Gå til innhold

blir dere jentene kåte i bilverksted


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå diskriminerer du en hel yrkesgruppe. I tillegg er det de du løper til med en gang bilen ikke starter eller med annen biltrøbbel........

Anonymkode: 18cd4...b5e

Så fordi de du vil de skal gjøre jobben sin, så må man også være tiltrukket av dem? 
Hva er logikken i innlegget ditt? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, kattepusen skrev:

Så fordi de du vil de skal gjøre jobben sin, så må man også være tiltrukket av dem? 
Hva er logikken i innlegget ditt? 

Ikke ødelegg nå. Vi kvinner betaler jo for bilreperasjoner i natura selvsagt. Ikke knus illusjonen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kattepusen skrev:

Så fordi de du vil de skal gjøre jobben sin, så må man også være tiltrukket av dem? 
Hva er logikken i innlegget ditt? 

Mente ikke at man må være tiltrukket av dem. Var ikke det jeg reagerte på, men det at alle bilmekanikere ble kalt harry. 

Anonymkode: 18cd4...b5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, canacas skrev:

Ikke ødelegg nå. Vi kvinner betaler jo for bilreperasjoner i natura selvsagt. Ikke knus illusjonen! 

Synd jeg ikke kan det :(

(Har prøvd :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke! 

Jeg tenker vel heller at jeg kanskje burde sveipe over rattet med antibac siden mekanikeren sikkert har sittet inni bilen med alt det medfører av skitt og olje, i tillegg vet jeg at jeg har en saftig regning å betale, så kåt er vel heller det motsatte av hva jeg kjenner meg akkurat da. 

 

Anonymkode: de405...b17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå diskriminerer du en hel yrkesgruppe. I tillegg er det de du løper til med en gang bilen ikke starter eller med annen biltrøbbel........

Anonymkode: 18cd4...b5e

Altså, alle har ulik smak. INGEN kan tvinge meg til å bli kåt på et verksted.Og jeg diskriminerer ingen ved å synes at det er totalt turn of både for meg og lommeboken min.

Har ikke satt mine bein i et bilverksted siden 2001. For etter at jeg to år på rad opplevde at bilverkstedene prøvde å SVINDLE meg med mye tull som bilen ikke feilte, så sluttet jeg med det. Jeg jobbet også som ung reporter på den tiden - og testet det samme året ut verkstedene der jeg bodde. Var bare ET verksted som ikke prøvde å svindle meg. Så et bilverksted vil være det definitivt SISTE jeg løper til :redd:.

Alt av bildeler kjøper jeg SELV på Meca. Har en privatperson som fikser bilen min. Han har egen garasje hjemme og er pensjonist. I yrkeslivet jobbet han ikke som bilmekaniker. Dette vet jeg fordi jeg jobbet på samme arbeidsplass frem til han pensjonerte seg. 

Endret av aquata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, aquata skrev:

Altså, alle har ulik smak. INGEN kan tvinge meg til å bli kåt på et verksted.Og jeg diskriminerer ingen ved å synes at det er totalt turn of både for meg og lommeboken min.

Har ikke satt mine bein i et bilverksted siden 2001. For etter at jeg to år på rad opplevde at bilverkstedene prøvde å SVINDLE meg med mye tull som bilen ikke feilte, så sluttet jeg med det. Jeg jobbet også som ung reporter på den tiden - og testet det samme året ut verkstedene der jeg bodde. Var bare ET verksted som ikke prøvde å svindle meg. Så et bilverksted vil være det definitivt SISTE jeg løper til :redd:.

Alt av bildeler kjøper jeg SELV på Meca. Har en privatperson som fikser bilen min. Han har egen garasje hjemme og er pensjonist. I yrkeslivet jobbet han ikke som bilmekaniker. Dette vet jeg fordi jeg jobbet på samme arbeidsplass frem til han pensjonerte seg. 

Jeg gjentar: jeg snakker ikke om at man må bli kåt på dem eller falle for dem. Det jeg mente at det er fint med litt respekt for alle yrker, også bilmekanikere. Og da er det ikke å nødvendig å si at alle mekanikere er harry etc.

Og ikke alle bileiere har en de kjenner som kan fikse bilen deres.

Anonymkode: 18cd4...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dåse-kribling??? Blir ikke kåt hos mekanikeren, og menn som bruker fraser som dåse-kribling gjør at vaginaen min bare snurper seg sammen til et rumpehull og er null mottakelig for penis.

Anonymkode: 2f1f6...20f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjentar: jeg snakker ikke om at man må bli kåt på dem eller falle for dem. Det jeg mente at det er fint med litt respekt for alle yrker, også bilmekanikere. Og da er det ikke å nødvendig å si at alle mekanikere er harry etc.

Og ikke alle bileiere har en de kjenner som kan fikse bilen deres.

Anonymkode: 18cd4...b5e

Det jeg sa  har ingenting med respekt å gjøre. Det har med hva mine prefaranser er. Alle som en av oss har noe vi synes er vakkert, harry, stygt, søtt, morsomt, skremmende osv.

Kan også føye til at jeg ikke prøver å matche med homofile menn heller. Så jeg ville garantert ha sveipet forbi en sånn mann også . Det blir vel diskriminering av en hel gruppe mennesker det, da? Å synes at noe er homofilt. Fysj og skam...:P

 

Endret av aquata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg mente at det er fint med litt respekt for alle yrker, også bilmekanikere.

Anonymkode: 18cd4...b5e

Det jeg synes ville ha vært litt fint her er heller litt respekt for kvinner. Er mer diskrimenerende å tro at damer blir våte i trusa og tenke at de vil spre bena så fort de stikker nesen inn på en arbeidsplass som er dominert av menn.  

Anonymkode: e4de7...bc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg synes ville ha vært litt fint her er heller litt respekt for kvinner. Er mer diskrimenerende å tro at damer blir våte i trusa og tenke at de vil spre bena så fort de stikker nesen inn på en arbeidsplass som er dominert av menn.  

Anonymkode: e4de7...bc6

Og hvorfor skriver du det til meg? Jeg har respekt for kvinner jeg, jeg er ikke ts. Og har aldri sakgt ett ord om at kvinner må spre bena for noen.

Anonymkode: 18cd4...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, aquata skrev:

Det jeg sa  har ingenting med respekt å gjøre. Det har med hva mine prefaranser er. Alle som en av oss har noe vi synes er vakkert, harry, stygt, søtt, morsomt, skremmende osv.

Kan også føye til at jeg ikke prøver å matche med homofile menn heller. Så jeg ville garantert ha sveipet forbi en sånn mann også . Det blir vel diskriminering av en hel gruppe mennesker det, da? Å synes at noe er homofilt. Fysj og skam...:P

 

Riktig. Vi snakker forbi hverandr her. Igjen, for 3.gang: jeg snakker ikke om preferanser her. Ikke om matching på tinder. Ikke om kåt eller ikke kåt. Jeg reagerte på at en hel yrkesgruppe ble kalt for harry. Om kvinner blir eller ikke blir kåte på mekanikere bryr jeg meg lite om.

Anonymkode: 18cd4...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Riktig. Vi snakker forbi hverandr her. Igjen, for 3.gang: jeg snakker ikke om preferanser her. Ikke om matching på tinder. Ikke om kåt eller ikke kåt. Jeg reagerte på at en hel yrkesgruppe ble kalt for harry. Om kvinner blir eller ikke blir kåte på mekanikere bryr jeg meg lite om.

Anonymkode: 18cd4...b5e

Nei, men JEG snakker om det. Du kan da ikke bestemme hva andre skal mene når trådstarter spør om en ting :balltre:.

Endret av aquata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker menn, jeg liker biler, jeg liker motor og å finne ut av ting på bilen, liker sex og digger mannfolk som kan det de gjør på. 

Men blir ikke særlig kåt på møller eller volvo altså, men de mekanikerene jeg kjenner er ganske deilige, liker dem, blir kåt av å være med dem ;)

Anonymkode: 286a1...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff, etter fem minutter i et bilverksted må jeg forte meg inn på nærmeste do for å lette på trykket før det siver gjennom buksa.... 

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herrefred. NEI!!!!!!

1. Liker ikke skitne menn

2. Liker ikke stinkende menn

3. Liker ikke menn i arbeidsklær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

men de mekanikerene jeg kjenner er ganske deilige, liker dem, blir kåt av å være med dem ;)

Har du fingret deg selv etter du feks har vært på verkstedet der de jobber? eller brukt dildo mens du tenker på dem når de mekker og jobber hardt. Eller flørtet med dem når de er på jobb?

Anonymkode: e5408...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke den du siterer, men jeg kan svare på som ditt. 

Ja, det gjør jeg :) Problem med det?

Anonymkode: 293e2...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du fingret deg selv etter du feks har vært på verkstedet der de jobber? eller brukt dildo mens du tenker på dem når de mekker og jobber hardt. Eller flørtet med dem når de er på jobb?

Anonymkode: e5408...704

Omg, det er jo bare runkespørsmål.

Anonymkode: 78c1e...a31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...