Gå til innhold

Sy igjen skjeden

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen prevensjon er "konstant" hvis du mener 100 prosent sikker. 

Smertefritt med spiral. 

Anonymkode: 04edc...72e

Ikke lyg å si at spiral er smertefri å sette inn. Det kan være ganske smertefullt for enkelte å få satt inn spiral. Krampesmerter under innsetting og lang tid etterpå.

Anonymkode: 6a117...51d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husker denne tråden fra noen år tilbake. Virker som om noen ikke er kreative til å finne på noe selv

Anonymkode: e3808...5c6

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Husker denne tråden fra noen år tilbake. Virker som om noen ikke er kreative til å finne på noe selv

Anonymkode: e3808...5c6

Det er vel med KG som det står i Predikerens bok i Bibelen: "Intet nytt under solen". :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Spiral ser så vondt ut å sette inn, og ha inni seg :sad: Tør det rett og slett ikke, enn så lenge! Jeg skal vurdere det. Viktig for meg å ha prevensjon som er konstant. P-stav har jo fungert utmerket for meg bortsett fra blødninger hver dag. Når man setter inn spiral, får man narkose/bedøvelse? Mye smerter?

Anonymkode: 22f7c...bf3

Men å sy igjen skjeden. Det tør du. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja du har rett i det, tusen takk for svar. Da tror jeg kanskje det er spiral jeg skal gå for :)

Anonymkode: 22f7c...bf3

Ja det er verdt å prøve spiral uansett for det er veldig individuelt på hva som passer :) 

Anonymkode: 460d0...a15

AnonymBruker
Skrevet

Bruk kondom. Jeg og kjæresten bruker det, og ingen av oss tenker over at den er der. Han holder også lenger. 

Anonymkode: 72495...3cd

Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Kragebein, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...