Gå til innhold

Helt nybegynner, spår brukere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt nybegynner og vil gjerne ha en tilbakemelding etterpå.

Spår helt generelt, og du kan ikke være anonym :)

Tar ikke så mange tror jeg så førstemann til mølla.

Anonymkode: d7af7...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt nybegynner og vil gjerne ha en tilbakemelding etterpå.

Spår helt generelt, og du kan ikke være anonym :)

Tar ikke så mange tror jeg så førstemann til mølla.

Anonymkode: d7af7...6fb

Kjør på.

Anonymkode: f6249...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjør på.

Anonymkode: f6249...8ec

Du kan ikke være anonym :)

Anonymkode: d7af7...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få  bryne deg på meg. 

Ser nå at det var generelt; kjør på! 

Endret av Snøvott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snøvott skrev:

Du kan få  bryne deg på meg. 

Ser nå at det var generelt; kjør på! 

Jeg fikk seks beger på deg:

Det hender temmelig ofte at dette kortet viser til barn. Enten egne barn eller noe positivt rundt et barn. Enda oftere viser dette kortet til innhøsting av et godt karma. Man kan ha gjort noen en tjeneste i fortiden og denne tjenesten gjengjeldes nå. Man kan treffe igjen en barndomsvenn og fornye vennskapet. Det kan også være at barndommens kjæreste dukker opp i ens liv igjen. Ser man dette kortet og det ikke er snakk om et barn, så er det gjerne noe positivt fra fortiden som kommer tilbake.

Anonymkode: d7af7...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, 2a1m skrev:

Jeg vil gjerne bli spåd 😃

Jeg fikk to sverd på deg :)

 

Når dettekortet kommer inn i et legg er det gjerne snakk om ”valgets kvaler”. Man føler seg ikke nødvendigvis presset i situasjonen, men man vet at her må man foreta et valg. Kortet har fred og harmoni skrevet over hele seg, så stresset og presset som ofte opptrer i valgsituasjoner bør være fraværende her. Kortet oppfordrer sterkt til at man skal sette seg ned, lukke øynene og tenke nøye igjennom den situasjonen man befinner seg i. Når tankene er ordnet kan valget foretas.

 

Anonymkode: d7af7...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk to sverd på deg :)

 

Når dettekortet kommer inn i et legg er det gjerne snakk om ”valgets kvaler”. Man føler seg ikke nødvendigvis presset i situasjonen, men man vet at her må man foreta et valg. Kortet har fred og harmoni skrevet over hele seg, så stresset og presset som ofte opptrer i valgsituasjoner bør være fraværende her. Kortet oppfordrer sterkt til at man skal sette seg ned, lukke øynene og tenke nøye igjennom den situasjonen man befinner seg i. Når tankene er ordnet kan valget foretas.

 

Anonymkode: d7af7...6fb

Oi, høres ganske riktig ut! Jeg vet at jeg har noen valg jeg må ta og skal stå i det denne gangen. Snakket nettopp med ei venninne om det, tusen takk for at du tok deg tid 😃😚

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 2a1m skrev:

Oi, høres ganske riktig ut! Jeg vet at jeg har noen valg jeg må ta og skal stå i det denne gangen. Snakket nettopp med ei venninne om det, tusen takk for at du tok deg tid 😃😚

 

Tusen takk for tilbakemelding og lykke til :)

Anonymkode: d7af7...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frk.K skrev:

Ta å stå meg da? :fnise:

Fikk sju staver på deg :)

I likhet med Fem Staver er dette et frustrasjonskort. Her kommer seks staver mot et menneske som kjemper for å klare seg. Tidligere resultater/seire (Seks Staver) kan føles som en byrde. Man føler kanskje at man ikke har noe mer å komme med for tiden. Noen kan føle at dette kortet avslører deres irritasjon. For det er ikke tvil om at personen på kortet er irritert. Dårlig humør fordi man ikke får til noe er veldig typisk for situasjoner der dette kortet kommer inn. Man bør ta seg en pause og tenke over hva man egentlig driver med. Kanskje man trenger ny energi, en ny gnist?

