Gjest Bellatrix Skrevet 14. november 2005 #1381 Del Skrevet 14. november 2005 Trening er bra. Lurt å få en instruktør til å hjelpe deg igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. november 2005 #1382 Del Skrevet 15. november 2005 Håper du får en fin uke selv om den blir hektisk, og at du tar deg noen små pustepauser innimellom i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. november 2005 #1383 Del Skrevet 15. november 2005 Svigermor er blitt besøkt og begavet, Cata. ← Jeg trenger nye briller, -jeg mener linser.... Ved første øyekast leste jeg begravet, ikke begavet. Jammen godt jeg leste feil. Ellers så kan jeg meddele at taket holdt. Jeg slapp å sette meg på mønet og holde fast. Håper Bettiehuset også har kommet uskadd fra de siste dagers rotbløyte og vindkast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2005 #1384 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg trenger nye briller, -jeg mener linser.... Ved første øyekast leste jeg begravet, ikke begavet. Jammen godt jeg leste feil. Ellers så kan jeg meddele at taket holdt. Jeg slapp å sette meg på mønet og holde fast. Håper Bettiehuset også har kommet uskadd fra de siste dagers rotbløyte og vindkast. ← Du er ikke den eneste Cata - jeg leste nemlig også det samme som deg. Bra vi leste feil begge to. (Og det beviser jo at jeg må til optikeren og fikse nye briller snart... men de peeeenga.. ja de peeenga) Håper dagen i dag ikke har vært for stressende for deg! Og du er forresten knallflink til å trene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. november 2005 Forfatter #1385 Del Skrevet 15. november 2005 Tirsdag 15.november Heldigvis - i dag har det ikke blåst så ille. Det var kjempelurt å ha en instruktør, Fighter, for da kunne jeg sette vekter etc slik at det passer meg. Jeg har en liten pause nå, Fakse. Halvdelen er ute en tur, så jeg har huset alene. Jeg trives med det, når det bare er for kortere perioder. Bettiehuset står fortsatt, Cata. Men jeg hater TV-antenna. Den laget så mye bråk i natt at jeg nesten ikke sov. Vinden kunne tatt den med seg Er ikke så knallflink, Hope. Det er bare to dager i uka jeg skeier ut med litt trening. Men det er litt godt, faktisk, og det hadde jeg ikke trodd jeg ville si. I dag har det vært en tøff dag. Mange tanker ble satt i gang da jeg traff mine slektninger. Vi mimret jo litt, og jeg fikk se meg selv gjennom deres øyne. Slik de oppfattet meg som barn og ungdom. Det var litt rart. Men som barn og ungdom hadde de et inntrykk av at jeg hadde full kontroll i alle situasjoner. Da må jeg jammen ha vært en god skuespiller, for jeg var vel akkurat så usikker som de fleste tenåringer er. I tillegg gjenkjente jeg episoder der jeg mistet kontrollen. Og hvor jeg ble så sint at ting bokstavelig talt føyk gjennom lufta. Sinnet mitt er nok her enda, men jeg ble redd for meg selv da jeg heiv glass og andre ting rundt meg. Jeg stoppet forresten da glasset knuste. Så sinnet gjemmer jeg godt. Men det er ikke bare-bare å huske slike episoder. Blir litt utafor etterpå, og har skikkelig vondt i hodet. Hodepine og lite søvn - en dårlig kombinasjon. Ellers har det vært hektisk på jobb. Det er et kjempestort sykefravær for tiden. Og det sliter på alle. Hadde jeg fått greie på det i går, hadde jeg avbrutt møtet jeg var på, men ingen varslet meg så jeg fikk ikke greie på ståa før i dag. I morgen skal jeg vikariere på morgenen, så da får jeg det nok mer hektisk enn jeg setter pris på. I tillegg må jeg bli ferdig med budsjettet for neste år. Fristen er fredag. Skulle også vært på et møte hele torsdagen og har medansvar for møtegjennomføringen, men det får jeg avlyse, for jeg kan ikke være borte fra jobb før ting stabiliserer seg og kommer på jobb igjen. Nei - nå skal sofaen få besøk av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 15. november 2005 #1386 Del Skrevet 15. november 2005 Sjønner at du har masse å styre med for tida... Har du ingen å dela oppgavene med? Virke som om du har altfor mye å gjøra... ikkje så rart om du ikkje føle at du rekke over alt iværtfall.... selv om du nesten er å betrakta som "Super Bettie" Håpa d ordne seg på jobben og ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -mina- Skrevet 16. november 2005 #1387 Del Skrevet 16. november 2005 God morgen,Bettie! Innom for å ønske deg en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 16. november 2005 #1388 Del Skrevet 16. november 2005 Stort sykefravær på jobb er vel kanskje noe man må regne med nå på starten av vinteren? Jeg har jo selv vært borte en del fra jobb, og jeg ser at jeg ikke er den eneste. Håper det roer seg hos dere snart, og at du får tid til å konsentrere deg om andre ting. Det er slitsomt når man alltid havner litt på etterskudd fordi det aldri blir tid til å gjøre det man egentlig skulle. Håper dagen farer fint med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 16. november 2005 #1389 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) .......... Endret 15. januar 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 16. november 2005 #1390 Del Skrevet 16. november 2005 