Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

NordicViking

Anbefalte innlegg

Det er sant det. :sukk: Hvil i fred. 🕯️
Begge to over her hadde sin plass i hvert sitt musikalske bilde og jeg likte dem begge, på hvert sitt vis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den svenske sangeren og skuespilleren Sven-Bertil Taube er død – 87 år gammel. :( 🕯️  r.i.p.

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra svensk avis: "Sven-Bertil Taube ska få sin sista vila i havet utanför familjen Taubes sommarställe Sjösala i Stockholms skärgård, uppger hans manager Anders Ramstedt. Vila i frid Sven-Bertil"... 🌹  :( 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå....for en vond følelse å høre det. :(  Kjempefine filmer med livsbejaende dansing. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den enarmede skumle mannen er død. Al Strobel  Takk for innsatsen i en herlig serie...Twin Peaks!
9220c5a9-1e4d-4326-8756-cadb3f768c31?fit

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kirstie Alley er død 71 år gammel 😢

https://www.vg.no/rampelys/i/Q7g11Q/kirstie-alley-er-doed-etter-kreftsykdom

Dette var veldig triste nyheter :( Jeg husker henne godt fra Cheers, en veldig god skuespiller! Jeg så henne igjen i en episode av Kongen av Queens for bare noen dager siden, hadde aldri trodd at hun skulle dø bare noen dager senere 💔

Måtte hun hvile i fred :rose:

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijj...den så jeg ikke komme. :(  Husker henne fra Cheers jeg også. Hun var en viktig rolle i den historien
og hadde humor og mimikk som passet inn i puslespillet i baren. Det var en trist nyhet.  r.i.p. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie

Kristie Alley. Elsker Se han snakker, se hun snakker og se hvem som snakker nå ❤️ Rollen hennes i Nord og sør er veldig bra den også. Dette var en trist nyhet å våkne opp til i dag tidlig ❤️😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...