AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Sikkert et dumt spørsmål, men er det mulig å sy igjen dåsen for å slippe mensen? Blør hver eneste dag! Har lyst til å kunne gå i lyse bukser uten å bekymre meg for blod. Har lyst til å ha sex uten å bekymre meg for at partneren får blod på seg. Har lyst til å bli kvitt mensen for godt. Har jo hørt om at de syr igjen jenter i andre land, da lurer jeg på om de slipper mensen? Noen som har erfaring? Andre tips taes i mot også Anonymkode: 22f7c...bf3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 BLod er deilig da <3 Anonymkode: e735e...d52
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 Opperer bort livmor, eggleder og eggstokker. Men hvis du ikke har barn bør du revurdere dette, å få blod på seg tror jeg ikke folk ville bryd seg om. Anonymkode: 455b7...b77
Gjest Hannemor76 Skrevet 25. mai 2017 #5 Skrevet 25. mai 2017 Ehh troll? Tenker du aldri penetrering igjen da? Uansett så vil du såklart fortsatt blø om du syes igjen.. Når de syes igjen i enkelte kulturer har de en liten åpning for sekret og blod... Skal du slippe mensen må du fjerne eggstokkene, og komme i tidlig overgangsalder.
MorTeresa Skrevet 25. mai 2017 #6 Skrevet 25. mai 2017 Akkurat nå, Hannemor76 skrev: Skal du slippe mensen må du fjerne eggstokkene, og komme i tidlig overgangsalder. Det holder å fjerne livmoren, hysterektomi. Man må selvsagt ikke fjerne eggstokkene. 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #7 Skrevet 25. mai 2017 Har du ikke bedre kunnskap om kroppen? Syr du igjen blir du blodforgifta, for blødningen kommer av at slimhinne inni livmor løsner når det ikke kommer befruktet egg. Tåpelig trolling. Men, du kan jo endre kjønn da, og kreve fjerning av alle forplantningsorganer. Eggstokk, livmor, vagina. Da er du i mål til å bruke hvite bukser. Anonymkode: b34f2...25a 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #8 Skrevet 25. mai 2017 Hva tror du selv? Produseres mensen i skjeden eller "lenger opp" i kroppen? Og FYI: når de syr igjen jenter i de landene som holder på med det, så er det svært skadelig fysisk og psykisk. Jentene får livslange plager og mange dør som følge av komplikasjoner. Det er ikke noe I-lands berter skal drømme om for å slippe mensen. Kom deg til lege. Be om under undersøkelse og vurdering i forhold til om du skal begynne med hormon prevensjon. Anonymkode: 04edc...72e 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #10 Skrevet 25. mai 2017 TS her! Jeg har p-stav og det hjelper ikke. Det er eneste prevensjonsmetoden jeg kan bruke uansett. Hvordan er det å fjerne livmoren? Får man arr etter operasjonen? Og så lenge man ikke kommer i overgangsalderen gjør jeg gjerne det Anonymkode: 22f7c...bf3
Million Skrevet 25. mai 2017 #11 Skrevet 25. mai 2017 "Blør hver eneste dag"? Hva er det som gjør at du blør så unormalt mye da, har du undersøkt det hos lege? Er det prevensjonsmiddelet du bruker som gir blødningsforstyrrelsen? Det er jo ikke vanlig å blø "hver eneste dag", som du sier. Da er det noe galt. Og jeg lurer seriøst på hvor gammel du er, og hvor kort i huet du må være, når du tror at blodet som renner ut fra livmoren slutter å renne, hvis man bare "syr igjen åpningen". Du hadde antageligvis dødd av infeksjoner og buken din ville svellet opp noe voldsomt av alt det innestengte blodet. Det hadde råtnet der inne. Det sier seg selv. Tenk litt, og tenk igjennom sakene en gang ekstra før du skriver dem ned. 7
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #12 Skrevet 25. mai 2017 Cerazette funker på meg, tok 1 1/2 år før jeg sluttet helt å få mensen. Anonymkode: 460d0...a15
TheGirlWhoWaited Skrevet 25. mai 2017 #13 Skrevet 25. mai 2017 Atte det var? Seriøst spørsmål - du får lese deg bittelitt opp på anatomi du, tenker jeg... 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #14 Skrevet 25. mai 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her! Jeg har p-stav og det hjelper ikke. Det er eneste prevensjonsmetoden jeg kan bruke uansett. Hvordan er det å fjerne livmoren? Får man arr etter operasjonen? Og så lenge man ikke kommer i overgangsalderen gjør jeg gjerne det Anonymkode: 22f7c...bf3 Så å blø hver dag er så ille at du er villig til å sy igjen vagina = smertehelvete, infeksjoner, død. Men arr og overgangsalder, det er ille det. Anonymkode: 04edc...72e 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #15 Skrevet 25. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Cerazette funker på meg, tok 1 1/2 år før jeg sluttet helt å få mensen. Anonymkode: 460d0...a15 Vet du om jeg kan bruke det i tillegg til p-staven jeg har? Jeg trodde jeg skulle bli kvitt mensen for godt med p-stav, men det har bare gjort det verre Nå er det blødninger hver eneste dag, og ekle klumper som jeg ikke vet hva er. Anonymkode: 22f7c...bf3
Gjest Blondie65 Skrevet 25. mai 2017 #16 Skrevet 25. mai 2017 Så lenge eggstokkene og livmorhalsen din ikke fjernes sammen med livmoren vil du ikke komme i overgangsalderen. Du får et arr i bikinilinjen. Det kan godt være at de nå bruker kikkhull i større grad dersom du ikke har noen andre komplikasjoner.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #17 Skrevet 25. mai 2017 Farlig. Søk opp hematocolpos, så ser du hvorfor det er en dårlig idé. Anonymkode: 60de7...1fd 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #18 Skrevet 25. mai 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du om jeg kan bruke det i tillegg til p-staven jeg har? Jeg trodde jeg skulle bli kvitt mensen for godt med p-stav, men det har bare gjort det verre Nå er det blødninger hver eneste dag, og ekle klumper som jeg ikke vet hva er. Anonymkode: 22f7c...bf3 og nøyaktig hvorfor skal du bruke begge deler istedet for å bytte? Blødning hver dag er for øvrig en helt vanlig bivirkning på p-stav, som gir seg idet du fjerner den... Anonymkode: c4562...64a 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #19 Skrevet 25. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: og nøyaktig hvorfor skal du bruke begge deler istedet for å bytte? Blødning hver dag er for øvrig en helt vanlig bivirkning på p-stav, som gir seg idet du fjerner den... Anonymkode: c4562...64a Fordi jeg er livredd for å bli gravid, og da er ikke p-piller et like trygt alternativ for meg. Jeg vil ha noe som er konstant! Anonymkode: 22f7c...bf3
Arabella Skrevet 25. mai 2017 #20 Skrevet 25. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg er livredd for å bli gravid, og da er ikke p-piller et like trygt alternativ for meg. Jeg vil ha noe som er konstant! Anonymkode: 22f7c...bf3 Det er bare to helt sikre måter å unngå graviditet på, enten aldri å ha samleie eller å bli sterilisert. Valget er ditt, TS. 3
Fremhevede innlegg