innom for å gi deg en goood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. november 2005 #1391 Del Skrevet 16. november 2005 Hei, hei. Innom for å se hvordan det går, men her mangla det oppdateringer gitt... Hvordan går det? Utslitt etter jobb og slikt? Natta, Bettie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. november 2005 Forfatter #1392 Del Skrevet 17. november 2005 torsdag 17. november For tiden er det få å dele oppgavene med, ¤Escada¤. Det er så mye sykdom på jobben at jeg har vært alene i toppen denne uka, og da blir det mye å holde på med. Takk for onsdagsønske, mina. Det er årstiden som slår inn, Fakse. De som er borte fra jobb er snufstete, har vondt i hodet og har feber, så de er syke nok, ja. Kan ikke akkurat si jeg er full av energi, Swan. Det er bare sånn i perioder at det hoper seg opp både på jobb og hjemme. Tusen takk for klem, Baby-E Hei Hope. Jeg var så seint hjemme i går at det ikke ble tid til å være innom her. I går var det bare jeg igjen av sjefsskiktet på jobben. Det ble en hektisk dag. Oppgavene må jo gjøres uansett, så jeg fikk ikke mye pause i går. Måtte avlyse et møte og utsette et annet - men akkurat det sørger jeg ikke så mye over. Et seint møte måtte jeg likevel gjennomføre, og det var et oppløftende møte. Vi prøver å dra i gang et prosjekt - og kanskje det følger penger med også. Det hadde ikke vært dumt. Halvdelen inviterte meg ut på middag i går - på mer enn en pølse på Svinesund. Han hadde bestilt bord på en ny restaurant, og hadde også invitert begge krapylene våre. Så i går fikk vi også hilse på kjæresten til poden. Hun var veldig søt, men skrekkelig nervøs. Nervøsiteten gikk heldigvis over. Poden er jo så forelsket at det nesten lyser rundt ham. Det er kjempekoselig å se. Jeg valgte meg andebryst til mat, og det var kjempegodt. Og en litt kraftig rødvin ved siden av var heller ikke dumt. Frøkna jobbet, men tok spisepausen sin sammen med oss. Og poden og kjæøresten ble med hjem til oss en liten stund. Det ble kjempeseint til en onsdag å være - særlig når jeg måtte være tidlig på jobb i dag. Men avgjort hyggelig. Så i dag hadde jeg ikke lyst til å stå opp. Jeg ville ligge under dyna, jeg. Kaldt var det også i dag, så det var fram med isskrapa. Og selvfølgelig havnet jeg bak alle som ikke hadde det travelst i dag. Også i dag var jeg alene, men jeg klarte å bli ferdig med budsjettet for neste år. Fristen er i morgen, så det er greit å være ferdig en hel dag før fristen går ut. Jeg ble ikke så lenge på jobb i dag som i går, for i går var jeg ikke ferdig før nesten halv seks. I dag har jeg utfordret butikkskrekken min igjen. Jeg dro innom et kjøpesenter - med mål om å kjøpe noe. Det var ikke så alt for mange mennesker i butikkene i dag heller, for jeg var der ved 4-5 tiden. Men jeg gjennomførte det. Jeg kjøpte en tweedjakke (type dressjakke) og et sort sigøynerskjørt. Jeg prøvde jakka, for da behøvde jeg ikke gå inn i prøverommene, men skjørtet bare satset jeg på at passer. Ikke søren om jeg går inn i et prøverom enda. Kjøpte en neglelakk også - bare for å ha vært innom en butikk til. Siden jeg klarte det, belønnet jeg meg med en hårklipp. Så nå er jeg kort-kort igjen, med en nesten lykketrollsveis. Det passer meg i grunnen godt, for jeg er ikke flink med hår. Jeg synes jeg har vært flink i dag. Både butikk, handling og frisør. Stakk til og med innom matbutikken og kjøpte kattemat. Jeg pleier eller la det være Halvelens oppgave. Kvelden skal jeg bruke til å legge strategier for morgendagen. Vi skal ha personalseminar hele dagen, og jeg har invitert til middag etterpå. Jeg vet at jeg burde si noen ord, men jeg har ikke tenkt ut noe enda. Får se om jeg får en ide i løpet av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 17. november 2005 #1393 Del Skrevet 17. november 2005 Takk for besøk Bettie. Det er veldig fint å være tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 18. november 2005 #1394 Del Skrevet 18. november 2005 Hei, her er det travelt som vanlig ser jeg! Håper du får slappet av litt i helga, avkobling må til sånn som du jobber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -mina- Skrevet 18. november 2005 #1395 Del Skrevet 18. november 2005 God helg,Bettie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 18. november 2005 #1396 Del Skrevet 18. november 2005 Hei Bettie Takk for kloke ord i dagboka mi. Du har mange visdomsord å gi. Ikke slit deg ut, nå er det helg, så benytt anledningen til å slappe litt av. Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 18. november 2005 #1397 Del Skrevet 18. november 2005 Må ha ei koselig helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 18. november 2005 #1398 Del Skrevet 18. november 2005 Goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2005 #1399 Del Skrevet 18. november 2005 En liten hilsen tidlig på fredagskvelden - med ønske om en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2005 #1400 Del Skrevet 18. november 2005 God helg Bettie! Du fortjener litt ro og hvile etter en arbeidsuke med mange utfordringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå