Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort


NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Athena Catalina
Hoppetaujenta skrev (På 12.10.2022 den 7.11):

Jessica Fletcher - «Murder, She Wrote»   Jeg har sett mengder av de episodene og likte dem godt. 🕯️ :sukk: 

                 96 år gammel. Hun har bidratt til mye underholdning for folk. Hvil i fred. 
286797.jpg

♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Å nei 😢 Så mange legender som har dødd i det siste :( så trist når kjendiser man har visst om hele livet går bort, føles så rart

det var visst heldigvis ikke sant. Men hun er jo blitt en gammel dame hun og så hun er ikke her i evig tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Cid skrev (Akkurat nå):

Wow de burde skamme seg de som kommer med sånne falske nyheter 🤬 Tenk å være Tina og så leser hun at hun er død, må være ubehagelig

Hun er ikke den eneste, som har blitt offer for den slags, burde straffes hardt. Grusomt å skrive slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (Akkurat nå):

Hun er ikke den eneste, som har blitt offer for den slags, burde straffes hardt. Grusomt å skrive slikt. 

Husker når det kom ut at Kong Harald var død men så ble det fjernet etter noen minutter, viser seg at de hadde artikkelen liggende klar til den dagen han dør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Wow de burde skamme seg de som kommer med sånne falske nyheter 🤬 Tenk å være Tina og så leser hun at hun er død, må være ubehagelig

Huff, ja. Og Tina Turner har slitt lenge med dårlig helse, så nyheten var veldig sannsynlig. Usmakelig "spøk". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah80 skrev (9 minutter siden):

Huff, ja. Og Tina Turner har slitt lenge med dårlig helse, så nyheten var veldig sannsynlig. Usmakelig "spøk". 

huff ja. Jeg leste det på fb og tenkte det var sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Cid said:

Husker når det kom ut at Kong Harald var død men så ble det fjernet etter noen minutter, viser seg at de hadde artikkelen liggende klar til den dagen han dør

Det vet man jo at de har. De har mange slike artikler. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (3 minutter siden):

Det vet man jo at de har. De har mange slike artikler. :)

Føles gale ut da, som om de bryr seg mest om å være først 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (27 minutter siden):

Føles gale ut da, som om de bryr seg mest om å være først 

Det er nok mer at det er en stor jobb å skrive en god artikkel om en kjent persons liv etter dens død. Og da vil de ha den klar, i stedet for å komme med hastverksarbeid og slurv når den trengs. Jeg synes det er en respektfull måte å gjøre det på.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 minutt siden):

Det er nok mer at det er en stor jobb å skrive en god artikkel om en kjent persons liv etter dens død. Og da vil de ha den klar, i stedet for å komme med hastverksarbeid og slurv når den trengs. Jeg synes det er en respektfull måte å gjøre det på.

Så lenge de passer på at det ikke publiseres ved et uhell da slik som med Kongen, de må ha fått hysterisk anfall når det skjedde 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (18 timer siden):

Husker når det kom ut at Kong Harald var død men så ble det fjernet etter noen minutter, viser seg at de hadde artikkelen liggende klar til den dagen han dør

Alle gamle, eller store artister, kjendiser...de har nok lest litt av hvert om seg selv av rykter og jeg tror ikke de bryr seg så mye om hva noen skriver om dem. . .men den dagen det virkelig skjer, så er det viktig å få ut nyheten på en skikkelig måte, så aviser og redaksjoner har helt sikkert massevis av ferdige overskrifter og bakgrunnsdetaljer (hvem de var og hva de hadde gjort i sitt liv) om at noen er død. Som det ble sagt før i tråden, så er det viktig å gjøre tilleggsinfoen riktig og alt skal være i orden når dagen kommer. 

Det ser ut til at det å skrive at kjendiser er døde, er en trend for tiden. Jeg har lest flere som jeg måtte sjekke og dobbeltsjekke, før jeg forsto at det bare var tull. Noen der ute vet ikke hvor grensene går. :nei: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robbie Coltrane (72), som spilte Gygrid i Harry Potter-filmene, er død 72 år gammel, oppgir agenten hans til nyhetsbyrået PA.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dilemaogtanker skrev (1 minutt siden):

Står i alle aviser da bruker det å stemme . Og var en offentlig  melding. 

 

Nei! 😢 Jeg elsker Harry Potter filmene og Gygrid var en av mine favoritter sammen med Severus, så trist :( Han var så ikke så veldig gammel enda heller, måtte han hvile i fred ♥️ :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (18 minutter siden):

Nei! 😢 Jeg elsker Harry Potter filmene og Gygrid var en av mine favoritter sammen med Severus, så trist :( Han var så ikke så veldig gammel enda heller, måtte han hvile i fred ♥️ :dagens-rose:

Veldig trist😪❤️🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...