Gå til innhold

Hva synes jenter om menn i slutten av 30-åra som verken eier bolig og har hatt forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bitre kjerringer som snakker med en tunge, og handler etter en annen. "Vi vil ha en mann som er snill, respektfull, blabla", men når han ikke har bolig eller tidligere forhold? Nei da går visst alt det ut døra og nedtrykkinga av menn kicker inn for fullt.

Du er verdiløs inntil du "kjøper" kjærligheten - ikke hør på disse bitre kjerringene.

Anonymkode: 8dffd...7e2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du ikke har bolig på plass og heller ikke har vært i ett eneste forhold i den alderen tenker jeg at det indikerer at mye er unormalt med deg, og at du heller ikke ville vært noen god partner. Måten du skriver på sier meg også at du er umoden eller på andre måter har sosiale mangler.

Anonymkode: f0477...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvinne i midten av 30 åra, har ikke hatt kjæreste på snart 10 år og eier ikke bolig, har ikke førerkort engang. Ville ikke tenkt noe negativt om deg, bare blitt litt glad jeg ikke er den eneste som ikke har gjort det man "skal" gjøre

Anonymkode: 20d44...b1d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant at så mange ikke syns dette er OK. Sett andre tråder hvor det har vært motsatt kjønn. Da kan det ikke trøstes nok og ha forståelse nok. 

Jeg syns det er helt umulig å dømme ut i fra bare det du skriver her. Mange som ikke eier bolig. Hvorfor har du ikke hatt kjæreste? Jeg tror du kan finne noen selv om du ikke har funnet før. 

Anonymkode: adc08...d32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg fint lite, om verken alder er om du eier bolig. Men hva tenker du om at de fleste på din alder har barn fra før?

Anonymkode: 8394d...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekymrer meg lite om han eier bolig eller ikke, men at han aldri har vært i ett forhold får meg til å undres.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du grei, omsorgsfull, real og er seriøst på let etter livspartner og ellers følger kardemommeloven, så ser jeg ingen problem. Det er ikke gitt for alle å finne den rette fra tidlig 20 årene. 

Anonymkode: d23e7...145

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje litt "rart" om du er nærmere 40 og aldri har hatt kjæreste, - dersom det er det du mener med "forhold".

Å ikke eie bolig betyr ikke annet enn at du enten har prioritert andre ting, eller kan ha vært utestasjonert på jobber rundt omkring i verden. Det er typisk for mange som har jobbet på ambassadene våre at de ikke nødvendigvis har sittet med leilighet/hus i Norge. 

Anonymkode: 35af9...71d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tittelen oppsummerte vel alt =0) har jeg tjangs?

Anonymkode: e31a9...6a4

Det finnes noen for alle alltid. 

Men jeg hadde styrt unna.. Syntes det sier endel om deg som person og få har lyst til å begynne på steg 1 i den alderen. 

Men det har mye å si hvordan du er som person. Hva du har brukt tiden til og hva du ser for deg av fremtiden. Å bare feste og suse rundt er ikke særlig attraktivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så redd sånne tråder. Jeg har heller aldri vært i et forhold. Og folk sier at det gjør dem skeptisk. Dette blir ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra beskrivelsen blir jeg skeptisk - mest med tanke på det å ikke ha hatt et eneste forhold. Da begynner jeg å lure på grunnen til det. Har jo mine fordommer/stereotyper, dessverre.

Å ikke eie noe er egentlig OK - mange som leier. 

Anonymkode: f591a...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Skay skrev:

Jeg blir så redd sånne tråder. Jeg har heller aldri vært i et forhold. Og folk sier at det gjør dem skeptisk. Dette blir ikke lett.

Hhaha, men du er vel ikke i slutten av 30-årene? :))

Anonymkode: e1989...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hhaha, men du er vel ikke i slutten av 30-årene? :))

Anonymkode: e1989...696

Og ikke mann.

Anonymkode: 1664d...d29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når du ikke har bolig på plass og heller ikke har vært i ett eneste forhold i den alderen tenker jeg at det indikerer at mye er unormalt med deg, og at du heller ikke ville vært noen god partner. Måten du skriver på sier meg også at du er umoden eller på andre måter har sosiale mangler.

Anonymkode: f0477...d1d

Hvorofr er jeg umoden eller har sosiale mangler? Er ikke mye unormalt med meg ellers. 

Anonymkode: e31a9...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg fint lite, om verken alder er om du eier bolig. Men hva tenker du om at de fleste på din alder har barn fra før?

Anonymkode: 8394d...619

Det er egentlig ok. Men skulle gjerne hatt en yngre dame.

Anonymkode: e31a9...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg er over 30. har kontroll på egen økonomi, sparepenger og egen kapital har jeg også men jeg ønsker ikke være "bundet" av lån de neste 3 årene av ulike årsaker.

Anonymkode: 1e964...371

Der er jo forklaringen :) Da ser jeg ikke problemet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er egentlig ok. Men skulle gjerne hatt en yngre dame.

Anonymkode: e31a9...6a4

Der ble du litt overfladisk etter min smak ;) Hilsen en yngre dame

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, altflyter skrev:

Der ble du litt overfladisk etter min smak ;) Hilsen en yngre dame

Det er jo lov å ønske seg noe:)

Anonymkode: e31a9...6a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2017 den 19.09, Skay skrev:

 

Endret av stf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rørende å se alle de diskriminerte patriarkatoffrene i tråden her.

Anonymkode: 2d1fc...c59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...