flowerpower Skrevet 30. september 2005 #1141 Del Skrevet 30. september 2005 Hei på deg! Klart du får mye energi av den prosessen du har vært igjennom! Det er jo Feng Shui på høyeste plan, du rydder jo ikke bare i de fysiske tingene du har,men også psykisk rydder du når en holder på sånn som du har gjort nå Høres ekkelt ut med beinet, bra du har en lege som er nøye! til helga og for gode ord i boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 30. september 2005 #1142 Del Skrevet 30. september 2005 auda, kjedelig med beinet ditt! håper det blir bedre snart, og ordnet opp i!! Riktig god helg til deg, bettie, må du kose deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 1. oktober 2005 #1143 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) ....... Endret 15. januar 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mora di Skrevet 2. oktober 2005 #1144 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er enrask tur innom med en søndags ! Er det ikke deilig når man får ting på plass, og finner ut hvordan man kan plassere det, så det blir enda mere funksjonelt? Det er det som er moro....(syns jeg da) Ha en flott uke, og så håper jeg at benet ditt blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. oktober 2005 #1145 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei Håper du får en fin og avslappende søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 2. oktober 2005 #1146 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei - er alt bra hos deg? - jeg håper det :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #1147 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Søndag 2. oktober I dag er det et helt nydelig høstvær. Sola har beæret oss med besøk, og det har vært mildt og godt. Nesten sånn at man kan gå i t-skjorte - men bare nesten. Lufta er skap. I går derimot - da var et et ufyselig vær. Det blåste slik at jeg lurte på om antenna ville holde seg på plass, og det regnet nesten vannrett. Det er også et høstvær. Jeg satser på at de finner ut hva som er galt med beinet, Fighter. Blodpropp er det i hvertfall ikke, så det er avklart. Du har rett i at jeg har gjort mange rare bevegelser under flyttinga, Dødspingvinen, så jeg heller i retning av noe i klem eller forstrukket eller ne sånt. Godt å lese at det går over. Du har kanskje rett, flowerpower. Det gjør i hvert fall godt å rydde. Og legen min er av den grundige typen - heldigvis. Rygger er rare greier, Cata. Har hatt problemer med baksiden av og til - særlig i perioder med lite bevegelse. Og jeg har jo hatt en del å henge fingrene i på jobben, så det kan være en spenning som klemmer på en nerve. Takk for helgehilsen, seroxata. har hatt en god helg til nå i hvert fall, og ingenting tyder på at den skal bli dårligere resten av denne dagen. Hei Swan. Takk for hilsen. Kanskje du burde gå til legen når beinet dovner. Det er jo et eller annet som ikke stemmer, da. Jeg er enig med deg i at det beste med hele flyttinga er å plassere ting slik at de havner der de hører naturlig hjemme, Liss. Hyggelig at du tar deg tid til å stikke innom. Hei Midnattsol. Takk for hilsen. Akkurat nå sitter jeg og skriver mens sola skinner inn gjennom vinduene, P4 spiller musikk jeg liker, og lillpusen er på jakt etter tærne mine. Hun skal ligge i nærheten av meg når jeg sitter her - og tær - det er mosomt (ikke for meg) I går var jeg veldig aktiv. Jeg hadde noen pappesker igjen på kontoret mitt, men nå er alle eskene tomme og i kjelleren, og ingen pappesker er igjen til utpakking. Det er litt rart. Kommer til å få abstinens, jeg, for nå har jeg pakket ut og ordnet inn en måned, så jeg må finne på en annen fritidssyssel. Etterpå tok jeg huset et tak, og det tar jo litt tid. Fikk vasket alt skittentøy inkludert sengetøy, og var skikkelig husmor. På kvelden fant Halvdelen og jeg en film vi ikke hadde sett, så da ble det filmkveld på oss. I dag ble det en laaaang morgen med kaffe, prat og totalt ineffektivt. Jeg liker slike morgener. Jeg har ikke gjort så veldig mye seinere i dag heller. Var en tur bortom der vi bodde før, og jeg er helt sikker på at jeg er helt ferdig med det stedet. Jeg har det ofte sånn. Når jeg flytter og har flyttet inn, så betyr det stedet jeg bodde før veldig lite. Halvdelen synes jeg er rar sånn. Men det er jo praktisk da, for da kan jeg være helt tilstede der jeg for tiden er. Ungdommen kommer på besøk i dag. De skal spille risk sammen med Halvdelen. Det er frøkna og noen venner av henne som kommer hit. Det er koselig at de trekker hjem, og at far og datter har det hyggelig sammen. jeg koser meg jeg også, men jeg er ikke så interessert i brettspill, så