Gå til innhold

Jeg pakker sakene mine. Hva nå??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppi
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Krøp til korset, til en av våre nære venner. Fikk låne leiligheten da den står tom for kvelden. To små bager pakket. Føler meg fryktelig ensom og redd 

Anonymkode: 935df...005

Så flott at du tok kontakt med en av vennene deres. Jeg skjønner godt at du føler deg ensom men det vil bli bedre etterhvert. Ønsker deg lykke til og sender deg en klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Sender deg en klem og ønsker deg masse lykke til! Vær sterk, det ordner seg 😊

Tusen takk..

Anonymkode: 935df...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva nå? Går jeg på jobb i morgen som om alt er normalt? Jeg har ikke med meg nok klær.. jeg må tilbake i morgen for å hente fler. Og jeg må finne ut av hvor jeg skal sove i morgen.. herregud..

Anonymkode: 935df...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva nå? Går jeg på jobb i morgen som om alt er normalt? Jeg har ikke med meg nok klær.. jeg må tilbake i morgen for å hente fler. Og jeg må finne ut av hvor jeg skal sove i morgen.. herregud..

Anonymkode: 935df...005

Gå på jobb i morgen og snakk med sjefen din om hva som har skjedd og ta det derfra. En dag om gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere eier eller leier sammen og han har familie i nærheten så har du faktisk rett på at han flytter ut til du har funnet et egnet sted for deg. Det er lettere for han å ta inn hos foreldrene sine enn for deg å bo på gata. Såpass bør han skjønne. Hvis ikke må du bare innrette deg på sofaen og pakke tingene dine mens du ventet på egnet sted å bo. 

Jeg lå på sofaen mens jeg ventet. Det var skikkelig kjipt, og jeg unnlot å være der så mye som mulig bortsett fra når jeg måtte. 

Ellers er krisesenteret et sted du kan dra.

Anonymkode: 3e41b...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du i oslo?? Og blakk i tillegg?? Man må ikke være/blitt mishandlet for å dra på krisesenter bare så du er klar over det..Sosial Vaktjeneste som ligger i Legevakta oslo kan også muligens hjelpe deg...LYKKE TIL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke sparke ut mannen i stedet?

Anonymkode: fc6de...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si du stikker til familien din, og eventuelt legg deg i garasjen eller boden om du ikke har andre steder å gå, til du får avklart med familie om å få komme dit eller lønn/penger nok til å ta inn på motell en kort periode. Air BNB er også et veldig godt alternativ, betal heller din del av husleien til å leie noen andres bolig, til samme eller rimeligere pris.

Anonymkode: bf778...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...