Gå til innhold

Se for deg at du har møtt drømmemannen, men!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Arcturus skrev:

Det slår meg hvor barnslige dere begge er. Ja, 25/27 er da ingen alder, men det høres ut som Ts er en anelse veslevoksen der hun tror hun sitter på masse gode svar. Akkurat dette med tid er veldig viktig. Sier man "straks hjemme" betyr det straks, ikke flere timer senere. Respekt for andres tid er viktig. Likevel, Ts setter null reelle konsekvenser bak klagingen og ender opp med å gi fyren en kald skulder og ødelegge hele forholdet. Spør du meg er det magisk at han i det hele tatt gidder å prøve på nytt. Det er rart hvordan eksepsjonelt dårlig kommunikasjon kan snu noe som er en annens feil til å bli problemer man selv nører opp under. Dette er den typen barnslige veslevoksne fakter som kommer med store krav og lite personlig karakter. Jeg ser at mange gjør en viss sak ut av at Ts vektlegger typen/eksens utseende. Jeg tror ikke det er feil å digge kjærestens fysiske attributter, men det blir avslørende å nevne dem så tydelig i en totalvurdering av hele forholdet. Hvis man er forholdsmotivert primært fordi kjæresten ser bra ut er det jo ikke rart man ikke snakker godt sammen. Da er forholdet tuftet på fysikk, ikke det psykiske. De beste forhold er de der man er oppriktig gode venner og har dyp respekt for hverandre. Jeg leser ikke typen til Ts som en som har spesielt stor respekt for henne (jmf tid), eller at hun har særlig respekt for ham. Jeg ville f.eks selv aldri vektlagt kjæresten min sitt utseende i en tilsvarende situasjon, selv om hun ser fantastisk ut. Det er jo bare ikke viktigst når det kommer til stykket. 

TS, jeg ønsker deg lykke til. Samtidig håper jeg at dere vokser opp, lærer å bli mindre strenge med hverandre og være bedre venner. I tillegg håper jeg du på sikt vil forstå den virkelige verdien av hvordan et menneske er på innsiden. Utseende er vel og bra, men det blir fort en kostbar erfaring som tar deg mye tid å komme gjennom. Tid du gjerne ikke har hvis du har ambisjoner om et familieliv. Det er rart hvor fort 10-15 år kan gå når du bare lar deg fascinere av de peneste herrer. 

 

Du har bare misforstått hele meg som person. Får ikke kommentert punktene dine da ingenting stemmer her.

Anonymkode: 57032...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har bare misforstått hele meg som person. Får ikke kommentert punktene dine da ingenting stemmer her.

Anonymkode: 57032...d74

Jeg kommenterer jo bare det bildet du selv presenterer. Skjønner ikke helt hvordan det kan være så feil. Opplys oss gjerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...