det er en arena jeg glatt overlager til andre. Foten min er som den har vært. Halve foten "sover" fortsatt. Det gjør jo ikke vont eller noe, så jeg får bare la den sove til jeg får svar på blodprøver og CT. Tipper jeg blir stemplet ut fra legekontoret som prima stjernegris, jeg, og så går det over av seg selv. Nei - nå skal jeg ta en runde her inne og lese hva som har skjedd rundt om kring. Endret 2. oktober 2005 av Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 2. oktober 2005 #1148 Del Skrevet 2. oktober 2005 Wow, du er aktiv! Ser ut som alt blir gjort i ein fei! Men dumt at du blir plaga med foten, håpar du snart blir "normal" igjen Kva katt er det du har? Har sjølv veldig lyst på katt, men sidan me bur midt i byen og eigentleg ikkje har lov å ha katt..så er det uaktuelt. Men eingang i framtida skal eg ha. Håpar du får ein flott søndagskveld og ei strålande veka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 2. oktober 2005 #1149 Del Skrevet 2. oktober 2005 Så fint at du har slått deg til ro i det nye huset! Og kattene også! Synes jeg ser den som lekte med tærne dine,- de er utrolig morsomme Jeg elsker katter, begge e-mailadressene jeg har har med katter å gjøre Har fått kost litt med katten til broren min idag, jeg da. Gjett om han koste seg, vi hadde nemlig kokt torsk til middag og skinn og rester havnet på skåla hans! Lykke til med beinet,- det høres ekkelt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. oktober 2005 #1150 Del Skrevet 2. oktober 2005 Får håpe foten din våkner snart. Høres ut som om det har vært en riktig trivelig søndag i det nye huset. Det er bra. Ineffektive dager er i blant en livsnødvendighet. Er enig med deg i det med flytting - hjemme er der man er. Ikke der man har vært. Har gjentatte debatter med folk som mener jeg burde omtale foreldreheimen som "hjemme" også. Men for meg blir det feil. Visst er jeg derfra, men hjemme er der jeg bor nå. Tror man lett får denne holdningen når man har flyttet en del ganger. Ville blitt sprø hvis jeg skulle hatt 8-9 "hjemme" å forholde meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2005 #1151 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Håper benet snart er bra igjen. Flink husmor Håper du får en fin dag! Endret 3. oktober 2005 av dark angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. oktober 2005 #1152 Del Skrevet 3. oktober 2005 Så bra å se at du er tilbake på nett igjen etter et alt for langt fravær! Hyggelig å lese om at dere begynner å komme i orden i det nye huset, og at dere trives så godt der . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 3. oktober 2005 #1153 Del Skrevet 3. oktober 2005 Uffa.. åssen går d med foten? :klø: Ikke kjekt når d er sånn.. håper de kan finna ut av det og at du ikkje bare må gå med d... God bedring værtfall! Håper d har en fin mandag ellers... :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2005 #1154 Del Skrevet 3. oktober 2005 Skal jeg komme og sette nåler på deg også kanskje? Bare å ringe, så kommer Hope og ordner opp! Og dæven så effektiv du er da Bettie-liten. (Har en tante som heter Bettie, og mamma sier bettie-liten, selv om hun ikke er så liten. ) Du får begynne med Su doku, starte fotballag for kvinner, spille golf med Cata eller noe sånt når huset er ferdigrydda. Jeg klarer ikke å se for meg at jeg kommer til å bli noen husmor som orker å både gå på jobb og ordne hjemme. Satser på den rike, gamle mannen med lungekreft og 100 millioner på kontoen. Da får jeg endelig et sånt hus med nord- og sør-fløy, hushjelp og gourmet-kokk. Og kanskje en kjekk gartner? Så kan jeg bruke dagene påfrivillig arbeid blant ungdom, ta litt Botox i ny og ne og bare nyte å være enke og ha en gartner-elsker. Det er fint å ha drømmer, om det er aldri så urealistisk! Du får banke på beinet ditt og spørre om det har tatt en overdose Imovane! Ha en flott mandagsaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #1155 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Mandag 3. oktober Alt blir ikke gjort i en fei, Årolilja. Det er bare at når jeg først setter i gang, så har jeg trykket på startknappen og da går det til det blir bråstopp. Jeg har to katter. Den ene er veldig lik en skogskatt - hårete med lange værhår, dusker på ørene og hale som ser ut som en flaskekost. Den er mørk,mørk brun, nesten sort, men hvitt bryst, hvite sokker på forbeina og hvite strømper under mamelukkene på bakbeina. Hun er mye ute, men er en kosekatt som jeg godt kunne bruke som pelskrage og som aldri har klort et nærgående barn. Den andre er en ekte bakgårdsmix, korthåret sort med hvitt bryst og gylne flekker. Den