Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trist er det uansett. :sukk: Vi er antagelig noen håndfuller mennesker som har spilt turbo-musikk de siste dagene...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (11 timer siden):

Folk dør hele tiden :( 

Og?

Kim Friele var en unik forkjemper som risikerte og tålte mye for at vi alle skulle oppleve mer toleranse, aksept, mangfold og frihet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O Rakel skrev (14 minutter siden):

Og?

Kim Friele var en unik forkjemper som risikerte og tålte mye for at vi alle skulle oppleve mer toleranse, aksept, mangfold og frihet.

Og hva? Jeg bare sier det er trist, først Hans Erik og nå Kim Friele, mye død på bare få dager :(

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (27 minutter siden):

Og hva? Jeg bare sier det er trist, først Hans Erik og nå Kim Friele, mye død på bare få dager :(

Så bare ikke at du sa det var trist. Kunne like gjerne leses som om det er en selvfølge, og at det ikke er noe spesielt med at Kim Friele er død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O Rakel skrev (14 minutter siden):

Så bare ikke at du sa det var trist. Kunne like gjerne leses som om det er en selvfølge, og at det ikke er noe spesielt med at Kim Friele er død.

Såklart er det trist :( Jeg har mye respekt for alt hun har gjort ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Når noen dør i en alder av 86 år så er det på mange måter en del av livets gang. Dvs at Kim Frieles bortgang ikke er trist på samme måte som Hanks død. Hank hadde mye igjen av livet å leve, mens Kim hadde levd det.

Nå er det likevel sånn at verden faktisk blir et mindre fargerikt og fattigere sted nå når Kim Friele har gått ut av tiden. Hun vil for alltid gå inn i historien som den som turde å stå opp og stå frem med den hun var. Modig dame.

Jeg er stolt og glad over at vi rakk å lage og å høytidelig åpne Kim Frieles benk i Bergen mens hun fortsatt levde. 

Hvil i fred, Kim - måtte ditt minne aldri blekne og kampen du kjempet aldri bli glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blondie65 skrev (15 timer siden):

Når noen dør i en alder av 86 år så er det på mange måter en del av livets gang. Dvs at Kim Frieles bortgang ikke er trist på samme måte som Hanks død. Hank hadde mye igjen av livet å leve, mens Kim hadde levd det.

Sant. Det er alltid trist når noen dør, men det er på en måte litt enklere å akseptere når det er noen som har nådd høy alder, i motsetning til en som bare er litt over halvveis. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (På 24.11.2021 den 13.43):

Sant. Det er alltid trist når noen dør, men det er på en måte litt enklere å akseptere når det er noen som har nådd høy alder, i motsetning til en som bare er litt over halvveis. 

Dette er jo ikke «Vi som sørger»-tråd, men en tråd som også legger opp til markering når er kjent menneske går bort. Det er jo ikke nødvendigvis bare tristhet som er gyldig grunn til å markerer når noen er borte, det er like gjerne et farvel - et RIP - til noen som utrettet noe viktig og som avslutter en epoke. 

Endret av O Rakel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O Rakel skrev (14 timer siden):

Dette dr jo ikke «Vi som sørger»-tråd, men EB trod som også legger opp til markering når er kjent menneske går bort. Det er jo ikke nødvendigvis tristhet som er gyldig grunn til å markerer når noen er borte, det er like gjerne et farvel - et RIP - til noen som utretter noe viktig og som avslutter en epoke. 

Klart, jeg mister ikke nattesøvnen over noen jeg ikke kjente personlig, misforstå meg rett. Men vemodig er det jo. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AthenaRavenLuna

Youtube-profilen Tor Eckhoff, kjent som «Apetor»,  mistet livet i drukningsulykken på Jakobs dam vest for Kongsberg fredag. RIP 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (2 minutter siden):

Youtube-profilen Tor Eckhoff, kjent som «Apetor»,  mistet livet i drukningsulykken på Jakobs dam vest for Kongsberg fredag. RIP :dagens-rose:

Aner ikke hvem dette er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Hero1 skrev (1 minutt siden):

Aner ikke hvem dette er.

Nei vel.  Det er ikke alle jeg heller vet hvem er, men gidder ikke kommentere det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...