Gå til innhold

Menn og sminke?


Sindre....

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i 20-årene som har begynt å prøve å sminke meg litt, bare litt pudder og highlighter for å frem kinnbena. Hva synes dere? Synes dere det er greit at menn bruker sminke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er nok noe for dagens unge, jeg liker menn som de er, uten sminke. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal gå for det! Mange kvinner som synes det er pent.

Anonymkode: be28e...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er likegyldig til om menn generelt bruker sminke. Men det er ikke noe jeg synes er attraktivt. Men man er ikke attraktiv for alle uansett så gjør det du trives best med :) 

Anonymkode: a0bf7...dab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Ekte menn bruker ikke sminke.

Om en mann pynter seg litt eller ei sier ingenting om hans "ekthet" som mann. Slutt å tull! 

Ja jeg synd menn skal få lov til å ha den samme enorme fordelen vi kvinner har og få lov til å sminke seg hvis de vil.  Om 20 år kommer de fleste menn til å gjøre det uansett, det går den veien.  Og vi kvinner gnåler om likestilling, bør det ikke da gå begge veier??

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neitakk, jeg synes ikke noe om menn som bruker sminke. De jeg har sett bruke det på tv, er alltid homoseksuelle.

Anonymkode: eed55...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neitakk, jeg synes ikke noe om menn som bruker sminke. De jeg har sett bruke det på tv, er alltid homoseksuelle.

Anonymkode: eed55...b88

Alle på tv bruker sminke. Heterofile som homofile. 

Anonymkode: f7431...922

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sindre.... skrev:

Jeg er en mann i 20-årene som har begynt å prøve å sminke meg litt, bare litt pudder og highlighter for å frem kinnbena. Hva synes dere? Synes dere det er greit at menn bruker sminke?

Ok å bruke sminke! Du bestemmer selv hvilken look du vil ha. BB cream kan også være pent hvis du ønsker å se enda mer fresh ut. 

At folk skal ha så sterke meninger om dette fatter jeg ikke. Ditt ansikt og alt kan vaskes av. Ser ikke forskjell på sminke og hårgel feks. 

Anonymkode: f7431...922

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh dear NEI!

La menn være menn, uten sminke.

Kan heller ikke takle hvor trange bukser dagens unge menn har på seg :S 

Anonymkode: c6410...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

oh dear NEI!

La menn være menn, uten sminke.

Kan heller ikke takle hvor trange bukser dagens unge menn har på seg :S 

Anonymkode: c6410...f08

Er ikke en mann en mann om han sminker seg eller ei.  Er ikke en kvinne en kvinne selv om hun sminker seg?  :forvirra:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint for meg at du sminker deg, men jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde nok ikke gått for en mann som hadde sminket seg.

Anonymkode: fea10...b81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mystix skrev:

Er ikke en mann en mann om han sminker seg eller ei.  Er ikke en kvinne en kvinne selv om hun sminker seg?  :forvirra:

Det er feminint å sminke seg. Menn som gjør det mister en del Mannhet i seg. Dette er så klart bare min mening.

Menn som velger å sminke seg får så klart gjøre hva de vil, men jeg hadde ikke gått for slike menn.

Anonymkode: c6410...f08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest making.a.mess
20 timer siden, Sindre.... skrev:

Jeg er en mann i 20-årene som har begynt å prøve å sminke meg litt, bare litt pudder og highlighter for å frem kinnbena. Hva synes dere? Synes dere det er greit at menn bruker sminke?

Ladyboy? 

 

Nei og atter nei. Bare menn som liker andre menn bruker sminke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør hva du vil, men jeg hadde ikke rørt deg med en ildtang en gang... (altså utover profesjonell setting etc. da...)

Anonymkode: 5b172...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart sminke for metroseksuell menn er in. Det samme er håndveska. Om du får noen fangst på byen en kveld med de våpene, så er jo sjansen for analsex nærmest 100%. Enten av deg eller i deg, eller begge deler.

Anonymkode: 30676...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...
Det er en av de få tingene som jeg anser som en turn on. 
Er deilig å se en man med sminke. :) 
Spesielt eyeliner. ^_^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...