later som om den er litt bøs, men er ei skikkelig pyse - og fortsatt veldig leken. Den trives best inne i vinduskarmen. Det skinner sikkert gjennom at jeg liker katter, flowerpower, siden jeg har to, mener jeg. Jeg liker hunder også, men det er noe eget med katter, da. Det er utrolig så fort kattene har slått seg til ro her, forresten. Jeg har også flyttet mye, og det er sikkert derfor jeg er der jeg bor, Cata. Jepp, dark angel, jeg har vært flink husmor, og det er ikke dårlig for ei som er overbevist om at hun mangler et husmorgen. Men det er lettere å holde orden her, enn der vi bodde før. Hei Fakse. Velkommen tilbake Mandagen har ikke vært gal, den, ¤Escda¤. Men foten sover fortsatt. Hei Hope. Kanskje noen nåler ville gjøre susen? Su doku er forresten ganske morsomt, selv om jeg river meg i håret når jeg nesten er ferdig og oppdager at her er det en feil et eller annet sted. Golf med Cata hadde kanskje vært noe - bortsett fra at jeg ikke kan sikte, da, men det gjør kanskje ikke så mye? I dag har jeg hatt en meget god dag på jobben. Det er så mange som har høstferie nå at jeg har kunnet sitte å jobbe med en og en sak - og gjøre den ferdig - uten at mailer har poppet opp, telefoner har ringt eller folk "bare skal". Herlig! I morgen skal jeg sette i gang med en stor rapport og hvis morgendagen blir som i dag vil jeg tro at jeg blir ferdig med den i løpet av uka - uten å stresse. Men du verden som klokka fløy. Plutselig var arbeidsdagen slutt, gitt, og da jeg kom hjem kjente jeg at jeg hadde jobba mye, så jeg sov en liten halvtime før Halvdelen kom hjem. Har funnet fram garn og strikkepinner nå. Skal strikke meg noen pulsvarmere, for jeg orker sjelden gå med hansker og vanter om vinteren. Pulsvarmerne syntes jeg var gode i fjor, så nå strikker jeg noen som passer til skjerfene mine. Ikke det at det er vinter enda, men det er noe å holde på med. Tror jeg får begynne å gå meg en tur etter jobben. De som har greie på det sier det er bra for kroppen. Kan satse på å gjøre det i fint vær til å begynne med. Kanskje foten våkner av det? Endret 3. oktober 2005 av Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. oktober 2005 #1156 Del Skrevet 3. oktober 2005 Golf med Cata hadde kanskje vært noe - bortsett fra at jeg ikke kan sikte, da, men det gjør kanskje ikke så mye? ← Det gjø'kke no. Jeg kan heller ikke sikte. Det ville nok blitt verst for vindusrutene i klubbhuset. Skjønt - mine superslag var på sitt verste på ca. 2 cm (dvs. nesten helbom) så til og med rutene ville nok vært trygge.... Hmmm, strikking høres koselig ut. Lenge siden jeg har drevet med det. Kanskje jeg skulle lete fram oppskrifheftet med selbuvotter i? Har muligens noen små slektninger som kunne ha bruk for nye votter til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 3. oktober 2005 #1157 Del Skrevet 3. oktober 2005 ooh, når jeg leste at du skal strikke, så fikk jeg så utrolig lyst til å finne fram strikkepinnene igjen! skal si du er effektiv om dagene, bettie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 3. oktober 2005 #1158 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei Bettie Flink strikkedamen, du. Kan strikke så vidt, men kan ikke legge opp masker eller felle av maskene, så jeg kommer liksom ikke så langt i sånne ting. Men jeg er en jævel på korssting Syns kattene dine høres så skjønne ut. Har lyst på en skogskatt-look-a-like selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. oktober 2005 #1159 Del Skrevet 4. oktober 2005 Håper du får gjort masse på rapporten i dag, og får jobbe uten alt for mange avbrytelser. Jeg driver foreløpig og oppdaterer meg på hva som har skjedd mens jeg var på ferie, men det går ganske greit. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 4. oktober 2005 #1160 Del Skrevet 4. oktober 2005 Håper det går bedre med foten din, Bettie? Katter er de fineste dyrene jeg vet om, både huskattene og de store ville som løver osv. Utrolig å studere dem, enten de sniker seg rundt, løper og hopper eller ligger og sover. De er liksom i seg selv hele tiden. Det er litt rart å se dere snakke om at dere flytter mye og at derfor bor dere der dere bor Jeg har flyttet utrolig mye (bare i de siste 5 årene har jeg flyttet 5 ganger), men allikevel er det barndomshjemmet og der jeg bor pt som er "hjemme". Når jeg flytter er de andre boligene "borte" mens jeg står igjen med gården hjemme og der jeg bor pt. Misunner dere litt, for jeg har problemer med å slå meg til ro nettopp fordi jeg ikke klarer å gi slipp på barndomshjemmet. Tror det er derfor i hvertfall Håper du har en fin kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå