: 302ec...088

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For da kommer han til å stikke hvis du innrømmer følelser seff. Hvor gammel er du?

Anonymkode: a24f7...38f

haha ok

er 21 år

Anonymkode: 30166...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

haha ok

er 21 år

Anonymkode: 30166...ab7

iStol på de tilbakemldinger du få, vi har litt mer bagasje.

Anonymkode: 586fb...ac7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

iStol på de tilbakemldinger du få, vi har litt mer bagasje.

Anonymkode: 586fb...ac7

Ja, var like naiv selv som 21 åring dessverre. Men heldigvis så lærer man på livets reise:) Skulle ønske jeg visste disse tingene da jeg var ung!

Anonymkode: a24f7...38f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men hvorfor har man sex med noen gjentatte ganger uten å like dem? det lurer jeg på. Kanskje sant som du sier at det ikke blir noe mer, men det må jo være NOE der tenker jeg? At han synes jeg er tiltrekkende f.eks... men ja du har kanskje rett i at jeg burde kutte han ut..

ts

Anonymkode: 30166...ab7

Fordi sex er digg, og sex uten forpliktelser er megadigg..?

Du narrer bare deg selv. Han synes kroppen din er digg nok til å knulle deg, men der stopper interessen. Jo fortere du erkjenner at du fortjener bedre og at denne mannen ikke gjør dette for deg, men kun for seg selv og sin utløsning, jo fortere kan du kutte ham ut, gå videre, og finne noen som faktisk ønsker å være sammen med deg. Og som anser deg og dine ønsker og interesser som viktige, slik man skal i et forhold :)

Du fortjener bedre!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ingenting2

Her tror jeg ikke det finnes noe som helst håp overhodet. Anbefaler deg å kutte han helt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du ønsker at det skal være noe der, man kan finne håp i den minste lille, forskrudde setningen når man blir så betatt av noen. Vi er flere som har vært der, and it ain't pretty. 
Selv om du vil bli, for det "kan jo være at han får følelser for deg også", så kan jeg med sikkerhet si at det skjer kun i film og på tv-skjermen. Forlat nå og lær av dette. For noen menn er et hull bare et hull, og de gjør hva som helst for å få det hullet. Denne gutten er ihvertfall ærlig om tingenes tilstand, og det burde du også være. 

Anonymkode: 7d285...c11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ukjente håp. Han har sagt rett ut hva han mener. Og ja, han finner deg jo seksuelt tiltrekkende (Jeg har alltid fått lov til å sove over hos mine ff, så han her setter en veldig tydelig grense!) men det er ikke alltid seksuelt tiltrekkende er nok :) kanskje han generelt sett ikke er på jakt etter et forhold? 

Spør han om han vil være med å se en film og spise litt mat på.. Si tirsdag da vettu, jeg kan garantere deg at svaret vil være at han et opptatt på en eller annen måte (mye greier på jobben er en Slager!), og han kommer ikke til å foreslå en ny dag.. Desverre, den harde realitet. 

Avslutt dette, før du kaster bort resten av sommeren på å sitte å deppe over en du ikke kan få..

Anonymkode: 916e9...358

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det IKKE håp, mente jeg.

Anonymkode: 916e9...358

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...