Anonymkode: d7af7...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke være anonym :)

Anonymkode: d7af7...6fb

Man er like anonym med brukernavn som med AB-kode, vet du. :)

Anonymkode: f6249...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Lill3My skrev:

Jeg vil! Kjør på :-) 

Her kom stavdronningen opp :)

 

"Stavdronningen kan være hjemmets dronning, en handlekraftig eller sosial dame eller en kvinne født i et ildtegn. Dette kan også være en kvinne i et kreativt yrke. Stavdronningen er en dronning man lett legger merke til. Hun kommer, hun ser og blir sett. Det skjer noe der hun viser seg. Hun kan kalle sammen til selskaper, hun kan være en som er med i "styre og stell" og hun tar gjerne initiativ når noe må  gjøres. I et kjærlighetslegg styres hun sjelden av følelser, hun må like det hun ser ellers fatter hun ikke interesse. Viser kortet til den som spør forsøker ofte kortene å oppmuntre vedkommende til "å flamme litt mer opp" og vise seg litt mer frem. "

Anonymkode: d7af7...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk sju staver på deg :)

I likhet med Fem Staver er dette et frustrasjonskort. Her kommer seks staver mot et menneske som kjemper for å klare seg. Tidligere resultater/seire (Seks Staver) kan føles som en byrde. Man føler kanskje at man ikke har noe mer å komme med for tiden. Noen kan føle at dette kortet avslører deres irritasjon. For det er ikke tvil om at personen på kortet er irritert. Dårlig humør fordi man ikke får til noe er veldig typisk for situasjoner der dette kortet kommer inn. Man bør ta seg en pause og tenke over hva man egentlig driver med. Kanskje man trenger ny energi, en ny gnist?

Anonymkode: d7af7...6fb

Ikke gale. Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk seks beger på deg:

Det hender temmelig ofte at dette kortet viser til barn. Enten egne barn eller noe positivt rundt et barn. Enda oftere viser dette kortet til innhøsting av et godt karma. Man kan ha gjort noen en tjeneste i fortiden og denne tjenesten gjengjeldes nå. Man kan treffe igjen en barndomsvenn og fornye vennskapet. Det kan også være at barndommens kjæreste dukker opp i ens liv igjen. Ser man dette kortet og det ikke er snakk om et barn, så er det gjerne noe positivt fra fortiden som kommer tilbake.

Anonymkode: d7af7...6fb

Tror jeg med 100% sikkerhet kan si at det ikke er snakk om barn på noen måte, så dette høres jo spennende ut. 

Jeg skal komme tilbake til tråden senere for å gi tilbakemelding på hva du hadde rett om, og i hvilken grad. Tusen takk, og lykke til med kortene. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man er like anonym med brukernavn som med AB-kode, vet du. :)

Anonymkode: f6249...8ec

Jeg kan prøøøve denne ene tabben og se om jeg får inn "energien".

To mynter fikk jeg.

 

Her ser man et menneske som strever for å balansere to mynter. Det meste går i bølger i dette kortet. Myntene, vannet og skipene. Kanskje må du belage deg på å streve litt for å få balansert økonomien, kanskje er det to arbeidsplasser som varsles? Dette kortet kan betraktes som en advarsel om at dersom ikke forsiktighet utvises nå, så kan det bli økonomisk trange tider fremover.

Det kan også være et valg som må bli tatt. To verdier man ikke kan kombinere, men må veie opp mot hverandre.

Anonymkode: d7af7...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, camii skrev:

spå meg :)

Fem beger fikk jeg :

Dette er det første av begerkortene som ikke har et "sympatisk" utseende. Her er det nedstemthet i situasjonen og en tung følelse av at en depresjon er under oppseiling. Man er rimelig tom for følelser. Vennskapens tre beger er veltet og tomme. Romantikkens to beger står oppstilt, men tømte bak personen. Det er fravær av harmoniske følelser her og person er hylet inne i en svart kappe. I denne situasjonen trenger man et løft ut av tristheten. Fatt mot og gjør ditt beste for å finne igjen livsenergien.

Anonymkode: d7af7...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...