Gå til innhold

Helt nybegynner, spår brukere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt nybegynner og vil gjerne ha en tilbakemelding etterpå.

Spår helt generelt, og du kan ikke være anonym :)

Tar ikke så mange tror jeg så førstemann til mølla.

Anonymkode: d7af7...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt nybegynner og vil gjerne ha en tilbakemelding etterpå.

Spår helt generelt, og du kan ikke være anonym :)

Tar ikke så mange tror jeg så førstemann til mølla.

Anonymkode: d7af7...6fb

Kjør på.

Anonymkode: f6249...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjør på.

Anonymkode: f6249...8ec

Du kan ikke være anonym :)

Anonymkode: d7af7...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få  bryne deg på meg. 

Ser nå at det var generelt; kjør på! 

Endret av Snøvott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snøvott skrev:

Du kan få  bryne deg på meg. 

Ser nå at det var generelt; kjør på! 

Jeg fikk seks beger på deg:

Det hender temmelig ofte at dette kortet viser til barn. Enten egne barn eller noe positivt rundt et barn. Enda oftere viser dette kortet til innhøsting av et godt karma. Man kan ha gjort noen en tjeneste i fortiden og denne tjenesten gjengjeldes nå. Man kan treffe igjen en barndomsvenn og fornye vennskapet. Det kan også være at barndommens kjæreste dukker opp i ens liv igjen. Ser man dette kortet og det ikke er snakk om et barn, så er det gjerne noe positivt fra fortiden som kommer tilbake.

Anonymkode: d7af7...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, 2a1m skrev:

Jeg vil gjerne bli spåd 😃

Jeg fikk to sverd på deg :)