Gå til innhold

Bettie: Opus 3

Bettie

Anbefalte innlegg

Gjest Bellatrix
:vinke: Håper du får sove godt og får en fin dag i morgen. Rabaldermøter er sjelden hyggelige, men nødvendige av og til. :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag 13. april

Noen ganger må man lage rabalder, Fighter, det er sant, det. Jeg sov faktisk ganske lenge i natt, Aniola-Fisken. Det finnes nok mindre hyggelige mennesker over alt, Swan. Synes du var tøff som tok tak i problemet klart og direkte.

Dagen har ikke vær så værst, Dark Angel. Fint bilde, forresten...

Takk for gode ønsker, Dagoberta.

Møtet gikk ganske bra, det. Enten har jeg misforstått, eller så har jeg blitt dårlig informert, for plutselig under møtet hadde jeg noe bedre rammer enn jeg hadde da møtet startet. For å si det sånn - jeg protesterte ikke. Men godt nok til å opprettholde driften på dagens nivå, er det ikke. Så jeg må si opp 1 - 2 personer. Jeg må finregne på det.

Så i dag har jeg stort sett sittet med regneark. Det ble en ganske lang arbeidsdag, men jeg kom nesten i mål. Må ta resten i morgen.

Men - det har vært en litt rar stemning på kontoret. Hun som uttalte mest skepsis til om jeg var frisk nok, hun hilste ikke på meg i dag, og sa ikke ha-det når hun gikk. Og hun forholdt seg i liten grad til meg - i hvert fall så lite som hun kunne få til. Jeg var like blid, jeg. Så jeg hilste og snakket om vær og vind. Hun skal få ei uke. Gir det seg ikke, må jeg snakke med henne og få renset lufta, for sånn kan vi ikke ha det.

I kveld var jeg på trening igjen. Det er en stund siden sist. Hadde med meg frøkna og en av hennes i dag. De vurderer å begynne å trene de også. Det var langtrening i dag, så jeg var temmelig varm da det var slutt. Følte meg litt flink igjen.

I morgen skal det etter planen være en rolig dag. Siden vi skal legge fram noe for våre medstudenter om ei uke, må venninnen min og jeg jobbe litt sammen i morgen ettermiddag. Jeg har laget et utkast til en PP-persentasjon. Det er i hvert fall et utgangspunkt.

Halvdelen leker med Lillepusen. Hun er nok veldig fars katt, og kjempeleken. Bøllepusen var nå søt i kveld. Begge kattene var ute, og så banker Bøllepusen på vinduet i verandadøra. Vi skulle slippe henne inn, men så var det Lillepusen som ville inn. Hun rekker ikke helt opp til vinduet, men Bøllepusen hjalp henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Bettie

Så fint at du fikk snakket ut på jobben - at hun som var mest skeptisk ikke hilser på deg, kan jo gjerne komme av at hun er litt skamfull, tror du ikke?

Har fint vårvær i dag. Klarer ikke annet enn å planlegge hage og uteareale om dagen jeg. Hagen er utrolig forsømt, så jeg må grave opp en del bed og plante på nytt - også skal jeg fjerne noen gamle busker/kratt. Skal ta med meg store klippetanga og gå løs på det verste i dag..... (Klør i fingrene).

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det var mer penger å hente i budsjettene enn først antatt, men det er aldri lett å rasjonalisere vekk folk. Er enig med AnnKristn i at hun som ikke hilste kan ha vært litt flau over at hun ikke helt stolte på at du hadde kontroll med sykdommen og at hun nå ikke vet helt hva hun skal si. Sikkert lurt å late som ingenting og bare behandle henne helt vanlig noen dager.

Godt med noen rolige dager innimellom.Håper du og venninna kom godt i gang med PP presentasjonen.

Regner med jeg får stukket innom her en liten tur i morgen også, men hvis ikke - god helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag 14.april

Heisan baby-E. Har ikke mange planer for helgen. Må lese litt, for jeg har vært litt sløv der.

ja, det var godt at møtet gikk greit, Fighter.

Jeg sov godt, Dark Angel. Kom sikker av dine gode ønsker.

Det er deilig å holde på ute, AnnKristn. Det å se at det vokser og gror - bare deilig. Kan være hart arbeid også, da, når en hage har blitt vanstelt en stund.

Blir jeg bare sint, ser det ut til at jeg klarer mye, Bustis.

Det har vært en vanlig dag på jobben i dag. Snakket med tillitsvalgt om overtalligheten. Vi fant ut at kanskje det finnes jobb til den ved en annen avdeling. Skal undersøke det i morgen.

Ble mye lenger på jobb enn jeg hadde tenkt. Frøkna skulle hente meg, men det gikk dårlig. Det hadde skjedd noe nede i byen, så det var fullstendig stopp i trafikken ganske lenge. Så en i utganspunktet kort dag ble en lang dag. Fikk unna en del saker, da, så det var jo bra.

Ellers streiket PC'n min - igjen. Nå vil jeg ha en ny! Jeg har sagt ifra til IT-avdelingen, så vi får se.

Både poden og frøkna kom til middag i dag. Jeg mistenker at de har litt lite penger, og da er det greit å spise hjemme. Men jeg synes det er kjempehyggelig at de er så ofte innom oss. Håper det fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*trøtt Cata er bare innom for å si:*

God helg , Bettie.

(Valgte orange tekst med vilje, for orange er visst en farge som skal gi energi....?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
*trøtt Cata er bare innom for å si:*

God helg , Bettie.

(Valgte orange tekst med vilje, for orange er visst en farge som skal gi energi....?)

Ah, den trengte jeg ;)

Blir sløv av sofaliv gitt...

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Naturelle

Heisann,

en stund siden sist jeg har vært på besøk her!

Tiden strekker ikke helt til, og nå ville jeg bare legge igjen et livstegn!

Håper du får en fin uke, til tross for en utfordrende arbeidssituasjon!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...