Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort


NordicViking

Anbefalte innlegg

Boetica skrev (På 1.9.2022 den 7.16):

Husker dere 1989/1990, hvor lys fremtiden så ut. Jeg er så lei meg over hvordan det har gått. Hvem skulle trodd det 🥲 

Ja men var bare 11-12, men husker spesielt godt når Muren falt.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (19 minutter siden):

Så lenge menneskeheten består 😑

Men har skjedd mye bra i verden siste 30 årene også da med alt av teknologi medisin osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Men har skjedd mye bra i verden siste 30 årene også da med alt av teknologi medisin osv :)

Det er sant 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke menneskeheten at flertallet er snille og vil alle folk vel, når det finnes såpass mange
utstudert onde. En av dem er nok. :( 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke dødsfallet hennes er blitt nevnt tidligere i tråden, men den amerikanske sangerinnen Julee Cruise - kjent for alle som har et forhold til den drømmende musikken i Twin Peaks - tok livet sitt 9. juni i år etter lengre tids sykdom, 65 år gammel.

Ser man på listen over kjente personer som har begått selvmord, er det nesten ikke til å tro at alle disse menneskene har tatt livet sitt - i tillegg til utallige andre som ikke er på denne listen, blant dem minst fire jeg kjente selv, så når man hører denne sangen, kan man kanskje tenke på at hun som synger, er blant dem som har avsluttet livet sitt for egen hånd.

Ingen lyd kan beskrive tomheten som blir igjen ved sporene av livene deres, et liv som nå er ugjenkallelig over, og bare stillheten blir igjen.

  • Liker 1
  • Hjerte 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
- Brian skrev (2 minutter siden):

Tror ikke dødsfallet hennes er blitt nevnt tidligere i tråden, men den amerikanske sangerinnen Julee Cruise - kjent for alle som har et forhold til den drømmende musikken i Twin Peaks - tok livet sitt 9. juni i år etter lengre tids sykdom, 65 år gammel.

Ser man på listen over kjente personer som har begått selvmord, er det nesten ikke til å tro at alle disse menneskene har tatt livet sitt - i tillegg til utallige andre som ikke er på denne listen, blant dem minst fire jeg kjente selv, så når man hører denne sangen, kan man kanskje tenke på at hun som synger, er blant dem som har avsluttet livet sitt for egen hånd.

Ingen lyd kan beskrive tomheten som blir igjen ved sporene av livene deres, et liv som nå er ugjenkallelig over, og bare stillheten blir igjen.

Det var ikke få :dagens-rose: RIP :hjerte:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Brian skrev (1 time siden):

Tror ikke dødsfallet hennes er blitt nevnt tidligere i tråden, men den amerikanske sangerinnen Julee Cruise - kjent for alle som har et forhold til den drømmende musikken i Twin Peaks - tok livet sitt 9. juni i år etter lengre tids sykdom, 65 år gammel.

Ser man på listen over kjente personer som har begått selvmord, er det nesten ikke til å tro at alle disse menneskene har tatt livet sitt - i tillegg til utallige andre som ikke er på denne listen, blant dem minst fire jeg kjente selv, så når man hører denne sangen, kan man kanskje tenke på at hun som synger, er blant dem som har avsluttet livet sitt for egen hånd.

Ingen lyd kan beskrive tomheten som blir igjen ved sporene av livene deres, et liv som nå er ugjenkallelig over, og bare stillheten blir igjen.

❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (På 22.7.2017 den 16.20):

Trist å høre at en slik kreativ artist har gått bort i så ung alder (41 år).   :(

åååh neeeei 😟🥺😢😭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Cid skrev (8 minutter siden):

Føles helt uvirkelig 😢

Ja, veldig. Hun har tross alt vært dronning i 70 år, selv om jeg ikke er britisk ble jeg faktisk veldig trist 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Catalina skrev (1 minutt siden):

Ja, veldig. Hun har tross alt vært dronning i 70 år, selv om jeg ikke er britisk ble jeg faktisk veldig trist 😢

Det går sterkere inn på meg enn om våres egen dronning hadde dødd faktisk, ikke at jeg ikke liker dronning Sonja men Elizabeth har jeg hørt og sett så mye mer om på tv i løpet av livet mitt, jeg er glad hun rakk å fikk fylle 70 på tronen da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You'reNothingToMe skrev (Akkurat nå):

Det burde egentlig ikke komme som et sjokk, siden hun var over 90 år. Men det kom som et sjokk. :dagens-rose:

Det er noe man vet kan skje når som helst men likevel så føles det som et sjokk :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Moth-Ear-Earth
Cid skrev (2 minutter siden):

Det er noe man vet kan skje når som helst men likevel så føles det som et sjokk :( 

Ja,det gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fortjener å hvile etter over 70 år som dronning 🇬🇧

FOR en innsats!

Hvil i fred store, lille dame ❤

  • Liker 1
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetrist og føles helt uvirkelig 💔 Det var ikke uventet siden hun var såpass gammel og helsen skrantet, men det kom likevel som et sjokk. Tenk at hun har sittet i 70 år på tronen, det er helt utrolig. Hvil i fred! :dagens-rose: 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...