Gjest seroxata Skrevet 28. august 2005 #981 Del Skrevet 28. august 2005 Hei Bettie! nå er jeg ute på tur igjen her Savner å holde meg mer oppdatert enn det jeg kan for tiden! men nå kommer jeg tilbake for fullt iallefall fra onsdag til søndag! håper du har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 29. august 2005 #982 Del Skrevet 29. august 2005 Ser at du er kjempebra i rute til flyttinga. Du gjør ting sånn som jeg alltid har tenkt at jeg skulle, med litt om gangen sånn at man ikke sliter seg ut. Skjønner ikke at det alltid har blitt stress likevel så gode som intensjonene har vært. Skulle noen ha skrevet en lærebok om flytting kunne de ha brukt deg som mal . Håper du får en fin uke, og at ting glir lett på jobb sånn at du har kreftene igjen til pakking og flytting på kveldstid. Tenk, mandagsmorgen om en uke er i nytt hus . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 29. august 2005 #983 Del Skrevet 29. august 2005 :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Mina- Skrevet 29. august 2005 #984 Del Skrevet 29. august 2005 Titter innom for å ønske deg en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. august 2005 #985 Del Skrevet 29. august 2005 Tipper det blir deilig å få unnagjort siste rest med pakking og flytting nå. God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 29. august 2005 #986 Del Skrevet 29. august 2005 Bare innom med en . Er sliten etter migrene idag, så jeg får skrive mer en annen dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 29. august 2005 Forfatter #987 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) mandag 29. august Jeg har bestilt flytting av internett, men det tar 2-3 uker, Hope. Vet nesten ikke hva jeg skal gjøre i mellomtiden. Godt jeg har det på jobb slik at jeg kan snike meg litt inn her og følge med. Det er alltid hyggelig å se deg her, seroxata. Jeg forstår at du har mye å gjøre og tenke på om dagen. Det skal bli deilig å begynne å pakke ut igjen, Fakse, så jeg ser virkelig fram mot mandag om ei uke. hei blondinen Så hyggelig at du orker å ta en tur innom, Mina. Jeg håper Halvdelen kommer gjennom nåløyet nå, Swan. Han har en legejournal som ei tykk bok, og den blir lagt ved anken. Jeg gleder meg til å bli ferdig her, og få flyttet, Midnattsol. Hyggelig å se deg også, flowerpower. Håper migrenen gir seg Dagen på jobb var ganske grei. I løpet av dagen fikk vi tilbake nettforbindelesen slik at det var mulig å få gjort noe annet enn å rydde. Hadde en del samtaler med folk denne dagen også. Ikke noen alvorlige, men oppfølgingssamtaler på et lettere nivå. Ellers har det vært et vindfull dag i dag. Bøllepusen ville nesten ikke ut, for hun måtte sette klørne i gresset for å ikke fly avgårde med vinden. Det passet bra at det blåste, for jeg tok sjansen på å vaske gardinene vi tok ned i går og hang dem ut sent i går kveld, så de var tørre da jeg kom fra jobb. Her hjemme har jeg ikke gjort så mye. Tømte toppskapene på soverommet bare. Det er egentlig ikke så mye mer å gjøre før siste resten kan pakkes like før flyttelasset går. Så jeg har et minimalistisk hjem nå - ingen pyntegjenstader, ingen bøker, ingen gardiner. Vel - helt tomt er det ikke. Det er jo pappesker og søplesekker som pynter opp her, nå. For å være ærlig - jeg er temmelig lei av å pakke, vaske og rydde. Jeg gleder meg til den omvendte prosessen - å pakke ut. For mentalt er jeg ferdig her. Endret 29. august 2005 av Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mora di Skrevet 29. august 2005 #988 Del Skrevet 29. august 2005 Nå er vel ikke papperker og søppelsekker det jeg vil betegne som pynt, men.... Blir sikkert kjempedeilig å komme på plass i det nye... er alltid koselig det. Slitsomt mens det står på, men ååå så koselig etterpå. Men det var det der med nettet da! Hvordan skal det gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 30. august 2005 #989 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) . Endret 10. mars 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 30. august 2005 #990 Del Skrevet 30. august 2005 Du er jammen flink til å få unna ting. Nesten alt er pakket og klart? Det blir nok 3 lange uker. Tror det gikk nesten 1 mnd før vi var på nett igjen når vi flyttet. Jeg overlevde såvidt Håper du får en fin dag i morgen Bettie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2005 #991 Del Skrevet 30. august 2005 Skjønner godt at du er lei jeg, Bettie. Å flytte, rydde, pakke og vaske er ikke noe særlig i lengden. Og med jobb og div. i tillegg, så blir det et slit. Dumt at internett blir borte en stund. Men du kan jo snike deg til å skrive litt dagbok i en pause eller noe da? Vil jo ikke være uten oppdatering i hele tre uker heller! Det blir for drøyt altså. Håper halvdelen får ordna opp i den saken der. Jeg skjønner i hvert fall godt (i forhold til min egen situasjon) at han ikke er sterk nok til å jobbe fullt. Er man syk så er man syk, og er det noe kronisk så er det jo ikke så fryktelig mange alternativer. Det ville jo vært for ille om han skulle blitt psykisk syk og utslitt av å ikke vite hva som skjer i forhold til jobb. Problemet vil jo bare vokse om han må vente for lenge, når han vet han har rett på en annen livssituasjon. Håper bøllepusen vil trives i nytt hjem forresten. Det er alltid spennende å se hvordan dyr tilpasser seg! Ønsker deg en god natt, Bettie. Du er en knupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 30. august 2005 #992 Del Skrevet 30. august 2005 Hei, du flittige kvinne! Det er så uendelig mye mer konstruktivt og hyggelig å pakke ut og henge opp og sette på plass enn det er å pakke ned, kaste, sortere... For ikke å snakke om utvaskingen... Jeg er glad jeg forhåpentligvis har flyttet for siste gang - i alle fall før gamlehjemmet! Det er deilig å vite at her skal jeg bli, og kunne investere tid og penger på å få det slik man ønsker å ha det rundt seg uten at man må flytte fra det senere. Håper virkelig at det nye huset blir akkurat det dere ønsker dere! Det blir kjekt å høre hvordan det blir når dere kommer i hus og ting begynner å falle på plass! Og jammen er det bra at du har internett på jobb! Ha en god natt og en fortsatt fin uke, Bettie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 30. august 2005 #993 Del Skrevet 30. august 2005 Det er en god følelse å føle seg ferdig med den gamle boligen,da Ei jeg kjenner flyttet nå i sommer, og hun følte seg usikker og angret lenge, men nå tror jeg det går bra. Det kan ikke være godt å ha det sånn! Nå har jeg sett bilder fra leiligheten på G.C., og det er enda bedre enn jeg tenkte meg!!! Helt utrolig nydelig utsikt, og koselig leilighet og uteplass Du finner sikkert en pc du kan bruke, pleier ofte være noen å låne på biblioteket også. Men, du kan vel kanskje bruke pc'en på jobben om det ikke blir for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 30. august 2005 Forfatter #994 Del Skrevet 30. august 2005 Tirsdag 30.august Vanligvis synes ikke jeg heller at pappesker og søplesekker er pynt, Liss, men akkurat nå er det det eneste som pynter opp her hjemme. Alle bilder og bøker er pakket ned, så det er like før det er ekko her. Å være uten internett i 3 uker, det blir lenge, Swan. Jeg får nok "jobbe" litt ekstra slik at jeg får brukt nettet på jobben. Godt å se at man overlever, queenbee. Jeg håper også Halvdelen får ordnet opp med trygdekontoret, Hope. Det er ikke godt for ham å gå rundt å lure på hvordan det skal gå. Det blir spennende å se hvordan dyrene tar flyttinga. De blir tatt med på aller siste lasset. - du er ikke så verst, selv, Hope. Akkurat nå har jeg bestemt meg for at jeg aldri skal flytte mer, Væren. Jeg gleder meg til at alt er i nytt hus og jeg kan begynne å sette ting på plass der. Tror ikke jeg kommer til å angre på flyttingen, flowerpower. Gleder meg til å kunne anlegge en liten urtehage der. Det var sommer igjen i dag. Sol og varmt og ikke så mye vind. Dagen på jobben ble lang. Vi har forsatt datavansker, så programmene låser seg, eller vi blir kastet ut midt i en jobb. Rimelig håpløst. Fant ut at jeg ville ha en samtale med den mistfornøyde. Ikke for å kjefte eller noe, men for å få greie på hvordan hun egentlig har det. Tror hun satt pris på å bli hørt på i fred og ro. Da jeg kom hjem hadde jeg litt energi igjen, så jeg fant ut at jeg skulle vaske vinduene. Så nå er alle vinduer - unntatt i vinterhagen - vasket, og jeg har hengt i vinduskarmen for å komme til utvendig. Det er ikke det jeg liker mest, men nå kunne jeg stryke ut mer på lista. Hadde en time med psykologen i dag. Den ble ganske tøff, for han priket borti et av mine ømme punkter. Jeg liker ham ikke når han priker sånn. Nei - det er ikke sant, men det er ikke bare lurt å gå rett fra en slik time og på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 30. august 2005 #995 Del Skrevet 30. august 2005 Heisann bettie! du styrer og står i ser jeg huff, psykologer er ikke alltid det gøyeste... Særlig ikke når de prikker borti ømme punkter.. ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 31. august 2005 #996 Del Skrevet 31. august 2005 Heia.... ser at du jobber og sliter med flyttinga... Når er du flytta for godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. august 2005 #997 Del Skrevet 31. august 2005 Her flyttes det, ser jeg. Godt du kan "tjuvskrive" bittelitt på jobb, sånn at vi får holde oss noenlunde oppdatert. "Pirkende psykologer" er æsj (men muligens nyttig). Min begynte såvidt å pirke, men det blir vel verre, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 1. september 2005 #998 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) . Endret 10. mars 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. september 2005 #999 Del Skrevet 1. september 2005 Så tøff du er som tok en samtale med den missfornøyde. Det er ofte vanskelig å hente krefter og mot til å gjøre sånn, men det er en bra ting og gjøre, og det kan forhåpentligvis forebygge fremtidige konflikter. God kommunikasjon er viktig, og man blir ofte mer tilfreds av å føle seg hørt . Håper innspurten på pakking og den forestående flyttinga kommer til gå greit. Vi kommer vel ikke til å se så mye til deg her inne regner jeg med, når du først er opptatt og så uten internett. Men det kan jo være en fordel akkurat i flytteprosessen, så blir man ikke distrahert av KG . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 1. september 2005 #1000 Del Skrevet 1. september 2005 Jammen masse en skal huske på og pakke og ordne når en skal flytte.... Blir nok hektisk framover når du kommer i nytt hus og, men akk så godt sikkert... :rosasmil: Sender litt energi klemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå