Gå til innhold

sex med flyktning - hiv??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det skal faktisk ganske mye til for å bli smittet med HIV om man har ubeskyttet sex med en man vet helt sikkert at har det til og med, så du skal virkelig ha hatt uflaks om du har fått det. Derimot er det mye annet som du kan være smittet av som bør testes. 

Anonymkode: 21248...249

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest undulater

Sukk...nok en trolletråd som ønsker å fremprovosere en storm. At folk gidder å ta ts seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hadde du sex med ham?

Anonymkode: 548e5...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Her har du fått mange rare svar, så jeg skal prøve å gi deg et seriøst et (så håper jeg at du ikke er et troll som kaster bort tiden min.

Antall HIV smittede i midtøsten og nordafrika er generellt lavt. I Syria er antall smittede langt under 1 prosent, så sjansen for at en flyktning fra Syria skal ha HIV er veldig liten. Dette henger sammen med sexualmønsteret i landet der tilfeldig sex ikke er veldig vanlig.

Dersom han HADDE hatt HIV er risikoen for at du er smittet 0.08% ved fullbyrdet samleie, mulig lavere i ditt tilfelle. For at HIV skal smitte må det trenge igjennom slimhinner eller hud. Dersom slimhinnene/huden er intakt/friske er det mindre sjanse for å bli smittet. I tillegg har virusmengden i den smittedes blod innvirkning på hvor smittsom personen er. Virusmengden avhenger av sykdomsprogresjon og medisinering.

Konklusjonen er at du sansynligvis ikke er smittet av HIV. Du bør uansett få sjekket deg for denne og andre sykdommer for å være på den sikre siden. Ta lærdom av denne tabben, og legg deg på minne det som er sagt over her, at for en muslim er du en bruksgjenstand om du ligger med ham utenfor ekteskapet.

Lykke til!

Morten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Vitenskapsmannen skrev:

Hei.

Her har du fått mange rare svar, så jeg skal prøve å gi deg et seriøst et (så håper jeg at du ikke er et troll som kaster bort tiden min.

Antall HIV smittede i midtøsten og nordafrika er generellt lavt. I Syria er antall smittede langt under 1 prosent, så sjansen for at en flyktning fra Syria skal ha HIV er veldig liten. Dette henger sammen med sexualmønsteret i landet der tilfeldig sex ikke er veldig vanlig.

Dersom han HADDE hatt HIV er risikoen for at du er smittet 0.08% ved fullbyrdet samleie, mulig lavere i ditt tilfelle. For at HIV skal smitte må det trenge igjennom slimhinner eller hud. Dersom slimhinnene/huden er intakt/friske er det mindre sjanse for å bli smittet. I tillegg har virusmengden i den smittedes blod innvirkning på hvor smittsom personen er. Virusmengden avhenger av sykdomsprogresjon og medisinering.

Konklusjonen er at du sansynligvis ikke er smittet av HIV. Du bør uansett få sjekket deg for denne og andre sykdommer for å være på den sikre siden. Ta lærdom av denne tabben, og legg deg på minne det som er sagt over her, at for en muslim er du en bruksgjenstand om du ligger med ham utenfor ekteskapet.

Lykke til!

Morten.

Hei

tusen takk for at du tok deg tid til å gi meg et ordentlig svar. Føler meg mye roligere nå. Og skal selvfølgelig ta lærdom av min tabbe :) 

-ts

Anonymkode: f2c97...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor hadde du sex med ham?

Anonymkode: 548e5...31e

Av lyst antagelig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Cuckold skrev:

Tror ikke det er så stor fare for det, kommer han fra en kultur der bare horer sprer bena for andre enn sin ektemann vil han se på TS som et æreløst vesen han bare kan forakte. Det er derfor det er så destruktivt å premiere disse mennene med å ha sex med dem.

Som en gjennomsnittlig kg-mann med andre ord.

Anonymkode: dbd65...ecc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...