Gjest seroxata Skrevet 26. september 2005 #1101 Del Skrevet 26. september 2005 heisann!! er og snikleser litt igjen jeg sender en natta til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2005 #1102 Del Skrevet 27. september 2005 Så gøy da, med flere kanaler :-D Uff, kjipt å forsove seg, stresse om mårningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 27. september 2005 #1103 Del Skrevet 27. september 2005 Mmmm... Savner parabol. Har ikke hatt det siden vi flyttet til vestlandet og ble fattige NRK-lisens hatere Men en vakker dag, Bettie, skal vi og ha parabol and "we will never go hungry again" Uff. er ikke gøy å forsove seg første dagen i ny uke. Roter liksom med hele rutina for uka. Syns jeg da. Så jeg forsover meg bare på tirsdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 27. september 2005 #1104 Del Skrevet 27. september 2005 Ikkje kjekt å forsova seg... håpe d gikk bedre idag då.. Godt få velga litt kanalar då.. sjøl har vi kabel.. men d er no i d minsta noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. september 2005 #1105 Del Skrevet 27. september 2005 Godt at møtet gikk greit, og at alle parter ble fornøyd til slutt, Bettie! Så greit å få litt flere kanaler enn bare NRK1 og snøprogrammer å velge mellom! Det er vel og bra at det er grenser for hvor mye man kan se på TV, men det er søren meg kjekt å kunne velge litt mer aktivt når man først ser for seg en TV kveld! Nå er det klart for den o' store Grandiosa middagen her; håper virkelig du skal nyte noe mer spennende enn meg i dag, Bettie! Ønsker deg en fin tirsdagsettermiddag! Og bare sånn hvis det skulle være tvil om den saken: I kveld er det Amy på TV. Sånn; nå har jeg gjort min borgerplikt som programannonsør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. september 2005 #1106 Del Skrevet 27. september 2005 Hvordan har dagen din vært? Håper dere ikke ble så fanget av Canal Digitals fristelser at det ble forsovelse i dag også. Ble litt inspirert av anskaffelsen. Har bare NRK1 & Tv2 selv og kunne kanskje hatt lyst på noen flere kanaler. Har "fellestallerken" på veggen, så det er bare å strekke kabel og få abonnement og dekoder. Hmmmmm.... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. september 2005 Forfatter #1107 Del Skrevet 27. september 2005 Tirsdag 27. september Nattaklemmer - de er gode, seroxata Halvdelen er veldig fornøyd med å få flere kanaler, dark angel Jeg skal begynne å fosove meg bare på tirsdager, jeg også, Dødspingvinen. Det er ikke kabel her, så da ble løsningen parabol,¤Escada¤ Du gjorde en god jobb som programannonsør, Væren. En mulig alternativ karriere? Nei - det skulle ta seg ut, Cata. Uansett hvor mange kanaler man har, kan man jo bare se på en om gangen. Men det er greit å kunne velge mellom mer enn en. Dagen i dag ble lang. Jeg har en del saker på arbeidsbordet mitt nå - med nesten sammenfallende frister. hadde egentlig tenkt å ta meg ei uke fri neste uke, men jeg må i hvert fall jobbe noen dager for å komme ajour. Det kan jo være greit å ha noen dager igjen til seinere på vinteren. I morgen har jeg en ekkel sak på bordet. Jeg har tatt en avgjørelse, og jeg står for den, men jeg er litt usikker på om den er juridisk holdbar. For meg er den moralsk og etisk holdbar, så da får jeg heller ta kjefta hvis den skulle komme. Det er en tvistesak, og den er delikat for å si det mildt, men jeg måtte bare ta en avgjørelse og har gjort det. Konsekvensen kommer antagelig i morgen, så da må jeg være veldig tilgjengelig. Er jeg riktig uheldig har jeg et meget sint menneske på nakken i morgen. Vel - en tid, den sorg. Jeg har ryddet litt mer på det som skal være kontoret mitt i kveld. Det var der jeg stablet inn noen esker med "hva skal jeg gjøre med dette"-greier. Jeg har bestemt meg for at noe av det er kjellerfyll, og noe av det er hobbygreier. Så nå kan jeg bære esker ned i kjelleren. Får trim av å vandre opp og ned trappene. Det er kjedelig å pakke ut nå, for det som er igjen er ting som skal i skap, og da synes det ikke at jeg har gjort noe. Frøkna var på besøk i dag. Hun overtalte sin far til å lage wraps til middag. Det er det beste hun vet, tror jeg. Det blir bare en liten myserunde i dagbøker i kveld. Kommer nok litt sterkere igjen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. september 2005 #1108 Del Skrevet 27. september 2005 Flere tv-kanaler er bra å ha. Da har man litt valgmuligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 28. september 2005 #1109 Del Skrevet 28. september 2005 Heia Bettie Jeg har sniklest i dagboka mens jeg har vært borte, så jeg har holdt meg oppdatert. Du imponerer fortsatt med effektivitet! Har fått noen flotte esker nå til flyttinga! Har en venninne som jobber på sykehjem og de bleie-eskene er jo helt topp å pakke i!!! Ikke for store sånn at vi ikke klarer å løfte dem og skikkelig solide. Og dessuten har de jo stadig bruk for bleier der, så eskelageret er utømmelig Bare formen blir enda litt bedre skal jeg begynne! Når du forteller fra jobben din, er jeg sååå glad jeg er ferdig med de jobbene jeg har hatt. Jeg hadde også et forholdsvis stort ansvar og måtte ta både populære og mindre populære avgjørelser. Ikke noe å misunne andre Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2005 #1110 Del Skrevet 28. september 2005 Innom med onsdagshilsen. Onsdager er alltid deilige dager for meg, for da er liksom kurset over for denne gang, og jeg kan gjøre andre ting enn å bake og lage kursmateriell. Nå skal jeg ta en tur på badet, og så skal jeg få på meg joggeskoene og komme meg ut i finværet. Jeg går jo helt i frø av å sitte her inne. Egner meg dårlig til å være self employed egentlig. For lite strukturert. Ha en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 28. september 2005 #1111 Del Skrevet 28. september 2005 Heisann, ser du har nok å gjøre...som vanlig! Håper du får en avslappende onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 28. september 2005 #1112 Del Skrevet 28. september 2005 Oi, så masse du har skrive i dagboka di Kjem kanskje innom og smugles her av og til, om det er greit Var så koselig at du kom innom "dagboka" mi at eg måtte berre inn og helsa på deg. Ha ein flott kveld, Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. september 2005 Forfatter #1113 Del Skrevet 28. september 2005 Onsdag 28. september Hei Fighter. Ja det er ikke store valget når man kan velge mellom å se på en kanal eller ingen. Så det er godt å ha flere valg. Riktige papp-pakke-esker er viktig å ha når man skal pakke vekk saker og ting, flowerpower. Godt du har god tilgang. Hei mysan. Onsdagshilsen er godt mottatt Det er godt jeg slipper å sitte stille og tvinne tommeltotter, naturelle. Men det er dumt at alle oppgaver kommer samtidig Hyggelig å se deg her, Årolilja. Du er hjertelig velkommen innom når du har lyst. I går var det et møkkavær hvor det regnet vannrett, men i dag har det vært nydelig med sol og mange varme grader. Det er ikke greit å vite hva man skal kle på seg. Jeg er inne i en energistrøm nå. Helt siden vi flyttet har jeg flytt på en positiv energibølge. Det er deilig når jeg har det sånn. Jeg orker mer enn jeg pleier, jeg får gjort masse, og jeg er ikke helt utkjørt selv om jeg er sliten og sover litt på sofaen. Måtte det bare vare lenge. Jeg har hatt slike perioder tidligere også, så jeg vet at de ikke varer evig. Men jeg nyter perioden så lenge den er der. Eneste ulempen er at angsten blir litt større i disse periodene. Det kommer sikkert av at jeg har energi til å våge mer, og dermed utsetter jeg meg for situasjoner som utløser angste i større grad enn ellers. Jeg tåler den ulempen i forhold til fordelen med å ha såpass mye energi. I dag har jeg vært i beredskap hele dagen på jobben, men en stykk sint mann kom ikke. "Faren" er ikke over, så jeg må være i beredskap i morgen også. Men jeg fikk da gjort en del andre ting enn å vente, så en hasteoppgave ble levert innen fristen i dag. Får håpe jeg får gjort unna litt mer sånt i morgen. I ettermiddag har jeg ryddet i matboden i kjelleren, så nå er det enkelt å finne fram der også. Jeg fikk ryddet i kjelleren også, så nå kan jeg bære ned det som jeg ikke skal ha på kontoret eller på hobbyrommet. Jeg ser at jeg må kjøpe meg noen plastkasser slik at det blir enklere å holde orden. Jeg tror at hobbyrommet blir neste rom jeg setter helt i orden. Jeg gleder meg til å ta det i bruk. Så i kveld skal jeg gjøre lite. Kanskje lese litt, eller myse på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 28. september 2005 #1114 Del Skrevet 28. september 2005 Godt å få rydda litt saker og ting på plass tenke eg.... heldig som har fint vær idag då.. sku gjerna hatt litt her og.. Du får bruka den energi-gølgo de når du har den... Eg for min del prøve å lada litt opp til de kommande sprinskifta mine og arbeidshelg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. september 2005 #1115 Del Skrevet 28. september 2005 Hei, du med alle dine nye TV kanaler: Siste oppdateringer fra din private TV annonsør: I kveld er det ikke så mye spennende å se på TV, synes jeg. Kl. 21.15 kan du se senkvelds beste klipp på Zebra TV2, den nye kanalen. Kl. 22.00 er det "Notting Hill" på Z TV. Den varer til litt over midnatt. Blir kanskje det siste nummeret til KK for meg før jeg ramler tidlig i seng... Ha en fin onsdagskveld, du effektive kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2005 #1116 Del Skrevet 28. september 2005 Så bra du er på en positiv bølge nå vennen Blir en avslappende kveld ja? Noe spennende på tv? Kos deg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 28. september 2005 #1117 Del Skrevet 28. september 2005 Så fint at du er full av energi for tida, håper også perioden varer lenge Kos deg med tv-kveld, tror jeg skal gjøre det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2005 #1118 Del Skrevet 28. september 2005 Energi, ja. Kan du ikke sende litt over det trådløse nettverket her a? Trenger det nemlig litt... selv om jeg har vært flink å trene i dag. (Oho... revolusjon!!!) Upopulære saker og ting, som den delikate saken din der, er ikke noe greit i det hele tatt. Men det må jo til... Uffe... Hørte på radioen at 8000 mennesker på Merchedes i Tyskland blir oppsagt nå. Stakkars folk... aner jo ikke hva den delikate saken din handler om, men jeg måtte bare nevne det Merchedesgreiene, for jeg ble faktisk litt lei meg på deres vegne. Nuvel. Natten smyger seg på sånn litt i hvert fall. Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. september 2005 #1119 Del Skrevet 28. september 2005 Positive energistrømmer er bra. Sint mann - ikke bra. Får håpe begge deler holder seg der de er (energistrøm hos deg og sint mann vekk fra deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 28. september 2005 #1120 Del Skrevet 28. september 2005 Innom med en midtukehilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå